Yritin etsiä halpaa muutaman euron maksavaa digitaalista pH-mittaria nesteen happamuuden mittaamiseen. Siis vastaavaa kuin lämpömittari, jossa anturi upotetaan mitattavaan nesteeseen ja sitten katsottaisiin arvo mittarista.
No eipä näemmä löydy. Jotain ihme "liuskaviritelmiä" pelkästään.
Eikö ihmiskunta ole muka vielä digitaalista happamuusmittaria osannut kehittää? Mittareitahan on nykyään niin moneen lähtöön muutenkin. Luulisi pH-arvon mittaaminen kiinnostavan muitakin.
Digitaalinen pH-mittarin kiven alla
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Laitoin googleen "digitaalista pH-mittaria". Löytyi monia.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuo on yllättävän hankala asia mitattavaksi. Oikeastaan vain tislattuun veteen lisättyä happamuutta pystytään mittaamaan. Muuten monien aineiden suolat alkaa vaikuttaa mittaustulokseen. Useinkaan absoluuttista mittausta ei kuitenkaan tarvita vaan voidaan arvioida esim. suolan määrä ja saada riittävän tarkka tulos. Happamuusasteikolla 0,5x..2x ei ole iso virhe.
- Anonyymi
Kirjoitit sitten tänne ennenkö Googleen "pH-mittari"
Voi voi voi.....
Mitähän mahtaa mielessä liikkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079063
- 936880
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666635Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345601Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665243- 553571
- 503395
- 513182
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko553007- 562962