Lenita Airiston uteliaat naapurit: Lenitan yksinäisestä lampusta tulee surullinen olo

Anonyymi-ap

Seiskan lukijat ja Lenita Airiston uteliaat naapurit ovat olleet kuukauden murheissaan. Seiskan toimittaja Leena Ylimutkalle tulee päivittäin surullisia viestejä, missä tuskaillaan Lenitaa ympäröivää tietämättömyyttä. Lenitan puhelin ei ole päällä ja lisäksi asunnossa palaa koko ajan yksinäinen lamppu.

– Yksinäisestä lampusta tulee jotenkin surullinen olo, Seiskan toimittajalle murehditaan.

11

3503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle tuli surullinen olo siitä, että oikein Seiskassa on uutinen siitä, että Lenitan asunto saattaa olla ilman asukasta? Mitä signaalia tuo voi lähettää esim. murtovarkaille? Ihan kaikesta ei pitäisi kirjoittaa.
      Lenita on vanha nainen jo, 86.v. Yleensä tuon ikäisillä on jo sairauksia, vakaviakin. Lenita on ihminen siinä missä joku muukin, ei mikään rautarouva, joka voisi vaikuttaa esim. sairauksiin. Paljon pystyy elintavoilla tekemään hyvinvointinsa eteen, mutta ei kaikkea silläkään kukaan pysty kontrolloimaan.
      Vanhan ihmisen sairaudella ei kannattaisi sensaatiojuttuja tehdä juorulehteen.
      Saiko tämä, Lenitan asioita vuotanut ”ystävä” oikein juttupalkkionkin? Törkeää toimintaa 🙁.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä, miten Seiska kirjoittelee tuollaista, koska monet rikolliset myös lukee Seiskaa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18057780J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jotain hämärää tuossa on.

• Anonyymi

Tekee kuolemaa

• Anonyymi

Monet ikäihmiset, varsinkin yksin asuvat, pitävät jatkuvasti ainakin yhdessä lampussa valon, että on turvallisempaa liikkua kotona myös öiseen aikaan.

• Anonyymi

Niin varmaan, mutta kun Lenita on sairaalassa.

• Anonyymi

Joo, mutta sammutetaan päiväksi. Saanut varmaan vakavan sairauskohtauksen. Ikävä juttu.

• Anonyymi

On elänyt pitkän elämän ja varmasti mielenkiintoinen ja antoisa elämä hänellä, ei tänne kukaan jää elämään ja kaikki kuolemme aikanaan.

• Anonyymi

Älkää nyt lapset viitsikö. Totuushan on selvä kuin pläkki. Lukekaa nyt tarkasti:

Meidän Hymni Lenita "Lennu" Aulikki Airisto-Melin-Loiri-Jakobson on vanhoina päivinään tullut katumapäälle ja on hankkiutunut raskaaksi. Pelkäsi kai minne omaisuus menee sen jälkeen kun päästää kylmän pierun.
      Joten odotellaan, kyllä Lennu sieltä pian takaisin tulee nyytti kainalossaan.

• Anonyymi

Se on Pariisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe