Kommentteja punikkiäänestäjältä odottelen asiaan.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hieno homma.
- Anonyymi
Aaikoinaan oli Op, Kop, Syp, Postipankki ja mikä se nyt olikaan se viides...Kuusamo vie todennäköisesti tässäkin tapauksessa Pudasjärven Opn ja rahat😛
- Anonyymi00006
Pankissa on todella tyly asiakaspalvelu . Kysymyksiin ei viitsitä vastata. En luottaisi rahojani sinne. Danske on asiantunteva ja auttaa asiakasta.
- Anonyymi00008
Kun on tarpeeksi rahaa ja sijoituksia niin on henkilöhohtainen asiantuntija siellä. Toki en ole tarvinnut heitä, mutta sieltä päin ollaan pari kertaa vuodessa yhteydessä ja kysellään miten menee. Haluavat kuulemma pitää hyvät asiakkaat. Fyysisti en ole käynyt varmaan itse pankin tiloissa viimeksi kun Rinne ja se Ladalla oleva johtaja olivat vielä vallassa, eli siitä on varmaan yli kaksikymmentä vuotta. Ei ole ikävä aikaa jossa pitää mennä pankkiin, ja myöhemässä vaiheessa pankin tuulikaappiin jonottamaan tilipäivänä maksamaan laskuja. Kyllä nykyään on paremmin kun pystyy asiat netissä hoitamaan.
- Anonyymi00009
Missä on Pudasjärvellä Dansken konttori?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun on tarpeeksi rahaa ja sijoituksia niin on henkilöhohtainen asiantuntija siellä. Toki en ole tarvinnut heitä, mutta sieltä päin ollaan pari kertaa vuodessa yhteydessä ja kysellään miten menee. Haluavat kuulemma pitää hyvät asiakkaat. Fyysisti en ole käynyt varmaan itse pankin tiloissa viimeksi kun Rinne ja se Ladalla oleva johtaja olivat vielä vallassa, eli siitä on varmaan yli kaksikymmentä vuotta. Ei ole ikävä aikaa jossa pitää mennä pankkiin, ja myöhemässä vaiheessa pankin tuulikaappiin jonottamaan tilipäivänä maksamaan laskuja. Kyllä nykyään on paremmin kun pystyy asiat netissä hoitamaan.
No kirjoitustaitoon ja sen kehittämiseen voisit käyttää osan joutoajastasi, sellaistakin epäselvää mongerrusta, että lapsenlapsenikin tuottaa ymmärrettävämpää tekstiä.
- Anonyymi00012
Oliko rahaa vain vähän, kun yritit asioida komentoäänellä täällä, eivät uskaltaneet kukaan tulla sinua palvelemaan tiskille.
- Anonyymi00007
Onneksi ei ole rahaa niin ei huolta.
- Anonyymi00010
Joutaisit myydä metsää niin loppuu se valitus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831042
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su367900Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177884- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta155550- 37548