Olin menossa kauppaan kun näytti että Pekka Torvisen uudella kentällä olisi auto.
Poliisi tuli hetikin vastaan ja meni lähettyville.Menin vähän matkaa niin tuli toinen partio vastaan.Minä jatkoin kauppaan.Oli tilanne tai ei minun mielestä Lapinlahden uuden jalkapallokentän nimi on ehdottomasti Pekka Torvisen kenttä.En tiedä onko kentälle jo annettu jokin nimi.
Sen tiedän että tämä Torvinen (jota en lainkaan tunne) on tehnyt valtavasti työtä Lapinlahtelaisen jalkapalloilun hyväksi.Minulle tämä kenttä on ikuisesti Torvisen kenttä.
Oliko tilanne Torvisen kentällä?
Anonyymi-ap
1
560
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18058675z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616