Sivu 9 perhe asiaa.
On äärimmäisen surullista kun aivotoiminta katoaa tyystin viisastelua palvottaessa.
Kuvassa koira nuolee pienen lapsen suuta. Siinä kuulemma lisätään lapsen vastustuskykyä.
Nykyään on lintuinfluenssakin kuulemmaa SUURI uhka. Koira nuokee maassa kaikenlaista , sitä itseään ja myös omaa peräpäätään.
Todella sopivaa siirtää nämä kaikki taudinaiheuttajat lapsen suuhun muka lisätäkseen "vastustuskykyä".
Äärimmäisen SAIRASTA.
Loviisan Sanomat
6
726
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ihmisiä rokotetaan muka suojatakseen heitä taudeilta, sitten VÄLTETÄÄN kaikkea kohtaamista kun ei kuitenkaan luoteta rokotteen suojaan.
Toisaalla uhrataan lapsia kakkabakteereille suoraan suuhun. Jokin on PAHASTI vialla tässä häiriintyneessä yhteiskunnassa! - Anonyymi
Hirveää aivan kamalaa ihan kauheeta
- Anonyymi
Onko näin
- Anonyymi
Älkää nyyhkyjät tuoko valkoon kitisemään.
- Anonyymi
Kuuluu freudenthalilaiseen kulttuuriin, arvaan?
- Anonyymi
Mitä sä luulet sieltä lasten hiekkalaatikoilta sitten löytyvän? Ne lapset jotka tunkeneet hiekkaa (lue *askaa) suuhun ja viettäneet aikaa eläinten parissa ovat tutkitun tiedon mukaan vastustuskykyisempiä myöhemmin, vähemmän astmaa ym. Vastustukyky rakennetaan lapsena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493