Kyllä nyt on asiat päin persettä terkkarissa tai mikä nyt onkaan. Lääkärille ei enää saa suoraan aikaa. Ensiksi pitää tilata aika hoitajalle ja tämä katsoo, että onko tarvetta lääkärille. Ei auta vaikka kyseessä on huonokuntoinen ja sairas vanhus. Ketuttaa koko touhu. Onneksi sentään yksityiselle pääsee, jos on varaa.
Sairauskeskus
8
715
Vastaukset
- Anonyymi
heikot käy lääkäris eikä itke netis.
- Anonyymi
Suksi suohon. Varo ettet joudu ittekkin joskus meneen terveyskeskukseen . Näet miten sinne pääsee. Onko se heikkoutta jos joutuu meneen lääkäriin. Taidat olla kokoomuslainen joka kiduttais vaikka toisen hengiltä.
- Anonyymi
Isot on ongelmat
- Anonyymi
Niin se on vaan..ensin hoitsulle aika..se arvioi onko tarvetta lääkäriin...tai mene yksityiselle..
- Anonyymi
Koskahan tulee se eka sairas päivä maksuttomaksi. Tässä alkaa, sairaat ihmiset oleen töissä.
- Anonyymi
Lääkärille saa varmasti ajan. Mutta ensin pitää kuolla. Lääkäri tulee ja totee kuolleeksi.
Hei tuo systeemi on ollut helsingissä jo pari vuosikymmentä. Eli siihen olemme tottuneet ja näin se menee. Terveydenhoitaja laittaa sitten kiireellisyysjärjestykseen.
Edelleen meillä voi kuitenkin mennä terkkariin ns. päivystyspotilaana vaan odottamaan. Yleensä terveydenhoitaja antaa asiakkaalle ajan mutta jos menee ilman saa jonottaa aika kauan. Ennenhän meillä mentiin terkkariin vaan numerojärjestelmällä mutta sitten tiesi että se kestää.
Päivystyssairaalat meillä kuitenkin toimivat oman kokemukseni mukaan hyvin eli jos kiire on päästä hoitoon niin päivystys hoitaa.
Tämä kaikki on paikkakuntatietoa omalta osaltani ja asun siis Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006