Ei mulla mitään viinibaareja vastaan ole, mutta bisneksenä nämä ei Suomessa toimi. Jaajon viinibaari ei pärjännyt edes Helsingissä, jossa kuuluu olevan enemmän populaa.
Taas yksi viinibaari
9
263
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen menestynein kohta! Rahaa tulee!
- Anonyymi
Saisiko nämä botit kuriin?
- Anonyymi
Sen verran iso osa porilaisista on niin juntteja että eihän tuollainen menesty
- Anonyymi
Uskoisin siellä myytävän myös Gambinaa. Vineton valmistus on ikävä kyllä lopetettu.
- Anonyymi
Varsinkin kun perustajana on venäläinen. Kävin usein edellisessä paikassa mutta tuonne kansanmurhaajien baariin en ole menossa. He voisivat ensin muuttaa politiikan kotimaassaan.
- Anonyymi
Porilaiset on rasisteja ja vihaavat ulkomaalaisia muutenkin. Boikottiin riittää jos omistaja on ulkopaikkakuntalainen.
- Anonyymi
Onko Poriin perustettu viinibaari!
Hah, salli mun nauraa. Suurin osa porilaisista on niin juntteja ettei tiedä viineistä mitään.
Keskikaljakuppila on ainoa, mille Porissa on markkinaa. Kunhan hanassa on vain halvinta bulkkia, erikoisoluille ei ole menekkiä. - Anonyymi
Viinibaareissa on tylsää.......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959