Lenita Airiston uteliaat naapurit: Lenitan yksinäisestä lampusta tulee surullinen olo

Anonyymi-ap

Seiskan lukijat ja Lenita Airiston uteliaat naapurit ovat olleet kuukauden murheissaan. Seiskan toimittaja Leena Ylimutkalle tulee päivittäin surullisia viestejä, missä tuskaillaan Lenitaa ympäröivää tietämättömyyttä. Lenitan puhelin ei ole päällä ja lisäksi asunnossa palaa koko ajan yksinäinen lamppu.

– Yksinäisestä lampusta tulee jotenkin surullinen olo, Seiskan toimittajalle murehditaan.

11

3546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle tuli surullinen olo siitä, että oikein Seiskassa on uutinen siitä, että Lenitan asunto saattaa olla ilman asukasta? Mitä signaalia tuo voi lähettää esim. murtovarkaille? Ihan kaikesta ei pitäisi kirjoittaa.
      Lenita on vanha nainen jo, 86.v. Yleensä tuon ikäisillä on jo sairauksia, vakaviakin. Lenita on ihminen siinä missä joku muukin, ei mikään rautarouva, joka voisi vaikuttaa esim. sairauksiin. Paljon pystyy elintavoilla tekemään hyvinvointinsa eteen, mutta ei kaikkea silläkään kukaan pysty kontrolloimaan.
      Vanhan ihmisen sairaudella ei kannattaisi sensaatiojuttuja tehdä juorulehteen.
      Saiko tämä, Lenitan asioita vuotanut ”ystävä” oikein juttupalkkionkin? Törkeää toimintaa 🙁.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä, miten Seiska kirjoittelee tuollaista, koska monet rikolliset myös lukee Seiskaa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­­­y­­m­­f­­o­­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18057780J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jotain hämärää tuossa on.

• Anonyymi

Tekee kuolemaa

• Anonyymi

Monet ikäihmiset, varsinkin yksin asuvat, pitävät jatkuvasti ainakin yhdessä lampussa valon, että on turvallisempaa liikkua kotona myös öiseen aikaan.

• Anonyymi

Niin varmaan, mutta kun Lenita on sairaalassa.

• Anonyymi

Joo, mutta sammutetaan päiväksi. Saanut varmaan vakavan sairauskohtauksen. Ikävä juttu.

• Anonyymi

On elänyt pitkän elämän ja varmasti mielenkiintoinen ja antoisa elämä hänellä, ei tänne kukaan jää elämään ja kaikki kuolemme aikanaan.

• Anonyymi

Älkää nyt lapset viitsikö. Totuushan on selvä kuin pläkki. Lukekaa nyt tarkasti:

Meidän Hymni Lenita "Lennu" Aulikki Airisto-Melin-Loiri-Jakobson on vanhoina päivinään tullut katumapäälle ja on hankkiutunut raskaaksi. Pelkäsi kai minne omaisuus menee sen jälkeen kun päästää kylmän pierun.
      Joten odotellaan, kyllä Lennu sieltä pian takaisin tulee nyytti kainalossaan.

• Anonyymi

Se on Pariisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe