Nyt se viimein tapahtui.
Hamas ei päästänyt palestiinalaisia poistumaan pohjois Gazan alueelta tarkoituksenaan antaa mahdollisimman monen palestiinalaisen kuolla jotta sota ja katkeruus lisääntyisivät.
Kun hamas aloitti terroristisodan Israelia vastaan, palestiinalaisten mitta näyttää täyttyneen.
Palestiinan vapautusarmeija vapautti kansalaisiaan hamasin koettaessa pitää heitä väkisin taistelualueella. Noin 60 hamasin taistelijaa kaatui.
Kuten on alusta lähtien ollut selvää, on koko hamasin terroristihyökkäys ollut Iranin ja putinin venäjän aikaansaamaa tarkoituksenaan kylvää eripuraa lännen ja arabimaailman välille.
Palestiinan osalta näyttää siltä että tuo yritys on sekin menossa persiilleen kuten venäjän aloittama Ukrainan sotakin.
Palestiina hyökkää hamasia vastaan
Anonyymi-ap
4
435
Vastaukset 4
- Anonyymi
Aamen.
- Anonyymi
Jos Hamasista ja muista terroristijärjestöistä päästäisiin eroon, Palestiinaan saattaisi tulla rauha.
- Anonyymi00003
Älä jauha paskas Israel kosti raukkamaisesti murhaamalla miltei 100000 mutta eihän se ole mitään
- Anonyymi00004
6kk höpö höpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643