Matthew näki oudon valoilmiön, jossa silmällä katsoen kuun kokoinen kirkas kohde lensi äänettömästi hänen talonsa ylitse.
Kaksi viikkoa tämän jälkeen hänen tyttöystävänsä puhelimeen ilmestyi mahdollisen humanoidin selfie.
Kuva on otettu vuonna 2017 iltahämärässä, eikä siinä ole kunnon tarkennusta, mutta kohde näkyy laadusta huolimatta siinä selvästi.
Kuva, listietoaä aiheesta sekä Matthewin haastattelu artikkelissa.
https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/humanoidi-otti-selfien-kuva-ja-haastattelu
Humanoidi otti selfien - Kuva ja haastattelu
7
478
Vastaukset
- Anonyymi
Heräät yöllä kun tuollainen tapittaa sängyn päässä, niin voi jokainen kuvitella, että kaikki kauhuleffat jää toiseksi.
- Anonyymi
Joo se voi olla pelottavaa. Itseni on tuon tapaiset, tosin eri värinen ja ei noin vinot silmät, herättäneet yöllä. Olo on ollut rauhallinen, transsitila päällä. Olen nähnyt kun ovat mm. skannailleet huonettani.
- Anonyymi
Tyttökaverilla on salasuhde alieenin kanssa ja pulla niin sanotusti uunissa. Matti parkaa odottaa hybridi lapsen elatusmaksut. Karu kohtalo.
- Anonyymi
Myös unihalvaus kokemukset voi olla aika hurjia joskus.
- Anonyymi
Kiteyttäen asian ytimekkäästi: LÄPÄLÄSSYNLÄSSYNLÄÄ!
- Anonyymi
Haluatko vielä tarkentaa?
- Anonyymi
Bumppaan aihetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108