Äiti vain piru

Anonyymi-ap

Isä sai pahan aivoverenvuodon ja vietiin sairaalaan, jossa lääkärit onnistuvat elvyttämään isän vihanneksena laitospetiin. Äiti alkoi – minun mielestäni liian nopeasti ja tunteettomasti – etsiä itselleen miesseuraa. Kerran hän raahasi yhden kotiimme kolistelemaan. Nousin ylös ja laitoin valot olohuoneeseen, jossa vieras mies kaateli tuoleja. Nähtyään käsivarteni ja 188-senttisen olemukseni mies ymmärsi mennä muualle kännissä kusemaan.

Äiti otti tapauksesta itseensä ja piti viikon kaksi puhinailmettä. Sanoin aika suoraan, että voisi antaa isän ensin kuolla ja raahata vasta sitten äijiä nussimaan itseään. Tuli lisää mykkävihaa, johon sanoin, että enhän minäkään raahaa huoriani kotiin aamuyöstä häiritsemään. Välimme olivat pahasti tulehtuneet. Minä odotin armeijaan lähtöä, minkä vuoksi en viitsinyt lähteä pois kotoa.

Lopulta isä kuoli. Jäänteet hävitettiin krematoriossa, ja kuolinpesää alettiin selvittää. Viikko siunauksen jälkeen äiti raahasi kotiin ensimmäisen otuksen, joka melusi jo eteisessä. Nousin taas ja sanoin ukolle, että äidin nussiminen ei nyt onnistuisi, joten hän voisi lähteä joko omilla jaloillaan tai sitten heittäisin hänet rappuun. Äiti mäkätti jotakin väliin, mutta äijä näki minusta, että kohta tulisi lapaa ja luuta lärviin ja katsoi paremmaksi poistua.
Äiti häipyi ovi paukahtaen makuuhuoneeseen. Vituttihan tilanne minuakin, kun oli vielä toista kuukautta odottelua inttiin. Äiti palasi olohuoneeseen alasti. Mikä mielenilmaus tämä nyt olikin, ajattelin, mutta täytyy sanoa, että äiti oli nelikymppiseksi hyvin säilynyt ja kasvoistaankin vielä kaunis. Olisi varmasti täyden kympin nainen ikäsarjassaan, jos viina ja valvominen ei olisi ollut niin paljon mukana elämässä ja työssä. Äiti marssi eteeni kädet lantiollaan ja röyhisti rintojaan uhmakkaasti pystyyn. Tiesin, että luvassa olisi kovaa tekstiä.

"Kuule, sinä ainut poikani! Minä olen leski, ja leskellä on himot ja halut siinä missä muillakin, saatana! En ole saanut kyrpää kahteen kuukauteen! Sinun takiasi en ole voinut panna, ja nyt ajoit Ilpankin pakoon. Tämä ei jää tähän, helvetti! Saat lähteä kävelemään jo ennen armeijaa. Ymmärrätkö?"
"Miksi lähtisin? Siksikö, että voisit pitää taloa huoraluolana? Osaatko edes ottaa kunnon hintaa panoistasi?"
"Se ei ole sinun asiasi! Kunhan lähdet! Huoneisto on minun!"
"Isän osuus on minun. Asuntoihin on vuoden jono, joten olen täällä niin kauan kuin haluttaa. Saat huomata, että asiat ovat minun puolellani. Tiedän myös, että et mene roikaleittesi luo sänkyyn, koska heidän luonaan on jo nainen, joka puutteessaan sormettaa vittuaan, kun heidän miehensä haluaa viilata sinua!"

Äiti kiersi olohuoneen pöydän, heitti jalan tv-tuolin käsinojalle ja levitti vittunsa huulet nähtäväkseni ja kysyi, tiesinkö, mikä tämä on. Sanoin tulleeni sieltä mutta unohtaneeni paikat.
"Siinäpä se! Olet unohtanut, että se paikka sinut kasvatti, suojeli ja päästi maailmaan. Kunnon miehellä jo seisoisi kyrpä, ja hän nussisi vaikka äitiään. Etkö sinä halua? Millainen kyrpä sinulla on? Voisin antaa anteeksi, jos saisin pikkuisen runkata sitä!"
Minuun meni piru, Saatana ja Jumala yhtä aikaa Jeesuksen kanssa. Vedin aluskalsarini alas. Puolijäykkä kyrpäni roikkui ihmetellen.
"Et uskalla tulla sen kanssa äitisi luokse ja antaa äitisi koskea, nuolaista, imaista tai vaatia vittuunsa kaluasi."

Kävelin välissämme olleet kolme askelta äidin luo. En nähnyt häntä biologisena äitinäni vaan kurvikkaana narttuna. Ei kotisuhdetta, perhettä yhteenkuuluvuutta, äiti-poikasuhdetta, eettistä jarrua, tapojen kieltoa, lakia tai mitään muutakaan estämässä halujani! Kaadoin äitini matolle ja työnsin kaksi sormea hänen vittuunsa, jonka märkyys ja limaisuus tuntui kuin olisin upottanut sormeni hillopurkkiin. Imin nännejä, joita en viiteentoista vuoteen ollut imenyt.
Äiti ei sanonut mitään, hengitti vain kiihtyneenä reidet avoimena. Vittukarvat rehottivat osaksi reisille ja melkein puoleen väliin napaa. Painoin terskaani vitunhuulille ja painoin kyrpäni äidin sisään juurta myöten. Upposin hänen limaansa ja aloin nussia kuin järkensä menettänyt välittämättä, koskiko tai tekikö liikkeeni hyvää.

Nussin äitiä, jonka jalat painuivat rinnoille. Puristin hänen tissinsä ja pakaransa mustelmille ja täräytin jokaisen työnnön pohjaan asti. Annoin takaisin kaikki vuosien aikana saamani tölväisyt, vähättelyt, piikittelyt ja lapsena saamani läimäytykset.
Äidin suhde minuun oli muuttunut, kun olin kymmenen vanha. Tajusin, että äidin luona käyvät vieraat miehet eivät olleet sukulaismiehiä, työkavereita vaan äidin nussintakumppaneita. Kahdeksan vuoden ajan äiti oli osaksi vihannut minua, kun olin hänen tiellään, ja pelännyt, että kerron isälle näkemästäni. jatkuu..

3

3381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jatko. Käänsin äidin mahalleen. Kyrpä seisoi tavallista kovemmin. Päätin ensimmäistä kertaa nussia naista perseeseen. Sisäänmeno äitiini ei ollut lainkaan tiukkaa tai ahdasta. Muutaman minuutin jynssäsin lisääntyvässä ihmispaskan hajussa ja laukaisin liemeni suoraan äidin suoleen. Kuului vain imaisun ääni, kun vedin kyrvän pois. Sen jälkeen painuin pesulle ja huoneeseeni. Äiti makasi nyyhkyttämässä matolla vatsallaan. Nukahdin kaikesta huolimatta pian.

      Aamuyöstä vaistosin, että äiti tuli ovesta. Oliko leipäveitsi mukana? Ei ollut. Äiti nosti peittoani. Näki minut hereillä. Sanoi aivan uudella tavalla:
      "Sinun täytyy ymmärtää minua. Meidän pitää sietää ainakin vielä hetki toisiamme. Sinun pitää sietää minua tässä alasti sinua vasten. En ole ollut sinulle hyvä äiti. Olen tavallaan halunnut sinut pois tieltä. Se, mitä teit minulle äsken, oli vain pieni maksu siitä, mitä olen tehnyt sinulle. Voinko saada anteeksi? Olisitpa tehnyt tuon minulle kaksi vuotta siten, niin olisimme säästyneet paljolta. Ei sinun tarvitse kotoasi lähteä, en tuo jatkossa muita miehiä kotiin."

      Sitten äiti tuli aivan liki ja suuteli huuliani ja puristi itsensä hysteerisellä tavalla kiinni minuun. Äiti kysyi, haluaisinko tai pystyisinkö nussimaan häntä normaalisti. Nousin äidin reisien väliin. Kyrpäni oli puolijäykkä, kun laitoin valon päälle ja katselin äidin vartaloa. Hyväilin hänen rintojaan, kylkiään, alavatsaansa ja runkkasin kyrpäni kovaksi.

      Painoin itseni takaisin äidin sisään ja nussin kymmenen minuuttia rauhallisesti suudellen, hyväillen ja kasvoihin katsoen. Äidin ilme vaihteli itkuisuudesta iloon, nautintoon, odotukseen ja pelkoon, mitä muut ajattelisivat, kun hänen oma poikansa nussi häntä. Laukesin neljällä isolla sykäyksellä äidin kohdunaukolle saakka.
      Makasimme päällekkäin puoli tuntia päästämättä ääntäkään. Odotimme hengityksemme tasaantumista, hikemme kuivumista, ja tunsin, kuinka pallini pehmenivät. Nukahdimme, tai ainakin minä nukahdin.
      Seuraavan kuukauden aikana nussin äitiäni. Äiti ei enää juonut kapakoissa tai tuonut miehiä kotiinsa. Samalla hän selvästi piristyi. Kasvot muuttuivat kiinteämmiksi, ja äiti kiinnostui uusista asioista. Parhaillaan nussimme kolmekin varvia ilman kipuja tai muita ongelmia. Lähtiessäni inttiin äiti lupasi pitää sänkynsä puhtaana vain minulle. Näin kävikin, sillä lomilla lojuin joko äidin vieressä sängyssä tai nussin hänen kanssaan. xx

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­y­­­m­f­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      On nörtillä sairaat fantasiat. kuolet neitsyenä tuota menoa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe