Heippa. Miten minun kannattaisi komentaa kaniani kun se murkkuiässä rähisee ja puree sillä tähän mennessä olen suhahtanut jaantanut luunäpin ja jos on sen jälkeen jatkanut niin tukkapölly. Sille ei vain mene kuppiin se että ihmisiä ei
purra.
Kanin murkku ikä
2
275
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti olet trollinpenikka. Jos et ole, niin anna kani parempaan kotiin tai vie se piikille. Sen jälkeen otat ja isket päätäsi seinään niin kauan, että palikat loksahtelevat kohdilleen.
Miten monimutkaiseen syy-seuraussuhteen tajuamiseen sinä ajattelit kanin pystyvän, kun itsekään et siihen pysty paremmin kuin taaperoikäinen kakara? Kannattaa käydä tutkituttamassa pääsi. Kani ei meinaan kykene ymmärtämään, että kun kiukkuan ja puren => tulee turpaan => pureminen sattui ja se kostettiin => lopetanpa puremasta. Tämä on aivan liian monimutkainen päättelyketju kanin kaltaiselle eläimelle. Kani ei opi pahoinpitelystä mitään muuta kuin sen, että olet raivohullu mulkero, jota tulee pelätä ja purra aina kun mahdollista, jotta tajuaisit pitää näppisi erossa siitä. Eli itse asiassa kani yrittää opettaa sinua, mutta olet niin saatanan tyhmä, ettei uppoa tajuntaan.
Ei ole edes väliä, oletko trolli vai et, olet sairas ja kaipaat ammattiapua. - Anonyymi
Kania ei saa satuttaa missään tapauksessa koska on herkkä, pieni eläin johon voi vammoja tulla yllättävän vähästä.
Missä tilanteessa murisee(?) ja puree?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911330
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51730Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t252622Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570