Onko muilla tässä ibsissä myös pahoinvointia, röyhtäilyitä,kovia ylävatsa kylki ja välillä selkäpuolella tuntuvia koviakin kipuja? Olen kärsinyt vaivasta vuosia!Mutta nyt tuo pahoinvointi tullut uutena riesana ,vatsaa kyllä sattuu ihan jokapuolelta minulla ripuli/ummetus molemmat vuorotellen.Miten jaksatte tää on ihan mielenterveyden vievä vaiva,ja kivut välillä tosi kovat .Mulla jo mennyt usko koko diagnoosiin voisiko joku kertoa omia kokemuksia, jospa jotain uutta tietoa vielä mullekin löytyisi vaikka tuntuu kyllä ,että kaikki koettu vatsan suhteen,mutta aina voi jonkun vinkin saada! Ne normi tutkimukset kaikki kyllä tehty.
Ibs ja pahoinvointi
Anonyymi-ap
1
454
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123159
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191632- 731543
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321535- 231501
- 281350
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252