Rllhimäen hullu näyttelijä taas otsikoissa,,,
Sama aihe kuin ennenkin.
Ko tyyppi on Tyrvään tavaraa.
Hullu näyttelijä
16
785
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä, missä otsikoissa, mutta vähän kyselen. Kun minulle on sanottu, että vainoni tulee vasemmalta (siis Riksussa), niin ovatko punainen lähihoitaja ja koomikko vainojiani.
V.1918 kauempaa tulleet punaiset ampuivat äidilleni elintärkeän ihmisen. Kun on sen jälkeen loppuelämänsä vihannut punaisia (yksityishenkilönä sanallisesti), niin minua kuuluu nyt punaisten vainota?- Anonyymi
Kun ovat vainonneet sinisetkin ja sateenkaariväki, niin onpas ollut värikästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ovat vainonneet sinisetkin ja sateenkaariväki, niin onpas ollut värikästä.
Verkko taas kiristyy hullulla näyttelijällä.
Käykö kuin aiemmin, raha puhuu
On pilallut monen elämän ja jatkaa samaa.
Oikeudelta viesti, hyvä hyvä , voitte jatkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkko taas kiristyy hullulla näyttelijällä.
Käykö kuin aiemmin, raha puhuu
On pilallut monen elämän ja jatkaa samaa.
Oikeudelta viesti, hyvä hyvä , voitte jatkaa."On pilallut monen elämän ja jatkaa samaa.
Oikeudelta viesti, hyvä hyvä , voitte jatka"
?????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"On pilallut monen elämän ja jatkaa samaa.
Oikeudelta viesti, hyvä hyvä , voitte jatka"
??????Naisille törkyviestejä joskus. Ei muuta.
Riksun vainotun asia liittyy tietenkin vainoon. Ehkä perheen poliitikot tietäisivät jotakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille törkyviestejä joskus. Ei muuta.
Riksun vainotun asia liittyy tietenkin vainoon. Ehkä perheen poliitikot tietäisivät jotakin.selvennys riksun vainotulta: ennen ylläolevan viestin kirjoittamista, olin katsonut netistä nuo otsikot. Siis joskus naisille törkyviestejä.
Olisi pitänyt kirjoittaa oma-asiani eri viestiin, nyt saattanut tulla väärinkäsityksiä. Ihan vaan kyselin, osaako sanoa, mitä tämä "vainoni tulee vasemmalta"
tarkoittaa.
Sitä on nyt selvitelty vähän kommunisti-ketjussa.
MINUA EI TÄMÄN NÄYTTELIJÄN KOMIIKKATAIDE KIINNOSTA. - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180615891
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lueskelin Riihimäki on paskapaikka -ketjua. Siellä oli maininta, että Riihimäki on punainen, punikkien paikkakunta. Että onhan täällä tarjolla sitä vasenta suuntaa.
- Anonyymi
Tosiaankin. Kommunistit eivät olleet enää puoluerekisterissä. Tullessani Riksuun en tiennyt, että "niitä" vielä on. -Töissä ollessani upposin työntekoon, vapaa aikana muualla. Kun työt loppuivat ja jäin sairauslomalle, Hämeenlinnassa näitä työmiehiä ilmaantui vainooni. Hämeenlinnassahan äiti vuosikymmenet vihasi punaisia. Että sikäli kosto hänen vihastaan olisi siellä sopivasti voitukin kohdistaa minuun. - Sitten siirtyä Riihimäelläkin toteutettavaksi.
- Anonyymi
Hullu näyttelijä tekee mitä haluaa. Ei ole moraalia tai järkeä päässä.
Läheiset saavat hävetä ja kaupunkilaiset pelätä. Hurraa...- Anonyymi
Hullu näyttelijä (aiemmin heistä käytettiin nimitystä ilveilijä) tienaa työllään sen, minkä yliopistossa maisterin tutkinnon suorittaneen pitää Suomessa tienatakin.
Se vain on niin, että ilveilijöitä on aina tarvittu rentouttamaan raskaan työn tekijöiden mieltä.
Rooman valtakunnan aikaan huvit olivat niiden tuottajile, ilveilijöille aika paljon raskaampia. Yleensä tetterissa (sirkusareenalla) joutui petoeläimen repimäksi tai toisen ilveilijän tappamaksi.
Nykyisin joutuu vain turhautuneiden nipottajien arvostelemiksi.
Antakaa noiden Rmäkeläisten tyyppien tienata leipäänsä, niin saatte osoittaa erinomaisuutenne, kertoessanne erinomaisesta taiteen maustanne. Se on asian ydin, taiteen (myös älyttömän ja tyhmän) tarkoitus on viihdyttää ja synnyttää arvosteluja ja keskusteluja
- Anonyymi
RIIHIMÄELLE KERÄTÄÄN KAIKKI JÄTTEET HÄVITETTÄVÄTSI. HULLUT NÄYTTELIJÄT JÄTETTÄHÄN NE OVAT.
- Anonyymi
VIELÄ KERRAN. Kun tällä palstalla on ruvettu haukkumaan Hirviniemen klaaniin kuuluvaa, olen pannut pisteen sille haukkumiselle. VIIMEKSI Amazing Race aiheen parissa.
Koko punainen klaani EI KIINNOSTA MINUA. Hyvinhän ovat pärjänneet rahallisestikin.
Ihan vaan oman selvittelyni takia yritin selvittää, mitä punaiset tarkoittaa tässä kaupungissa.
MUTTA KYLLÄ JOKU MUNASI ITSENSÄ, KUN TULI HAUKKUMAAN MINUA HULLUKSI E-HÄIRINTÄ KETJUUNI. - Anonyymi
Luin julkkisjouruketjun. Kokaiini ja kolmen kimppa oli aiheena.
- Anonyymi
Akulta voisi kysyä, miten Voimalasta voisi tehdä elämystehtaan.
- Anonyymi
Mitenkäs minä olen mennyt kirjoittamaan tähän ketjuun v.1918 traumoja. No AKUHAN ON PUNAINEN. Jos sitä kautta löytyy uusi elämä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389