Tommi Mäkinen ei ole enää Toyotan palkkalistoilla. Miten Toyotalla on varaa luopua osaavasta miehestä?
Tommi Mäkisen pesti Toyotalla päättyi
12
627
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän se nyt sitten niin ylivoimaisesti osaa....?
- Anonyymi
Esimerkiks rakentaa ylivoimaisen ralliauton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ollu ralli puolella enää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Tommihan sen rakensi...🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin osaa itse ruuvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin osaa itse ruuvata.
Tottakai osaa ja paljon tehnytkin.
- Anonyymi
Rupee rakentaa subarua
- Anonyymi
Juu,ihan omin pikku kätösin 😂
- Anonyymi
Mitä tuota pitää? Tyhjäkäyntiä käynyt viimeiset 3 vuotta.
- Anonyymi
Liikaa viinaa.
- Anonyymi
Eläkeiässä jo ja rahaa enemmän kuin tarpeeksi.
- Anonyymi
Kohteliaasti hoidettiin rähjäävä pariskunta pois..Latvala aika paljon positiivisempi keulakuva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1651448
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2541219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1911148- 2031102
- 801027
- 61988