Onko tällä keslan mannekiinillä puulavat umpihommeissa, kuulin vain että todellakin näin olisi, saiko hän apua KAUKOPARANTAJALTA jolle toisinaan soitteli ja onko tämä lehmän päähänpotkima viisastunut vai onko tilanne pahentunut entisestään, videoitansa en ole katsonut 2 vuoteen enkä katso. 🧐
Morjensta vaan,
24
496
Vastaukset
- Anonyymi
Tonttu on hommeessa kaikista muista pakoista paitti kielestään. 🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18059008b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyvin sillä menee,suosiota riittää.
- Anonyymi
Mutta tosiaan tolvana on. 😁
- Anonyymi
Sama se kun vaan menee hyvin.
- Anonyymi
Kukahan nyt on kyseessä? Mutta kiva kun peräkammarin poikakin on saanu internetyhteyden vihdoinkin että pääsee täyttämään kyberavaruuden viisauden sanoillaan meidän kaikkien iloksi...
- Anonyymi
Onko RESUPEKALLA diabetes, se on ansaittu. 😂😂😂🤣🤣🤣👏👏👏
- Anonyymi
Peräkammarin poika saanut internetyhteyden.😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
👏👏👍🤐
- Anonyymi
Se että on TAKAKAMMARI lämmin, ei kannata tuoda sitä ainakaan täällä esiin. 😁😂😂😂🤣🤣🤣🎶🎶
- Anonyymi
Nyt tuli kansan suusta😎😎😎😎
- Anonyymi
Se on tällä RESUPEKALLA kuuppa sekassiin ja pahoin.
- Anonyymi
Peräkammari päässy nettiin.😎😎
- Anonyymi
Perätilassa kammaripoju.
- Anonyymi
Mihin tältä RESUPEKALTA lähti KATJUCHKA, vieläkö on kihloissa.
- Anonyymi
On puuta yllin kyllin miehillä.
- Anonyymi
On on puuta on mutta mutta, yhdellä MIELENTERVEYS ONGELMAISELLA MIES LAPSELLA ne ovat erittäinkin homeisia ja haisevat ummehtuneelle. Pöljä veti umpi huppuun hyvät puut. 😆😆😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣👏👏👏
- Anonyymi
Ei tuo nuita kerkee polttaa, ainaskaan uuneissa, eikä kukaan onneksi osta. Homeisia, ylivuotisista mädöistä jo tehtyjä sekä ei vielä ota muoveja pois, jos joku ostaa. Paitti pirrelle kotiin tuotuna, luonnollisella maksulla.
- Anonyymi
Ois myydä asti klapeja,omavaraisia miehiä tuolla.
- Anonyymi
Pipe osti rankoja sikahintaan.
- Anonyymi
Rahaa on
- Anonyymi
Mehtiä ja siten savotoita riittää vuodesta toiseen ja vieraan motot hakkaa isommat leimikot. Joku aika sitten tämä tonttu näytteli kööhee ja kerjäs rahulia halliremonttiin yleisöltä,on sillä kyllä otsaa ja kiero kuin korkkiruuvi.
- Anonyymi
No mehän kaikki tiedämme että MIELENTERVEYS POTILAS ON AINA MIELENTERVEYS POTILAS.
- Anonyymi
Pelimies,osaa pyörittää porukkaa hyvin,päkitsiä tulee.kettutimo.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544750
- 964716
- 613679
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432661