Niin on kiinni alkoholissa, vastakun lopettaa miettimästä kaikkea alkoholiin liittyvää, on päässyt alkoholista irti.
Jos laskee selvänäolo päiviä..
8
531
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä on se ettei juo. Ei se ettei laske päiviä
- Anonyymi
Aika " mutkat suoriksi" vedetty ajatus.
- Anonyymi
Aloittaja ei selvästikään ole päässyt alkoholista irti kun siitä kirjoittaa
- Anonyymi
teenkö väärin kun olen huolissani päihdeongelmaisesta joka pyytää rahaa, ja annan sitä, muuten minulle tulee paha olo
- Anonyymi
vai olenko läheisriipouvaine ja enempi sairas, näin luin päihdesivulta ja et läheisriipouvainen on itsekäs eli en enää anna rahaa, vaikka kuinka kerjäis
- Anonyymi
En anna enää rahaa päihdeongelmaiselle, vaikka olis kuinka läheinen, sillä hän on rakas!
- Anonyymi
Mutta, onko tullu mieleen, miten päihdeongelmainen selviää?, jos et laita rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664783Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803227- 362643
- 472523
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971590
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69988
- 99938