Te jotka ette saaneet enää tällä viikolla ruoka-apua moisiosta, niin mistä haitte sitä?
mistä ruoka-apua?
33
545
Vastaukset
- Anonyymi
Nehän anto moiskassa lappusen, jossa luki, että diakonille voi soittaa?
- Anonyymi
Sieltä itsekin aina apua hakenut. En ViaDian vanhentuneita ruokia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä itsekin aina apua hakenut. En ViaDian vanhentuneita ruokia.
Siis eiks niitä ViaDian vanhoja ruokia viedä diakonille?
Vai siis aikasemminkin olet hakenu sieltä ja saanu tuoretta ruokatavaraa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis eiks niitä ViaDian vanhoja ruokia viedä diakonille?
Vai siis aikasemminkin olet hakenu sieltä ja saanu tuoretta ruokatavaraa?Ruokalahjakortteja sieltä oon saanut ja tuoretta ruokaa kaupasta niillä.
- Anonyymi
pitääkö ddiakonin kanssa rukoilla ennen kun saa ruokaa miten on?
- Anonyymi
No ei tod.
- Anonyymi
Ei tarvii, ne ei edes kysy kuuluuko kirkkoon.
Noista ortodokseista en tiedä, että pitääkö osallisua tunnin jumalanpalvelukseen seisten, ennen kuin irtoaa ruokaa. Tietääkö kukaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii, ne ei edes kysy kuuluuko kirkkoon.
Noista ortodokseista en tiedä, että pitääkö osallisua tunnin jumalanpalvelukseen seisten, ennen kuin irtoaa ruokaa. Tietääkö kukaan?Kokeile täältä
https://archive.ph/v2oh4
- Anonyymi
Marssin lähimpään kauppaan ja söin suoraan hyllystä. Poliisin kysellessä kerroin pääministerin voivan vastata kysymyksiinne.
- Anonyymi
Se vastaisi olevansa kovin yllättynyt.
- Anonyymi
saat sakot ja jos et maksa jouvut vankilaan.siellä on hyvät ruuvat ja huono seura.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saat sakot ja jos et maksa jouvut vankilaan.siellä on hyvät ruuvat ja huono seura.
Saa sakot ja niitä jos ei maksa, niin menee ulosottoon. Poliisien antamista sakoista ei vankilaan joudu.
- Anonyymi
Kävin prismassa ja ostin erilaisia lihoja ja ruokia ym. Lasku yli 365e. Sitten Alkoon ja sieltä viinit ja konjakit ja erikois oluet. Lasku 276e. Onneks on tuota rahukkia.
- Anonyymi
Aika tyhmää on käyttää rahaa alkoholiin. Olet siis vielä alkoholisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tyhmää on käyttää rahaa alkoholiin. Olet siis vielä alkoholisti.
Alkoholisti? Eihän 276€ edes saa yhtä kunnollista punaviinipulloa Alkosta.
- Anonyymi
Ei tartte ruoka apua, kela maksaa kaiken
https://www.youtube.com/watch?v=-Omq5uQUkYM- Anonyymi
Olis ollu pätevää kuulla oikeita vastauksia. Miksi täällä on vain venkoilijoita? Missä ovat ne sata henkeä, jotka kävivät säännöllisesti ViaDian Moiskan jonossa? Vai olivatko kaikki hakemassa turhaan ruokaa ja eivät olleet oikeesti ruoka-avun tarpeessa? Nyt eivät siis käy missään ruokajonossa, eivät diakonilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ollu pätevää kuulla oikeita vastauksia. Miksi täällä on vain venkoilijoita? Missä ovat ne sata henkeä, jotka kävivät säännöllisesti ViaDian Moiskan jonossa? Vai olivatko kaikki hakemassa turhaan ruokaa ja eivät olleet oikeesti ruoka-avun tarpeessa? Nyt eivät siis käy missään ruokajonossa, eivät diakonilla?
Kyllä käyvät. Tänään oli ortodoksien mäellä pitkä jono. Kaikille ei riittänä ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä käyvät. Tänään oli ortodoksien mäellä pitkä jono. Kaikille ei riittänä ruokaa.
katoin kans. oli kyllä paksua ihmisenpötkyä jonossa. harvat normaalin painossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katoin kans. oli kyllä paksua ihmisenpötkyä jonossa. harvat normaalin painossa.
Mikä vimma sulla on kommentoida ihmisten painoa. Siis heidän, jotka ovat ruokajonossa. Oletko itse entinen lihava?
Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vimma sulla on kommentoida ihmisten painoa. Siis heidän, jotka ovat ruokajonossa. Oletko itse entinen lihava?
Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma?Läskit rasittavat terveydenhuoltoa. Läskiys on sairasta. Läskit näyttävät oksettavilta.
Kuka käskee syömään itsensä läskiksi? Aina voi syödä vähemmän ja pysyä normo painoisena. Tai läski voi syödä reilusti vähemmän ja laihtua siinä samalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma?Ja aina ollut hoikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söin ennen terveellisesti ja kalliisti. Nyt olen ollut työttömänä ja varaa on enää perunoihin ja rasvaiseen lenkkimakkaraa, niin kyllä paino nousee. Mutta miten se on sun ongelma?Lihavat aiheuttaa miljardien lisäkustannukset ahmimisellaan. Onko sinunkin pakko ahmia koko kattilallinen perunoita ja koko lenkki kerralla?? Ja jos olet lihava, paastoa siihen saakka, että olet normaalipainossa. Eikö ihmisillä (paksuilla) ole lainkaan itsekuria?
- Anonyymi
Ei Kelalla ole omia rahoja mistä maksaa! Maksaja on töissä käyvä naapurisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Kelalla ole omia rahoja mistä maksaa! Maksaja on töissä käyvä naapurisi!
Saa mulkku naapuri maksaakin mun elämisen.
- Anonyymi
Tilatkaa woltilta ruokaa.
- Anonyymi
Ei pysyy ja kykene. En halua matuja kuljettamaan ruokaani saati todellakaan niitä ovelleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysyy ja kykene. En halua matuja kuljettamaan ruokaani saati todellakaan niitä ovelleni.
käykö valkonem hetero mmies??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käykö valkonem hetero mmies??
Käy, mutta ei sellaisia ole kuskeina.
- Anonyymi
Kuka sen maksaa?
- Anonyymi
menkää töihin
- Anonyymi
Ei pysty
Ei kykene
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389