Sitominen X

Anonyymi-ap

Tuli hankittua puolison kanssa sitomisvälineet niin, että saan naisen X-asentoon sänkyyn. Mistä naiset fantasioivat tilanteessa, jossa olet ranteista ja nilkoista kiinni X-asennossa?

9

1322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enemmänkii fantasioin tilanteesta jossa oisin tolleen sidottuna. Mut ehkä jos tietäis et kohta tulee mies vieraita niin odotus siinä vois olla kiihottavaa piinaa!

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­m­­f­­­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18062500Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mun fantasia on että olisin silleen sidottuna ja silmät peitettynä ja sitten mua hierottaisiin ympäriinsä lämpimällä öljyllä ja erityisesti rintoja hierottaisiin ja nännejä imettäisiin. En tietäisi ketä on paikalla mutta tuntisin että käsiä on enempi kuin kaksi. Ja kun vääntelehdin kiimasta, työntyy joku lopulta sisääni ja joku toinen imee edelleen nännejäni. Mieheni olisi vastuussa tilanteesta ja luottaisin häneen enkä saisi koskaan tietää kuka muu oli paikalla.

      • Anonyymi

        Oisko 1.12 turku-tukholma mitään.ois kiva nähdä. T. Rehellinen


    • Sido ne silmät niin tuo siihen hommaan ihan erilaisen fiksaatio. Saattaa olla hyvinkin kiihottavaa. Ai että. Itse nyt vaan haaveilen tästä🤣

      • Anonyymi

        Olen mies, minut on sidottu tuohon X-asentoon ja simät sidottu myös. Se oli erittäin kiihottava tilanne nautinto on ihan älytön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies, minut on sidottu tuohon X-asentoon ja simät sidottu myös. Se oli erittäin kiihottava tilanne nautinto on ihan älytön.

        Minä voisin myös olla tuossa kutittajan roolissa🤭


    • Kerron vähän omasta kokemuksestani. Tämä tapahtui muutaman vuosi sitten hotellissa. Vietimme yhteistä aikaa, söimme ravintolassa, päädyimme samaan kylpyammeeseen ja sieltä sänkyyn. Vaimoni ei tiennyt suunnitelmastani mitään etukäteen.
      Sidoin vaimoni silmät liinalla, ettei hän nähnyt mitään. Pyysin häntä käymään makuulle jossa kiinnitin hänen nilkkoihin, kaulaan ja ranteisiin pehmustetut nahkaiset ”kahleet”. Sidoin hänen kätensä ja jalkansa X-asentoon sänkyyn ja kaulasta siten, että yläkroppa pysyi paikallaan.
      Tästä sitten alkoi seikkailu jossa vaimosta paljastui aivan uusia puolia. Vaimo sai imeä ja nuolla kalua ja kiusasin häntä siinä, ettei hän saanut sitä niin paljon kuin olisi halunnut. Kaikkein kiihottavinta on katsoa naista joka hamuaa munan perään suullaan ja kielellään, sitä koskettaen mutta rajoitetusti. Lopulta nainen alkaa pyytämään munaa yhä enemmän ja enemmän.
      Joka kerta kun nainen saa munaa suuhunsa, hän kiihottuu lisää ja kun kiusaat ottamalla sen hänen huuliltaan pois hän alkaa kerjäämään sitä aina enemmän lisää ja lisää.
      Mikään ei ole kiihottavampaa kuin nähdä kuinka nainen toimii todella kiihottuneena asennossa jossa ei voi käyttää käsiään/jalkojaan mitenkään. Tuosta leikki siirtyi rintoihin, nänneihin ja lopulta naisen erittäin märkään pimppiin ja kuumaan klitorikseen.
      Nuolin vaimon aivan orgasmin rajalle useamman kerran, käytin vibraa välillä ja nuolin uudelleen kunnes vaimo laukesi ulvoen. Tämän jälkeen irroitin jalat kahleista mutta jätin liinan silmille, kävin päälle ja nain häntä ensin todella hitaasti ja hellästi lisäten hiljalleen tahtia, vaimon hokiessa ”anna munaa”. Keskeytin välillä, hyväilin häntä vartalosta, rinnoista, kasvoista, suutelin ja imin hänen nännejään sekä nuolin hänen kuumaa pimppiään. Jatkoin lopulta naimista kunnes itse laukesin. Irroitin loput ”kahleet” ja suukottelimme toisiamme pitkän aikaa tuon jälkeen.

      Voin sanoa, että eräs parhaista seksikokemuksista mitä olen koskaan kokenut. Tiesin kyllä jo etukäteen, että vaimo haluaa imeä munaani mutta nyt pääsin todella näkemään vaimoni fantasiat ja sen käytöksen kun häneltä rajataan ”päätäntävalta” kuinka ja miten hän munaa saa.

    • Anonyymi

      Älä ihmeessä ainakaan muijaltas sitä kysy mitä haluaa..

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe