Päivän hupaisin.

Anonyymi-ap

Ehkä päivän hauskimman jutun lukaisin.
=================================

Raha ei siis ole tärkeää Saarihaljun arvomaailmassa, mutta kertoi kuitenkin omistavansa Nanan miljoonacondon, Rolls Roycen, jahteja ja että luottokunta lähetti hänelle automaattisesti Titaani- Amexkortin, joita on vain tusinalla suomalaisella.
2010

En ole niin varakas kuin mitä kiusallani olen Pertti Pasasen antanut ymmärtää.

Olen ajanut kaatokännissä kymmeniä kertoja aikoinaan.

Olen kärynnyt Suomessa ratista yhteensä kolmasti.

Olen viettänyt noin 1000 yötä Pattayan yössä useimmiten kovassa kännissä.

Olen sammunut kapakan sohville, rannalle ja vieraisiin asuntoihin.

2010
Kertakaikkisen hauskaa.

12

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muuten ihan totta mutta tuhat yötä on liioittelua, tai pitää varmaan määrällisesti paikkansa mutta suurin osa niistä on pitkiä illallisia.

Pitkän illallisen jälkeen kännääminen on ajan haaskausta. Kyllä sieltä on mahan viereen menty kotiin nukkumaan, kun 3 tuntia on mätetty sapuskaa naamariin.

Kahdesti menin aikoinaan lomalta suoraan sairaalaan Suomessa. Kuivuminen ja vatsakivut syynä. Meni tipalla kummallakin kerralla ohi ne vaivat.

Olen sammunut myös junaan Pieksämäeltä Lahteen. Heräsin stadissa kylmästä pimeästä junavaunusta yksin, henki höyrysi, oli talvi. Postiautolla Lahteen kahden aikaan yöllä.

Kaksi rateista oli lieviä. Toki olen ajanut sellaisessa kunnossa kotiin joskus että en ole aamulla muistanut millä olen tullut. Kerran ajoin pakulla Lahdessa niin että liikennemerkin kilpi tuli pelkääjän paikalle.

Kerran olin vesiliirrossa 220kmh kännissä kuin apassipäällikkö, auto pysyi tiellä eikä osunut mihinkään vaikka pyörähti noin viisi piruettia.

Pattayalla olin kerran niin kännissä PCX:llä että en pysynyt pystyssä kuin 20 metriä kerrallaan. Viimeisen kaatumisen jälkeen se ei lähtenyt enää käyntiin. Aloin työntää ja nurkan takana oli puhallutusratsia. Onneksi siis se ei lähtenyt käyntiin enää.

Viimeisimmästä kännissä ajamisesta on kulunut aikaa noin 9 vuotta, enkä ole niistä mitenkään ylpeä. Iloinen siitä ettei keneenkään sattunut ja en päästä kaveria rattiin joka on kännissä.

Lapsia olen opastanut että autolla ei mennä mihinkään missä on riski juopua. Itse otin tuosta neuvosta vaarin vasta juurikin vasta joskus 2014.

Se on itsetuhoisuutta ja jonkinlaista sairasta anarkiaa. Sitä uskotteli itselleen olevansa niin hyvä kuski että ajan paremmin kännissä kuin muut selvinpäin. Se ei paljoa auta siinä kohtaan jos jonkun vaikkapa lapsen yli ajat kännissä. Meikäläisen luonnolla se olisi käytännössä ranteet auki. Siitä ei toipuisi koskaan.

Nykyään en edes roplaa kännykkää ajaessa vaan käytän aina hands freetä ja puheääniohjattua vastausta. Mebassa näkyy HUD- näytöllä kuka soittaa.

On sitä monenlaista tyhmää tullut tehtyä, mutta rattijuopumuksia lukuunottamatta ei mitään päättömyyksiä. Vain kerran olen kilahtanut pirtupäissään niin että hyökkäsin tuntemattoman miesporukan kimppuun syyttä suotta. Se oli 90- luvun alkua ja maksoi erinäisiä tonneja, ettei asiaa viety eteenpäin.

Pirtu onkin karmein huume mitä olen koskaan kokeillut ja tuo kerta taisi olla viimeinen.

Yksi fiksu exän serkkupoika sekosi pirtusta täysin juhannuksena hakkasi appiukkonsa, varasti tämän auton ja kolaroi sen lunastukseen, katosi ja löytyi jostakin leirintäalueelta sitten korvat luimussa. Siitä alkoi hänellä pitkä raittius.

Olen kokeillut piriä, ei mitään vaikutusta. Kokkeli toimii vain siinä mielessä jos pitää selvitä nopeasti kännistä, muuten en minä tee sillä mitään. Kannabis nostattaa minulla verenpaineen ja tulee huono olo, en ole eläissäni polttanut kuin noin 4 kertaa vaikka itse kasvattanutkin useita kiloja.

Meta on tehnyt parille kaverille tuhojaan ja toinen siihen välillisesti kuolikin ja toisen aivot pehmisi kelvottomiksi.

Ilman urheilutaustaa ja harrastuksia olisin melkoisella varmuudella kuollut jo alle kaksvitosena. Ennen armeijaa oli sellainen kesä että ihme että siitä selvisi hengissä.

Mutta armeijassa päätin että tämän jälkeen tsempataan ja ryhdytään kunnon mieheksi söpöliini kainalossa ja niin siinä sitten kävi että rakennettiin tolkun elämä ja kasvuympäristö lapsille kivoissa puitteissa.

Oikeastaan ainoa asia mitä kadun on se etten kiertänyt enempää veroja ja etten älynnyt harjoittaa korruptiota tarpeeksi. Korrupti on ainoita keinoja Suomessa kääriä viivan alle fygyä. Pimeänä tekemisestä ei saa kuin käyttö ja taskurahaa.

Olen kiittänyt Luojaa joka päivä, ettei ole tarvinnut 15 vuoteen herätä herätyskelloon muutoin kuin jos on yölennolle tai vastaavalle menossa, tai pitää hakea joku lentoasemalta tms.

Puistattaa ajatuskin 7-16 työajoista, jota tein reilut parikymmentä vuotta.. ei ole minun juttu se enää.

2010

PS: Se on hyvä että solakaksi itseään kutsuvan kovakuntoisen Titaani-Amexmiehen elämä ja ura on sujunut moitteettomasti, niin voi sitten hyvin mielin arvostella muita.

• Anonyymi

Siis sinulla on ollut muitakin itsetuhoisuuteen viittaavaan elämän kokemuksia, alkoholismi, 400 maksukaatoa, pirtu joka on todella myrkkyä, erinomainen juoma jos osaat sitä käyttää, se pitää tavalla tai toisella laimentaa, päiviä etukäteen, ihan sama viru kange, älä juo raakana, olen juonut, samoin strom 80 volttista, sekin täyty laimentaa, vaikka kokiksella... pentuna tuli ostettua pirtua muutama pullo, lantrattiin vedellä, samaa mitä akkuihin laitetaan, puolet akkuvettä ja puolet pirtua, tai muuten puhdistettua vettä... jotkut tekee boolia, pari päivää ennen tarjoilua, muistuu mieleen yksi juttu jolloin strom 80 oli tarpeeseen, olin Varkaudessa, ilalla tuli hieman juopoteltua Oscarissa tuota aamulla olisi pitänyt pitää pieni luento, ääntäkään ei tullut, vain pihinää... mitä teen otin pienen napsun raakana stromia se auttoi muutamaksi tunniksi, mutta olin jo hommani tehnyt, sitten hotellille nukkumaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinulla on ollut muitakin itsetuhoisuuteen viittaavaan elämän kokemuksia, alkoholismi, 400 maksukaatoa, pirtu joka on todella myrkkyä, erinomainen juoma jos osaat sitä käyttää, se pitää tavalla tai toisella laimentaa, päiviä etukäteen, ihan sama viru kange, älä juo raakana, olen juonut, samoin strom 80 volttista, sekin täyty laimentaa, vaikka kokiksella... pentuna tuli ostettua pirtua muutama pullo, lantrattiin vedellä, samaa mitä akkuihin laitetaan, puolet akkuvettä ja puolet pirtua, tai muuten puhdistettua vettä... jotkut tekee boolia, pari päivää ennen tarjoilua, muistuu mieleen yksi juttu jolloin strom 80 oli tarpeeseen, olin Varkaudessa, ilalla tuli hieman juopoteltua Oscarissa tuota aamulla olisi pitänyt pitää pieni luento, ääntäkään ei tullut, vain pihinää... mitä teen otin pienen napsun raakana stromia se auttoi muutamaksi tunniksi, mutta olin jo hommani tehnyt, sitten hotellille nukkumaan...

Minulla ei ole muuten ollut juurikaan ongelmia brenkun kanssa, en ole koskaan ajanut kännissä, en edes krapulassa ja onhan minulla tuuhea tukka ja vartalo solakka. Ei ole ollut varaa polttaa korttiansa, olen tarvinnut sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoititko stroh 80 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoititko stroh 80 ?

Olipa tärkeä kysymys, onko muuta kysyttävää?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 ­­N­­­y­m­­f­­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18060865N

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Taidat olla todella ihastunut suomalaiseen televisioon, ainakin näistä pikauusinnoista päätellen!

• Anonyymi

Onhan ihan mahtavaa kuinka pienestä kyrvånsyylå tulee onnelliseksi.

• Anonyymi

Hupaisaa myös kuinka simppeliä on aktivoida Tyttö2010Neitinen bablaamaan puolisen metriä minä, minää, minääääÄÄÄÄÄ.

Pellenaama on niin intoa piukassa ollut viimeajat hurmiossaan itsestään, että vallan on unohtanut klooneilla TT:nä ja Laiffina, eikä myöskään ole itsensä bestis valtakunnallisen rakennusliikkeen pääkaupunkiseudun päällikkönä.

Lähes alahampaattomana miljonääriatleettina kyllä kulkee sairaalassa vollottamassa testojaan, mutta ei ole varallisuutta käydä hammaslääkärillä ja pienen sielun elämä on vallan kuperkeikkaa heittäny kun aiheina kaljuus.

• Anonyymi

Pasanen nuorison ohjaajana saisi elää unelma nuoruuttaan kun menisi yhteen 2010n kanssa joka taas alkaisi elää kuten nuorena jossakin TV sarjassa!

Latelat ym YLEllä ei olisi mitään siihen ohjelmaan verrattuna -;)

• Anonyymi

Arvomaailmamies, joka uhrasi perheensä mahtavalle työuralleen.
      https://ibb.co/gtdVTyV

Tuloksena 150 euron vuokrahuone Hua Hinista, sairaseläke Suomesta, pakastimessa ravintola-annoksia, noin kahdeksan perussairautta ja lukemattomia mielenterveysongelmia, asumusero vanhasta sotaratsusta jolla ei ole hampaita, henkensä pitimiksi pimeää donitsikauppaa, rahat loppu ja vakuutuksia ei saa, sitten maitojunalla mummonmökkiin Hankasalmelle leikeltäväksi Keski-Suomen hyvinvointipiiriin veronmaksajien kustannuksella.

Poika perinyt mielenterveysongelmat ja tytär ei pidä yhteyttä, ei ole nähnyt edes omia lapsenlapsiaan. Menestystarina vailla vertaa.

• Anonyymi

Hienoa kun kerrot vakuuttavaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      141
      1193
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1081
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      966
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe