Matthew näki oudon valoilmiön, jossa silmällä katsoen kuun kokoinen kirkas kohde lensi äänettömästi hänen talonsa ylitse.
Kaksi viikkoa tämän jälkeen hänen tyttöystävänsä puhelimeen ilmestyi mahdollisen humanoidin selfie.
Kuva on otettu vuonna 2017 iltahämärässä, eikä siinä ole kunnon tarkennusta, mutta kohde näkyy laadusta huolimatta siinä selvästi.
Kuva, listietoaä aiheesta sekä Matthewin haastattelu artikkelissa.
https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/humanoidi-otti-selfien-kuva-ja-haastattelu
Humanoidi otti selfien - Kuva ja haastattelu
7
465
Vastaukset
- Anonyymi
Heräät yöllä kun tuollainen tapittaa sängyn päässä, niin voi jokainen kuvitella, että kaikki kauhuleffat jää toiseksi.
- Anonyymi
Joo se voi olla pelottavaa. Itseni on tuon tapaiset, tosin eri värinen ja ei noin vinot silmät, herättäneet yöllä. Olo on ollut rauhallinen, transsitila päällä. Olen nähnyt kun ovat mm. skannailleet huonettani.
- Anonyymi
Tyttökaverilla on salasuhde alieenin kanssa ja pulla niin sanotusti uunissa. Matti parkaa odottaa hybridi lapsen elatusmaksut. Karu kohtalo.
- Anonyymi
Myös unihalvaus kokemukset voi olla aika hurjia joskus.
- Anonyymi
Kiteyttäen asian ytimekkäästi: LÄPÄLÄSSYNLÄSSYNLÄÄ!
- Anonyymi
Haluatko vielä tarkentaa?
- Anonyymi
Bumppaan aihetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702382Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921558Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711329- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1491094Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
- 120988
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979