En ymmärrä miten tuo Sita ilkeää koko Suomen edessä. En tiedä kuka se on mutta onpa kamala kaksnaamainen ämmä.
Petolliset
37
3817
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluu formaattiin😂😂 Kato vaikka salkkareita, niin päivä pelastuu 🤪
- Anonyymi
En katso salkkareita. Se meni liian pitkälle. Se oli oikeasti ilkeä pikku mököprinsessa. Ei kuulu formaattiin. Huomaa miten ihmiset luottaa sokeasti siihen, joka pelaa eniten. Petti vastapuolen ja omat. Pelottaisi olla hänen ystävänsä.
- Anonyymi
Minä taas en ymmärrä noita ohjelmia, tosin kuvastaa nykytyöelämää, toimitaan aluksi ryhmänä sitten kampitetaan/petetään kumppanit kun se hyödyttää itseä? Mutta en kyllä tajua miksi sitä pitää esittää tv ? Tietysti pitää olla ohjelmat missä , kiintiöhomo, kiintiömusta, muutama turha julkkis, pari kaunista naista. Halpaa ja nopeaa, viikossa/parissa saadaan tositv roska purkkiin. Sitä sitten esitetään kuukausia. Joku vielä ihmetellään miksi tv kanavat on vaikeuksissa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä noita ohjelmia, tosin kuvastaa nykytyöelämää, toimitaan aluksi ryhmänä sitten kampitetaan/petetään kumppanit kun se hyödyttää itseä? Mutta en kyllä tajua miksi sitä pitää esittää tv ? Tietysti pitää olla ohjelmat missä , kiintiöhomo, kiintiömusta, muutama turha julkkis, pari kaunista naista. Halpaa ja nopeaa, viikossa/parissa saadaan tositv roska purkkiin. Sitä sitten esitetään kuukausia. Joku vielä ihmetellään miksi tv kanavat on vaikeuksissa ?
Toivottavasti monessa nykyelämän työpaikassa johtajat eivät jaottele työntekijöitä petollisiin ja uskollisiin ja laita heitä kisailemaan hopeaharkkopotista. Käsittääkseni kaikki kilpailuun osallistujat ovat julkkiksia ja olisi tylsää jos kaikki olisivat samanlaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En katso salkkareita. Se meni liian pitkälle. Se oli oikeasti ilkeä pikku mököprinsessa. Ei kuulu formaattiin. Huomaa miten ihmiset luottaa sokeasti siihen, joka pelaa eniten. Petti vastapuolen ja omat. Pelottaisi olla hänen ystävänsä.
Mua pelottaisi olla sellasen ystävä joka näkee maailman ja ihmiset mustavalkoisesti joko hyvinä tai pahoina eikä ymmärrä että mikä tv-viihdettä ja mikä todellisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sita voi kesken sarjan päättää ettei halua valehdella enään ja lähteä vaan pois. Sehän on ton sarjan idea, että valehdellaan ja yritetään selvittää ketkä on petollisia
- Anonyymi
Mielenkiintoinen ohjelmapitkästä aikaa, joka tosin menetti nyt mielenkiintonsa, kun petollisten joukosta varsinkin eräs aloitti suoran hyökkäyksen toista kohtaan,
törkeätä aloittaa yksilökilpailu tuossa vaiheessa, siinä oli taas nuoret vastaan vanhempi,
niin pentumaista.
Toivon vaan, että kolahtaisi omaan nilkkaan.
Ohjelmasta toivottavasti ihmiset oppivat, että monesti selkään puukottaja on läheinen,
ei välttämättä kauempana oleva.
kyllä ihmiset ovat varsinaisia puusilmiä.- Anonyymi
Mun mielestä Sitan hyökkäys nimenomaan teki siitä mielenkiintoisemman. Kuuluu formaattiin. Ja Janne alkoi itsekin suolaamaan Sitaa jo ennen kuin tiesi Sitan hyökkäävän häntä vastaan
- Anonyymi
Mun mielestä kuuluu formaattiin, ja Sita pelaa hyvin.
Nut oli korkea aika ryhtyä pelaamaan. Heikki oli yhtä lailla mukana juonessa, mutta Sita pelasi rohkeammin.kerrankin mielenkiintoinen formaatti ja ihana luminen linnamiljöö.Toivottavasti tulee toinen kausi. - Anonyymi
Lapsellinen eukko ja hyvin yksinkertainen. Mutta tämähän ei tule yllätyksenä jos on edes hetken seurannut niitä sen mikkiin puhalteluja 🤦🏻♂️
- Anonyymi
Jos Sita olisi yksinkertainen, ei olisi pärjännyt pelissä näin hyvin. Vahvat ja älykkäät naiset taitaa pelottaa monia
- Anonyymi
Upea nainen on
- Anonyymi
Ylimielinen kakara. Äly riittää juuri pukeutumiseen tai Itä-Berliiniin naistutkijaksi; tervemenoa.
- Anonyymi
Mun mielestä tämä sarja osoitti juurikin päinvastoin. Sita on erittäin älykäs ja sosiaalisesti taitava. Uskaltaa pistää vastaan, jos tuntee että tulee tallotuksi. Sinnikkyyttä, vahvuutta ja periksiantamattomuutta. Palkkaisin hänet heti esim. sota-vakoojaksi tai johonkin muuhun älykkyyttä ja kestävyyttä vaativaan tehtävään. Syvissä vesissä ui isot kalat. Go Sita💪
- Anonyymi
Heikin kannatais olla varovainen, kohta hän on Sitan kohteena. Ihmiset jotka ovat Sitan lähellä kannataa varoa tuota selkäänpuukottajaa . myös ns. sivilielämässä!! Sillä kerta ihminen on ilkeä televisiossa on hän samanlainen aina!!!
- Anonyymi
Älä hauku upeaa naista
- Anonyymi
Tämä on viihdeohjelma, millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
- Anonyymi
Ihmiset eivät ole joko hyviä tai pahoja. Ihmiset käyttäytyy eri tavoin erilaisissa ympäristöissä . Monella meistä on kyky juonitteluun ja moni meistä manipuloi toisia aivan jokapäiväisessä elämässä tajuamatta itse, että toimii niin. Tämä on peli, jonka sääntöihin kuuluu, että petollisen pitää valehdella olevansa uskollinen. On olemassa erilaisia psykologisia kokeita, jotka ovat osoittaneet että ihan tavalliset ihmiset pystyvät mitä hirveimpiin asioihin kun olosuhteet ovat tietynlaiset. Ohjelmassa näkyy useaan otteeseen kuinka Sita tuntee huonoa omatuntoa siitä että valehtelee ja juonittelee. Juuri tämän tyyppiset moraaliset tunteet (syyllisyys ja häpeä) ehkäisevät meitä rikkomasta normaaliyhteiskunnan normeja. Petollis-sarjan normit ovat kuitenkin erilaiset: petollisten kuuluu valehdella ja esittää uskollista. Petolliset-formaatti ei kuvasta normaalia yhteiskuntaa vaan ennemminkin jonkinlaista psykologista koetta, joten ei ole mahdollista vetää johtopäätöksiä siitä miten sarjaan osallistujat käyttäytyvät heidän arkielämän ympäristöissä.
- Anonyymi
Oliko tarkoitus kilpailla uskolliset vastaan petolliset, tässä kuitenkin petolliset ryhtyivät syömään omiaan? Ehkä ymmärsin väärin koko ohjelmaidean.
- Anonyymi
Ei ole kiellettyä alkaa kilpailla omia vastaan. Se on oikeastaan aika järkevä veto, jos haluaa turvata oman selustan ja jakaa voittopotin pienemmän porukan kesken
- Anonyymi
Elämä on pelaamista toisille. Tämänkin on tarkoitus näyttää katsojille se tosiasia, että ulkoisilla seikoilla ei kannata synnyttää toiseen luottamusta. Ensin on hyvä tuntea toinen paremmin, ennen kuin voi lähteä synnyttämään luottamusta kahden ihmisen välille.
Naiset osaavat olla yhtä petollisia kuin miehetkin. Se että osuuko omalle kohdalle peluri vai ihminen, jolla on sydän paikallaan on toinen juttu. Kaikki eivät ole luottamuksen arvoisia. Petolliset ovat koston haluisia, säälimättömiä jne.- Anonyymi
minusta tälläset ohjelmat lietsoo sairaita mieliä ja niiden näyttäminen pitää lopettaa.murhata nyt joku ja pistää ruumis arkkuun ihan vakavana..aika kipeetä!ettei vaan tästä ohjelmasta innostuneena Rolf päätynyt surulliseen tekoonsa.kaikki voi olla mahdollista kun mieli on sairas niin kuin Norjan Rolfilla
- Anonyymi
Mukava peli jos jatkuu joskus niin ilmeisesti on laitettava sääntöihin että petolliset eivät voi olla petollisia toisilleen vaan pelattava tiiminä. Liian helppoa puukottaa toista voittaakseen. Janne olisi voinut sanoa " olen petollinen kuten Sita ja Heikki" ja peli olisi ollut siinä. Mutta vain Sita tuhosi pelin tarkoituksen ja Heikki peesasi,lapsellista..
- Anonyymi
Petolliset ovat kirjoittaneet sopimuksen jonka mukaan eivät saa paljastaa muiden petollisten nimiä. Miksi petollisten pitäisi pysyä yhtenäisenä joukkona? Mun mielestä se oli vaan kiinnostavaa kun Janne ja Sita lähti kilpailemaan toisiaan vastaan. Jannekin alkoi suolaamaan Sitaa jo ennen kuin hänelle paljastui Sitan juonittelu. Sita vaan pelasi paremmin ja savustettua Jannen ulos
- Anonyymi
sairaalan kusiastia ja vosu tienasivat selkäänpuukotuksella 8000 euro per nuppi, hyvä ohje toisille ole kusipää tienaa hyvin.
- Anonyymi
Sitan käytös esimerkiksi Jannen pudottamisen jälkeen oli lapsellista. Samoin voiton varmistuessa. Yllätyin hänen olevan kolmekymppinen, kun käytöksen perusteella voisi luulla teiniksi.
- Anonyymi
Millainen olisi ollut oikea reaktio sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen olisi ollut oikea reaktio sitten?
Asiallisempi kuin hyppiminen ja "tuulettaminen". Esimerkiksi Yes..
- Anonyymi
Upea upea Sita
- Anonyymi
Olipa tympeä päätös sarjalle.
- Anonyymi
Riittääkö petollisten voittoon tuossa lopussa että yksi viimeisestä kolmesta on petollinen vai miten tuo toimii?
Silloinhan kahden viimeisen petollisen kannattaa ehdottomasti äänestää toisiaan ja toivoa että joku muukin äänestää samaa?- Anonyymi
Niinpä! Jos Sita ois mennyt Ellun ja Tinzen suunnitelman mukaan, juuri näin olisi käynnyt
- Anonyymi
Mitäs hänen sitten olisi kuulunut tehdä? Kuuluttaa olevansa petollinen ja rikkoa sopimusta?
- Anonyymi
Äläs nyt pedo jaksa. Mieti mitä koko Suomi on mieltä tuusbyyn pedosta
- Anonyymi
Sulla taisi mennä vähän tunteisiin. Älä katso näitä ohjelmia. Itse vaikutat paskiaiselta. Tuollaisia kommentteja viihdeohjelmasta. Hei haloo.
- Anonyymi
Uusi kausi
- Anonyymi
Typerimpiä ohjelmia, mitä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822