Tyksissä kuka on hyvä gastrokirurgi?

Anonyymi-ap

Kuka on tyksissä hyvä ja empaattinen gastokirurgi (ja kuka ei ole).

Mulla on maksan arvoissa häikkää ja ei vielä todettu syöpää, mutta olen menossa sinne tutkimuksiin. Kysyn jo varoilta, kuka on hyvä ja kehen pitää varautua, että ei ole . Siis toivon lääkäriltä empaattisuutta ja toki myös taitoa.

(Entä gastroenterologi.)

12

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksa-arvojen nousuun on olemassa paljon muitakin syitä, ei se heti syöpää tarkoita, jos arvot on koholla.
      Onko maksaasi mahdollisesti vielä mitenkään tutkittu, muuten kuin verikokeilla ?

      • Anonyymi

        Ihan niin minun tuttuni sai maksa arvojen nousun kun oli syönyt vähän aikaa luonnonlääkkeitä , olivat sanoneet sairaalassa että on lopetettava alkoholin käyttö , mutta tuttuni on absolutisti eikä täten juo koskaan alkoholia. Sitten selvisi ne luonnon lääkkeet ja ne olivat syypää maksarvojen nousuun. Saivat arvot paikoilleen ja hän voi hyvin tänään eikä ota mitään luonnonlääkkeitä , ns vitamiineja enää koskaan .


    • Anonyymi

      Tyksissä ei voi valita lääkäriä kuitenkaan. Asiantuntevia ovat kaikki ja useimmat varsin mukaviakin. Kyllä sieltä hoitoa saat, kun tarvitset.

      • Anonyymi

        No olishan se jo mallillaan jos alettais valitsemaan lääkärikin. Onhan niillä kaikilla sama koulutus työhönsä . Siis osaavat työnsä jokainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olishan se jo mallillaan jos alettais valitsemaan lääkärikin. Onhan niillä kaikilla sama koulutus työhönsä . Siis osaavat työnsä jokainen

        Kyllähän he osaavat työnsä, mutta jotkut eivät välitä sitä kovin innoissaan tehdä.
        Aivan liikaa kuulee juttuja, kun lääkärit eivät oikein välitä mistään mitään.


    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Maksaa ei vielä ole tutkittu kuin verikokeilla. Minulla on myös kipuja siellä, joten siksi olen huolissani.

      Mielellään kohtaisin hyvän ja empaattinen gastrokirurgin tyksissä. Lähete tyksiin tutkimuksiin on jo tehty.

      Aloittaja

      • Anonyymi

        Miksi kuitenkin heti epäilet syöpää olevan, jos ei ole vielä edes tutkittu ?
        Maksaan tulee aika usein ensin jotain muuta vikaa, joka voi ajan myötä edetä syöväksi, eikä aina niinkään käy.


      • Anonyymi

        Kukapa ei toivoisi empaattista kohtelua, mutta eiköhän ne kaikki lääkärit ole empaattisia sellaisessa paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuitenkin heti epäilet syöpää olevan, jos ei ole vielä edes tutkittu ?
        Maksaan tulee aika usein ensin jotain muuta vikaa, joka voi ajan myötä edetä syöväksi, eikä aina niinkään käy.

        No eiköhän meistä jokainen epäile aina sitä pahinta jos on jostain kipeänä , ei se mitenkään ihmeellistä ole. Meillä on se utsesuojeluvaistomkaikilla joka joutuu alarmi tilaan ailloin kun pitää mennä kokeisiin. Siis hyvin tavallista se on.luulen kuitenkin että ei mitään vaarallista ole , joskus vaan maksa arvot heittelee riippuen mitä syö ja juo. Niin että kyllä se hyvin menee , joten yritä vaa; rentoutua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän meistä jokainen epäile aina sitä pahinta jos on jostain kipeänä , ei se mitenkään ihmeellistä ole. Meillä on se utsesuojeluvaistomkaikilla joka joutuu alarmi tilaan ailloin kun pitää mennä kokeisiin. Siis hyvin tavallista se on.luulen kuitenkin että ei mitään vaarallista ole , joskus vaan maksa arvot heittelee riippuen mitä syö ja juo. Niin että kyllä se hyvin menee , joten yritä vaa; rentoutua .

        No ei ihan jokainen epäile.
        Jotkut ymmärtävät sen, että liian pitkälle ajatteleminen voi vain lisätä ahdistusta.
        Tietenkään ketään ei voi neuvoa, miten tulisi ajatella, olemme yksilöitä.


    • Anonyymi

      Et sinä täältä siihen vastausta saa ihmiset kokevat asioista eri tavalla joku voi sanoa että toinen on huono, vaikka itse ei ymmärrä tilannettaan toinen. Taas kehuu jotain josta on saanut hyvän vaikutuksen. Kaikilla heillä on sama koulutus, joten osaavat työnsä. Ei kai sitä nyt valikoimaan tartte alalta . Jos valikoinniksi menee niin yksityiselle ,
      Olishan se ihmeellistä jos yleisellä puolella alettaisiin valikoimaan lääkärit.
      He tekevät hoitosuunnitelmaa yhdessä ja päättävät silloin kenenkä potilaaksi joudut . Empatiaa niille kyllä on opetettu jo hoitokoulussa niin että tavallinen huomaavaisuus riittää tavalliselle ihmiselle . Olet ainoastaan yksi monien joukossa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe