Nyt kun alkaa kolina haihtua niin ihmettelen että mitä helevettiä minä tuolla porkkanalla teen? Mihin noita yleensä käytetään onko ajatuksia? Olisinpa pistänyt senkin rahan köffiin.
Ostin humalassa porkkanan
16
280
Vastaukset
- Anonyymi
Hauduta siitä ahnuksessa porkkanalaatikkoa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Leivo siitä vaikka porkkana sämpylöitä, jos et muuta keksi
- Anonyymi
Vaihdetaan porkkana pirkkaan.
- Anonyymi
Anna joululahjaksi ystävällesi 😊
- Anonyymi
hyvä idea onhan porkkana terveempi lahja kuin pullollinen kiljua
- Anonyymi
Kolina on siinä mielessä ratkiriemukas juoma, että se saa ihmiset tekemään hassuja asioita. Itse kun juon kolinaa, alan keppostelemaan naapurin ukolle. Viimeksi kolinapäissäni työnsin virvelin naapurin miehen takapuoleen. Se kulki virveli takapuolessa seuraavan viikon, kun ei saanut terveysasemalle aikaa. Ei kuulemma kala edes nykinyt.
- Anonyymi
Nyt tuli kiire kolinan ostoon!
- Anonyymi
Myy porkkana pubissa seuraavalle Jonnelle, teitähän riittää.
- Anonyymi
Jonnelle kelpaa vain jatkuvaporkkana.
- Anonyymi
kun lunta sataa voi porkkanan työntää lumiukkoon
- Anonyymi
Poutakelillä voi porkkanan työntää naapurin ukkoon.
- Anonyymi
porkkana vielä pelastaa maapallon
- Anonyymi
porkkana kotoisin Afganistanista, joten kun sait porkkanan käsiisi ja kärsit yksinäisyydestä, pian saat afganistanialaisen naisen viereen
- Anonyymi
porkkanoita myydään tori.fi:llä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211