Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mistä ruoka-apua?

Anonyymi-ap

Te jotka ette saaneet enää tällä viikolla ruoka-apua moisiosta, niin mistä haitte sitä?

33

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nehän anto moiskassa lappusen, jossa luki, että diakonille voi soittaa?

      • Anonyymi

        Sieltä itsekin aina apua hakenut. En ViaDian vanhentuneita ruokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä itsekin aina apua hakenut. En ViaDian vanhentuneita ruokia.

        Siis eiks niitä ViaDian vanhoja ruokia viedä diakonille?
        Vai siis aikasemminkin olet hakenu sieltä ja saanu tuoretta ruokatavaraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis eiks niitä ViaDian vanhoja ruokia viedä diakonille?
        Vai siis aikasemminkin olet hakenu sieltä ja saanu tuoretta ruokatavaraa?

        Ruokalahjakortteja sieltä oon saanut ja tuoretta ruokaa kaupasta niillä.


    • Anonyymi

      pitääkö ddiakonin kanssa rukoilla ennen kun saa ruokaa miten on?

      • Anonyymi

        No ei tod.


      • Anonyymi

        Ei tarvii, ne ei edes kysy kuuluuko kirkkoon.
        Noista ortodokseista en tiedä, että pitääkö osallisua tunnin jumalanpalvelukseen seisten, ennen kuin irtoaa ruokaa. Tietääkö kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii, ne ei edes kysy kuuluuko kirkkoon.
        Noista ortodokseista en tiedä, että pitääkö osallisua tunnin jumalanpalvelukseen seisten, ennen kuin irtoaa ruokaa. Tietääkö kukaan?

        Kokeile täältä
        https://archive.ph/v2oh4


    • Anonyymi

      Marssin lähimpään kauppaan ja söin suoraan hyllystä. Poliisin kysellessä kerroin pääministerin voivan vastata kysymyksiinne.

      • Anonyymi

        Se vastaisi olevansa kovin yllättynyt.


      • Anonyymi

        saat sakot ja jos et maksa jouvut vankilaan.siellä on hyvät ruuvat ja huono seura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saat sakot ja jos et maksa jouvut vankilaan.siellä on hyvät ruuvat ja huono seura.

        Saa sakot ja niitä jos ei maksa, niin menee ulosottoon. Poliisien antamista sakoista ei vankilaan joudu.


    • Anonyymi

      Kävin prismassa ja ostin erilaisia lihoja ja ruokia ym. Lasku yli 365e. Sitten Alkoon ja sieltä viinit ja konjakit ja erikois oluet. Lasku 276e. Onneks on tuota rahukkia.

      • Anonyymi

        Aika tyhmää on käyttää rahaa alkoholiin. Olet siis vielä alkoholisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tyhmää on käyttää rahaa alkoholiin. Olet siis vielä alkoholisti.

        Alkoholisti? Eihän 276€ edes saa yhtä kunnollista punaviinipulloa Alkosta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olis ollu pätevää kuulla oikeita vastauksia. Miksi täällä on vain venkoilijoita? Missä ovat ne sata henkeä, jotka kävivät säännöllisesti ViaDian Moiskan jonossa? Vai olivatko kaikki hakemassa turhaan ruokaa ja eivät olleet oikeesti ruoka-avun tarpeessa? Nyt eivät siis käy missään ruokajonossa, eivät diakonilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis ollu pätevää kuulla oikeita vastauksia. Miksi täällä on vain venkoilijoita? Missä ovat ne sata henkeä, jotka kävivät säännöllisesti ViaDian Moiskan jonossa? Vai olivatko kaikki hakemassa turhaan ruokaa ja eivät olleet oikeesti ruoka-avun tarpeessa? Nyt eivät siis käy missään ruokajonossa, eivät diakonilla?

        Kyllä käyvät. Tänään oli ortodoksien mäellä pitkä jono. Kaikille ei riittänä ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käyvät. Tänään oli ortodoksien mäellä pitkä jono. Kaikille ei riittänä ruokaa.

        katoin kans. oli kyllä paksua ihmisenpötkyä jonossa. harvat normaalin painossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katoin kans. oli kyllä paksua ihmisenpötkyä jonossa. harvat normaalin painossa.

        Mikä vimma sulla on kommentoida ihmisten painoa. Siis heidän, jotka ovat ruokajonossa. Oletko itse entinen lihava?
        Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vimma sulla on kommentoida ihmisten painoa. Siis heidän, jotka ovat ruokajonossa. Oletko itse entinen lihava?
        Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma?

        Läskit rasittavat terveydenhuoltoa. Läskiys on sairasta. Läskit näyttävät oksettavilta.

        Kuka käskee syömään itsensä läskiksi? Aina voi syödä vähemmän ja pysyä normo painoisena. Tai läski voi syödä reilusti vähemmän ja laihtua siinä samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vimma sulla on kommentoida ihmisten painoa. Siis heidän, jotka ovat ruokajonossa. Oletko itse entinen lihava?
        Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma?

        Ja aina ollut hoikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vimma sulla on kommentoida ihmisten painoa. Siis heidän, jotka ovat ruokajonossa. Oletko itse entinen lihava?
        Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma?

        Lihavat aiheuttaa miljardien lisäkustannukset ahmimisellaan. Onko sinunkin pakko ahmia koko kattilallinen perunoita ja koko lenkki kerralla?? Ja jos olet lihava, paastoa siihen saakka, että olet normaalipainossa. Eikö ihmisillä (paksuilla) ole lainkaan itsekuria?


      • Anonyymi

        Ei Kelalla ole omia rahoja mistä maksaa! Maksaja on töissä käyvä naapurisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kelalla ole omia rahoja mistä maksaa! Maksaja on töissä käyvä naapurisi!

        Saa mulkku naapuri maksaakin mun elämisen.


    • Anonyymi

      Tilatkaa woltilta ruokaa.

      • Anonyymi

        Ei pysyy ja kykene. En halua matuja kuljettamaan ruokaani saati todellakaan niitä ovelleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysyy ja kykene. En halua matuja kuljettamaan ruokaani saati todellakaan niitä ovelleni.

        käykö valkonem hetero mmies??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käykö valkonem hetero mmies??

        Käy, mutta ei sellaisia ole kuskeina.


      • Anonyymi

        Kuka sen maksaa?


    • Anonyymi

      menkää töihin

      • Anonyymi

        Ei pysty
        Ei kykene


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe