En oo juonu kolmeen viikkoon
A-nainen....
16
394
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sinä. Tsemppiä jatkoon.
- Anonyymi
En tiedä kuka on sinun A nainen, edelleenkään, mutta hienoa!
- Anonyymi
Näin on
Ja meno jatkuu
- Anonyymi
Oletko G-mies? Siinä tapauksessa ❤️👍🏻 muuten menee hyvä mies hukkaan ja mulle suuri suru vaikka ei ollakaan...
Oon niin paljon saanu kärsiä tosta tavasta, vaikka en sun taholta.
Toivon että pystyt olemaan ilman jatkossakin. Ei sitä paljon tarvi että taas retkahtaa. Mutta luotan suhun. ❤️ - Anonyymi
Toivottavasti olet itsesi takia juomatta. Exä ei tule silti takaisin.
- Anonyymi
HYVÄ jatkaa samaan malliin.👍👍
- Anonyymi
Minä olen juonut jokainen ilta. Kymmenen vuotta, tiiviisti, hihi.
T.minua varten on paikka, se on jossain....
Se on moro,mmmmoro...
https://m.youtube.com/watch?v=RNTrBvYAh4k - Anonyymi
Hyvä homma jos oot pystyny olemaan ilman
alkoholia mies kuka lienetkin.
Henkilohtasella kokemuksella ..
Oon ollu joskus alkoholia liikaa juoneen miehen kanssa ja se oli yksi syy miksi jätin kyseisen miehen .
Alkoholi ja muu sekoilu oli tärkempää kun minä .
A-nainen mutta ei se sun A-nainen.
Sillä mulla ei ole palstalla kaivattua . Huippua!
Oon juonut varmaan puoli vuotta.
Voimia sulle ja hyviä unia.- Anonyymi
Hienoa, jatka samaan malliin
T. Absolutisti A-nainen - Anonyymi
Kun on noin hienosti suoriutunut, kyllä se nainen odottaa.
Kolmen viikon jälkeen kun on tarve ilmoittaa, raittius ei tule pitämään. - Anonyymi
Vieläkö olet hengissä..kun et ole juonut?
- Anonyymi
Aloittaja, miten voit nyt? Mikä on tilanne?
- Anonyymi
Otan nykyisin kahden saunapilsnerin sijasta vain yhden. Edistystä vai taantumusta, tiedä en.
Hienoa.🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384816Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1072556- 661623
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k111354- 581330
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581221- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34907Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49896Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41859