Ennustus pahasti pieleen

Anonyymi-ap

Neljä vuotta sitten ostin itselleni käytetyn hybridi-Toyotan. Koska se oli minulla ensimmäinen hybridiauto, niin aloin silloin silmäillä tätä Toyota-palstaa nähdäkseni sen, mitä täällä hybridi-Toyotista kirjoitellaan. Silmiini pisti silloin muutamien sähköautointoilijoiden kirjoitukset, jossa hybridi-Toyotat haukuttiin maanrakoon. Samat intoilijat lähes päivittäin pelottelivat meitä Toyota-miehiä siitä, että vuoden päästä itselataavasta hybridi-Toyotasta ei saa enää yhtään mitään, vaan se on laitettava verkonpainoksi.

Nyt olen ajellut itselataavalla hybridi-Toyotalla jo 4 vuotta, eikä autossa ole ollut yhtään toimintahäiriötä. Kulutuskin on ihan kohtuullinen, ja varsinkin kaupunkiajossa suorastaan ällistyttävän pieni. Aiempi suurehko saksalainen autoni vei kaupunkiajossa bensaa 15 l/100 km, mutta hybridi-Toyotani kuluttaa vastaavassa ajossa vain 4 - 4,5 l/100 km. Itselataava hybridi-Toyota on siis hyvin taloudellinen.

Itselataavat hybridi-Toyotat näyttävät pitävän myös ällistyttävän hyvin hintansa. Sähköautointoilijoiden 4 vuotta sitten tekemät ennusteet hintakehityksestä ovat menneet ihan vikaan. Käytetyt hybridi-Toyotat eivät ole muuttuneetkaan verkonpainoiksi, vaan niiden markkinahinta on suorastaan noussut paljon muita autoja enemmän. Tunnettu autokauppias uskaltaa nyt tuoda tosiasiat suoraan julki.

https://tekniikanmaailma.fi/yle-kaytettyjen-autojen-hinta-kaantyi-laskuun-mutta-toyota-corollat-ovat-kallistuneet-40-autokauppias-antaa-selityksen/

15

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko siis autosi nyt kalliimpi kuin uutena?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­N­­y­m­­f­­o­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18057293e

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Stauffenberg tässä hei. Ostakee vain vw aageen tuotteita. Niin minäkin teen. Nuo puolivalmisteet kantsuu jättää kauppaan. Tiedän mistä puhun. Minulla on vuosikymmenten kokemus laatuautoista.

• Anonyymi

Uskooko joku että kukaan siirtyy saksalaisesta laatuautosta käytettyyn aasialaiseen Toyotaan?

• Anonyymi

Ei se tarvii muuta kuin seniilivaiheen aktivoitumisen.

• Anonyymi

Tolkun automiehet tietävät että saksalaista laatua on monenlaista. Lopezlaatu on se kuuluisa saksalainen peruslaatu josta suunta ei voi olla muuta kuin ylöspäin ja seuraavana on laadun tuntu ja huipulla saksalainen premiumlaatu joka tunnetaan jo laajasti ja josta useimmin päästään nauttimaan hinurin kyydissä vakuutusyhtiönkin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tolkun automiehet tietävät että saksalaista laatua on monenlaista. Lopezlaatu on se kuuluisa saksalainen peruslaatu josta suunta ei voi olla muuta kuin ylöspäin ja seuraavana on laadun tuntu ja huipulla saksalainen premiumlaatu joka tunnetaan jo laajasti ja josta useimmin päästään nauttimaan hinurin kyydissä vakuutusyhtiönkin mukaan.

Voi sinua, aasialainen Toyota on hienointa mitä tiedät!

• Anonyymi

Hauskoja nämä Toyotan omapojan sadut ja tarinat. Voit ihan rauhassa kokeilla saatko vanhasta itsehinkkaavastasi 40% extraa vaihdossa, hihihihi!

• Anonyymi

Nomutta, tuo 40% oli ihan autoliikkeen edustajan toteamus hintojen kehityksestä. Haittaakse? Hihhihi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nomutta, tuo 40% oli ihan autoliikkeen edustajan toteamus hintojen kehityksestä. Haittaakse? Hihhihi?

Opettele luetun ymmärtämistä. On tyystin eri asia jos 40 kauppiasta sanoo jotain, kuin että joku on noussut 40%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä niiden 500-1500 euron hintaisten autojen pyyntejä on voitu nostaa 40%, mutta ei muiden. Ajattele vaikka 10ke hinta nousisi 14ke tai 20ke nousisi 28ke, niin menisikö ne kaupaksi, hihii.

• Anonyymi

Mikä on "itsehinkkaava"? Etkö parempaan pysty ?

• Anonyymi

Minä joudun ostamaan Priukseen pienkone-bensiiniä rautakaupasta kun tavallinen bensa menee huonoksi tankissa koska sitä kuluu niin vähän.

• Anonyymi

Minulla ei ole hybridi-Toyotan kanssa samaa ongelmaa. Käyn niin usein viinakaupassa, että tavallinen bensakaan ei ehdi pilaantumaan käyttökelvottomaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole hybridi-Toyotan kanssa samaa ongelmaa. Käyn niin usein viinakaupassa, että tavallinen bensakaan ei ehdi pilaantumaan käyttökelvottomaksi.

Tänään on perjantai, joten viinakauppaan on taas matka.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1678
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1411
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      118
      1147
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      119
      1123
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe