Wuuf, kikkelis kokkelis

Anonyymi-ap

Resupeppusia pattayan rakkaita... Puppe tässä rahtilaiva peitti auringoon tuut tuut" ja kerronko vielä tinderlumpuista sun muista?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eihän nyt tokiinsa, ei minulla on tuollainen suhtautuminen rahaan ollut koskaan, raha on ollut täysin merkityksetön, elämän arvot on olleet muualla, paljon tärkeämpää on ollut tehdä ja ennen kaikkea saada tehdä työtä mistä on kovasti tykännyt, se on ensimmäinen ja tärkein arvo, ensimmäinen ammattini nuoriso-ohjaaja oli myös hyvä ammatti mutta naisalana huonosti palkattu, joten sillä ei olisi pärjännyt kun tuli perhettä, muuten yksi motiivini alan valintaan oli ikäiseni tytöt, pääsi päättämään ikäisteni asioista ja olin varsin haluttua poikaystävä materiaalia jo 16-18 vuotiaana, minulla oli auto ja nuorisokeskuksen avaimet, palkka oli pieni, mutta kyllä sekin riittä, olen laittanut useamman kuvan tuosta elämän vaiheesta palstalle.

Löysin puolison ja menimme naimisiin, lapsiakin alkoi tehdä mieli vaimoni oli kotona, minä töissä, mutta palkka piti just, ja just leivässä, päätin vaihtaa alaa, menin opiskelemaan tietotekniikkaa, tosin olin ollut alasta kiinnostunut jo alle 20 vuotiaana, ostin vähäisillä palkoillani tietokoneita, koti sellaisia, commodore vic-20, c64, amigoja, singlair ql, enimmäinen pc oli bondwell kuusinen toi niitä maahan... osasin jo silloin koodata, mutta tutkinto puuttui, piti sellainen hommata... oltiin 80 luvun lopussa, isäni lahjoitti ex-vaimolleni sen kuuluisan ladan josta 2010 on ollut kateellinen, ja katkera...

Olin otaniemessä ja näin siellä ilmotustaululla ilmoituksen että kotkalainen it-firma etsii insinöörejä koodareiksi, kaukaan paperitehtaalle, tutkinto oli kesken mutta ei haitannut otin Mikko Rossiin yhteyttä ja pääsin töihin ilman tutkintoa, helposti, palkkakin oli jo aikaisempaa parempi... tosin olin lappeenrannassa, vuodenpäivät, asuin viikot hotellissa, cumuluksessa, ja koodasin kuten aikaisemminkin kerroin.

Projeksi oli määräaikainen, hoidin muutaman muunkin projektin, ja edelleenkin tutkinto oli kesken, mutta suorittelin sitä tasaisesti lisää, työn yhteydessä... käytin projekteja työnäytteinä, yliopistolla... kelpasivat...

Vuosia kului, paperit tuli taskuun, ja piti erikoistua johonkin kapealle alalle, erikoistuin data-analyysiin, tosin erikoisaloja oli harkinnassa muitakin, mutta tuosta tykkäsin, ja tykkään edelleenkin, tosin työ on yksinäistä...

Siis en ole koskaan käyttänyt aikaani tienaamiseen se minua ole millään muotoa kiinnostanut koskaan, mielekäs työ, vaimo lapset, siinä arvojärjestys, massit tulee jossain kaukana niiden jälkeen mutta tosiaan en ole koskaan ollut huolissani rahatilanteestani, ne on aina riittäneet, jopa kalliiseen ulkomaan kaukomatkailuun kun suomesta mentiin sinä aikana korkeintaan viroon tai ruotsiin..

Siinä hieman kaljulle eunuukille factaa, että elämäänsä voi elää monella eri tavalla, harvalle massi on pääasia, kuten hänen kirjoituksistaan voimme vaivatta todeta.

By NumBall HHN 62v.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Kerro vielä pojuille .... väki vallan, ammatilainen, Majuri, evp, ..... suomen armeijan doppareista, ja, thaimman tappaja riglepäkeistä.

s

10

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuliko pinokkio ja lumikki missä vaiheessa Pasasen elämään?

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18060323O

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kikkelis kokkelis sanoi pippeliselle.

    • Anonyymi

      Radio fittan

    • Anonyymi

      Osu ja uppos, kuin peukalo pxllyyn .... khiai !

      pran burin satamaan, etsimään jos pojujen rahat riittää, siellä jahteja riittää...

      saattaa olla että pojut on hiljaa pitkän aikaa, laittakaa kuvia tänne, niin vastaan onko oikein... sitten saatte minun yhteystiedot selville kun ensin löydätte veneen rekisteristä, voin sen verran auttaa että se on rekisteröity Luxembourgissa.

      T: Puppe "Déjà vu" Pippelinen

      • Anonyymi

        Minuun ei pojut laita likaisia sormiaan.

        ThaiLady 62v. CNX


      • Anonyymi

        Kaupasta läskiä tillaamaan
        En kykene mä ilman hintaa
        Täytyypä tyytyä grillaamaan vain rannalla ihmisen pintaa
        Konkurssi kolkuttaa portilla
        Haastemies heittelee kortilla
        Vaan on äijä tää tässä kun tortilla
        Kun tuo aurinko läömmittää

        Silmät suljen lipuu elämäni paatti
        Omiansa perää vaimon advokaatti
        Siitä huolimatta nautin ilman käteistä
        Mä kesäpäivän säteistä

        Naapuri huutelee tontillaan
        "Hei tule, saunakaljat tarjoon!"
        Helteissä möyrii se kontillaan pois viileän vaahteran varjoon
        Mulla ei ruokaa ei juomista
        Mutta en aattele huomista
        Oon muuan vain luojamme luomista
        Joita aurinko lämmittää

        Silmät suljen lipuu elämäni paatti
        Hyvin säädetty on iso termostaatti
        Unelmissa ryysyt nakkaan palmun juurelle
        Uin ulapalle suurelle

        Naapuri tolpilleen ponnahtaa
        Ja lonkerot kaivosta troolaa
        Sitten puun alle taas onnahtaa
        Ja kesälle kanssani skoolaa
        No kukapa jaksaiskaan jalkеilla
        Maataan vaik' nahka vois halkeilla
        Harvan kerran kun täysillä palkeilla
        Noin tuo aurinko lämmittää

        Silmät suljеn lipuu elämäni paatti
        Kipparina sosiaalidemokraatti
        Mutten mieti siitä kuka vastaa laivasta
        Kun katson sinitaivasta

        Silmät suljen lipuu elämäni paatti
        Aina takaa huutaa kaljamesenaatti
        Näin on kesä aina parhaimmillaan tämmöstä
        Kun on vaan makuulla, ja taivaan takuulla
        Saa oman osan kaukolämmöstä

        Tuttua Junnua.


    • Anonyymi

      Kellohamekerholaiset ajelee laatupyörillä Sian Naissa.

      • Anonyymi

        Sika senssua nai.


    • Anonyymi

      Luin tuon Saarisammakon satutarinan. Perustunee tositapahtumiin pääpiirteiltään, mutta on todellisuudessa tarina sarjaepäonnistujasta.

      Tuolla pääkopalla, logiikalla ja matematiikalla ei koodailla mitään, tai jos koodataan, se menee päin persausta eikä sellaisesta harjoittelusta palkkaa kukaan muu maksa kuin valtio oppisopimuksen verran.

      Sikäli mikäli Saarikehno olisi onnistunut urallaan, hänen ei olisi tarvinnut alkaa keksiä satuja insinöörimajurin tehtävistä Tikkakoskella joka muuttui seuraavaksi Suomen ansioituneimman koelentäjän uraksi.

      Näitä tarinoita seurasi vielä erikoisosaajan ura Jyväskylän Yliopistolla jolloin hero väläytteli jopa 16 tuhannen euron kuukausiansioita ja sitten oltiinkin jo suursijoittajia ja lentokapteeni.

      Raha ei siis ole tärkeää Saarihaljun arvomaailmassa, mutta kertoi kuitenkin omistavansa Nanan miljoonacondon, Rolls Roycen, jahteja ja että luottokunta lähetti hänelle automaattisesti Titaani- Amexkortin, joita on vain tusinalla suomalaisella.

      Tuo uraputki on todellisuudessa ollut jatkuvaa alanvaihtoa, työkokeiluja, kuntouttamista ja työharjoittelua ja sitten taas uudelleen kokeiltu jotakin muuta mutta mistään ei tullut mitään ja peli vihellettiin poikki työkyvyttämäksi havaitsemisen jälkeen.

      Kansaneläkelaitoksen tutkija kertoi että suurin syy Suomessa työkyvyttömyyseläkkeelle on tyhmyys, eli se kun ei opi mitään eikä osaa mitään.
      Vasta tämän jälkeen tulee seuraavana masennukset ja syrjäytymiset.

      Kaikkein valloittavin kasku tuossa aloituksessa oli että minä olen katkera ja kateellinen siitä kun appiukko osti Saarialman vaimolle Ladan.

      Sanoin sen aiemminkin, minä kokisin verisenä loukkauksena sen jos joku ostaisi minun vaimolleni Ladan. Se olisi loukkaus sitä kohtaan miten paljon olen tehnyt töitä sen eteen ettei vaimoni tarvitse koskaan ajaa Ladalla eikä istua sellaisen kyydissä.

      Olisin käynyt ostamassa suurimman lekan mitä rautakaupasta löytyy ja paukuttanut sillä niin kauan, että Lada olisi voitu lähettää takaisin kirjekuorissa lahjoittajalle.

      2010

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe