Kuka on tyksissä hyvä ja empaattinen gastokirurgi (ja kuka ei ole).
Mulla on maksan arvoissa häikkää ja ei vielä todettu syöpää, mutta olen menossa sinne tutkimuksiin. Kysyn jo varoilta, kuka on hyvä ja kehen pitää varautua, että ei ole . Siis toivon lääkäriltä empaattisuutta ja toki myös taitoa.
(Entä gastroenterologi.)
Tyksissä kuka on hyvä gastrokirurgi?
12
395
Vastaukset
- Anonyymi
Maksa-arvojen nousuun on olemassa paljon muitakin syitä, ei se heti syöpää tarkoita, jos arvot on koholla.
Onko maksaasi mahdollisesti vielä mitenkään tutkittu, muuten kuin verikokeilla ?- Anonyymi
Ihan niin minun tuttuni sai maksa arvojen nousun kun oli syönyt vähän aikaa luonnonlääkkeitä , olivat sanoneet sairaalassa että on lopetettava alkoholin käyttö , mutta tuttuni on absolutisti eikä täten juo koskaan alkoholia. Sitten selvisi ne luonnon lääkkeet ja ne olivat syypää maksarvojen nousuun. Saivat arvot paikoilleen ja hän voi hyvin tänään eikä ota mitään luonnonlääkkeitä , ns vitamiineja enää koskaan .
- Anonyymi
Tyksissä ei voi valita lääkäriä kuitenkaan. Asiantuntevia ovat kaikki ja useimmat varsin mukaviakin. Kyllä sieltä hoitoa saat, kun tarvitset.
- Anonyymi
No olishan se jo mallillaan jos alettais valitsemaan lääkärikin. Onhan niillä kaikilla sama koulutus työhönsä . Siis osaavat työnsä jokainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olishan se jo mallillaan jos alettais valitsemaan lääkärikin. Onhan niillä kaikilla sama koulutus työhönsä . Siis osaavat työnsä jokainen
Kyllähän he osaavat työnsä, mutta jotkut eivät välitä sitä kovin innoissaan tehdä.
Aivan liikaa kuulee juttuja, kun lääkärit eivät oikein välitä mistään mitään.
- Anonyymi
Olen aloittaja. Maksaa ei vielä ole tutkittu kuin verikokeilla. Minulla on myös kipuja siellä, joten siksi olen huolissani.
Mielellään kohtaisin hyvän ja empaattinen gastrokirurgin tyksissä. Lähete tyksiin tutkimuksiin on jo tehty.
Aloittaja- Anonyymi
Miksi kuitenkin heti epäilet syöpää olevan, jos ei ole vielä edes tutkittu ?
Maksaan tulee aika usein ensin jotain muuta vikaa, joka voi ajan myötä edetä syöväksi, eikä aina niinkään käy. - Anonyymi
Kukapa ei toivoisi empaattista kohtelua, mutta eiköhän ne kaikki lääkärit ole empaattisia sellaisessa paikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuitenkin heti epäilet syöpää olevan, jos ei ole vielä edes tutkittu ?
Maksaan tulee aika usein ensin jotain muuta vikaa, joka voi ajan myötä edetä syöväksi, eikä aina niinkään käy.No eiköhän meistä jokainen epäile aina sitä pahinta jos on jostain kipeänä , ei se mitenkään ihmeellistä ole. Meillä on se utsesuojeluvaistomkaikilla joka joutuu alarmi tilaan ailloin kun pitää mennä kokeisiin. Siis hyvin tavallista se on.luulen kuitenkin että ei mitään vaarallista ole , joskus vaan maksa arvot heittelee riippuen mitä syö ja juo. Niin että kyllä se hyvin menee , joten yritä vaa; rentoutua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän meistä jokainen epäile aina sitä pahinta jos on jostain kipeänä , ei se mitenkään ihmeellistä ole. Meillä on se utsesuojeluvaistomkaikilla joka joutuu alarmi tilaan ailloin kun pitää mennä kokeisiin. Siis hyvin tavallista se on.luulen kuitenkin että ei mitään vaarallista ole , joskus vaan maksa arvot heittelee riippuen mitä syö ja juo. Niin että kyllä se hyvin menee , joten yritä vaa; rentoutua .
No ei ihan jokainen epäile.
Jotkut ymmärtävät sen, että liian pitkälle ajatteleminen voi vain lisätä ahdistusta.
Tietenkään ketään ei voi neuvoa, miten tulisi ajatella, olemme yksilöitä.
- Anonyymi
Et sinä täältä siihen vastausta saa ihmiset kokevat asioista eri tavalla joku voi sanoa että toinen on huono, vaikka itse ei ymmärrä tilannettaan toinen. Taas kehuu jotain josta on saanut hyvän vaikutuksen. Kaikilla heillä on sama koulutus, joten osaavat työnsä. Ei kai sitä nyt valikoimaan tartte alalta . Jos valikoinniksi menee niin yksityiselle ,
Olishan se ihmeellistä jos yleisellä puolella alettaisiin valikoimaan lääkärit.
He tekevät hoitosuunnitelmaa yhdessä ja päättävät silloin kenenkä potilaaksi joudut . Empatiaa niille kyllä on opetettu jo hoitokoulussa niin että tavallinen huomaavaisuus riittää tavalliselle ihmiselle . Olet ainoastaan yksi monien joukossa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768