07 diesel xtype. Käynti aaltoilee kun ajaa tasakaasulla?? Mistä vois hakea vikkaa? Toinen juttu. Etujarru jumittaa kuskin puolelta jarrutuksen jälkeen. Jarrusatula uusittu.
Moro. Aaltoileva käynti.
4
215
Vastaukset
- Anonyymi
Jarruletku viallinen sisäpuolelta, joten sinne jää painetta. Vaihda uusi letku niin laahaus loppuu.
- Anonyymi
Mulla samoin -07 d xtype 2.2 fordin koneella. Ei ota kierroksia kuin vaivoin ja 2200 kierroksen kohdalla lähtee kuin hauki rannasta mustan savun saattelemana. Käy tasaisesti matkanopeudessa. Putsattu hiukkassuodatin, egr poistettu, tarkistettu suuttimet ( hyvät), lämpötila-anturi vaihdettu, koska kk sitten samat oireet joka korjaantu kys. anturin vaihdolla. ( silloin oli eka pakkaset eikä meinannut saada käyntiin) harmaata savua piha täysin pysyi vihdoin käynnissä. Vikakoodi ei anna mitään vikaa, joku epäili, että teho-optimoinnilla jotain vaikutusta. Olen käynyt parillakin pajalla, joista toinen arvostettu dieselhuolto, molemmat nosti kädet pystyyn. Arvostaisin jotain vinkkejä, mitä voisin yrittää.
- Anonyymi
Nyt löyty vika, hukkaportti oli jumissa aukiasennossa, toimii jälkeen normaalisti. Kumma vaan, ettei dieselhuollossakaan Vantaalla ymmärtänyt moista, vaan auto piti trailerilla viedä itäsuomeen korjattavaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627