Kauhean jäykkä koko ajan.
Olisko tästä VitaeProsta apua?
Onko joku kokeillut?
VitaePro, onko kokemusta?
24
1019
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaako olla resepti lääke.
- Anonyymi
Ei ole mitään vaikutusta . Mene lääkäriin niin saat asianmukaiset lääkkeet.
Sillä näitä ns luonnontuotteita mainostetaan joka paikassa että ihmiset ostaisivat. Ainoa hyöty mikä niistä on , on myyjälle rahat . - Anonyymi
Ei ole mikään reseptilääke ainoastaan mainostettu aine jolla ei ainakaan minun tuttavalleni ole ollut mitään parantavaa vaikutusta
Joten ainut oikea on että menee lääkäriin vaivoistaan ja saa reseptin kirjoitettuna apteekkiin, niin saa oikean lääkkeen vaivoihinsa. Se kun luotetaan tavaraan mitä mainostetaan lehdistä ja televisiossa.
Joten ei lääkärit koskaan kirjoita tälläisiä tuotteita potilailleen . - Anonyymi
Mainos lupaa tulet yllättymään vitaepron vaikutuksesta no kyllä yllätyin verenpaine nousi huimiin lukemiin. Niinhän sitä sanotaa mainos huijaa aina hyvää ei tartte mainostaa. Lisäravinteet ei ole hyväksi ei ne paranna
- Anonyymi
Olisipa minullakin 'kauhean jäykkä" edes välillä....
- Anonyymi
En ole kokeillut mutta kokeilisin jos normaali liikunta ja kohtalaisen terveellinen elämä ei riittäisi. Nyt en muista mikä tabletti oli jota kerran kokeilin kun lonkka oli jatkuvasti kipeä. Sisälsi rustoja tukevaa ja ylläpitävää ainetta nivelten välissä.
Sitten joku siinä helpotti, voi olla fyssarin antama ja noudattamani liikesarja tai ne tabletit tai molemmat. Nykyisinkin vielä tulee kipeäksi mutta teen liikkeitä ja pärjään. Pitää vaan uskoa että vanhuus on yksi kolotusten aiheuttaja.
Luulen että se kannattaa varmistaa ettei puhelimessa tilaa mitään irtipääsemätöntä jatkuvaa pakettia, ostaisin vain yhden purkin jostain luontaistuotekaupasta. Ei kannata uskoa mainosta että tilanne paranee vasta monen purkin jälkeen. Paranemisiin. - Anonyymi
B-vitamiini ainoa mitä käytän talvisin. Ennemin lääkärin pakeille, lääkäri ei varmasti määrää luontaistuotteita nivel sairauksiin.
- Anonyymi
Kamalaahan se olisi jos lääkäri alkaisi luonnon tuotteita kirjoittelemaan , ne eivät niinkuin kuulu lääketieteen raameihin. Siis oikeat lääkkeeet joita lääkäri kirjoittaa ovat ne parhaat . Ei mitkään humulilupulit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaahan se olisi jos lääkäri alkaisi luonnon tuotteita kirjoittelemaan , ne eivät niinkuin kuulu lääketieteen raameihin. Siis oikeat lääkkeeet joita lääkäri kirjoittaa ovat ne parhaat . Ei mitkään humulilupulit
"VitaePro pitävät minun kroppani kunnossa ja siksi voin suositella VitaeProta myös muille aktiivisille liikkujille. "
Mainostaa itse Tohtori Tolonen.
Eikös tuo Tohtori Tolonen olllut lääkäri ?
On kuulema noin hyvässä kunnossa nykyään, tuossahan se Amerikkalaisten ylpeys Rambokin jää kakkoseksi....
https://riemurasia.fi/rtube/Varg-Vikernes-on-Rocky/102766
- Anonyymi
Ihan syöi aptekista ostettua kasvisperäistä Sv reseptillä glucosamin vahva. ilman sv korvaus. 2015. Kunes huomasin samaa kmaa löytyy luontaistuote hylystä halvemalla marketit. Minun autaa mutta voi ola syy uskon autaa?Mitän en tilasi netistä. Inkiväriä ja valkosipulia raakana syön.Pilkon ateriaani talvikausi kun sen valmisateriani mikrosta otanut pois.100 g.päivitäin mustikoita. Toki ostanut kaupojen pakaste altaat ,syön koko talven selän.Kipeillä käsillä käsivarsilla kulumat.Ei marjoja metsä poimita.Isoja metsiä tällä Helsingin lähiö ei ole edes.Pitäisi olla oma auto päästäkseen Vanhan Porvoon tien varelle metsään kerää.Muttaterveys,jäyksyys silti olisi este.
- Anonyymi
Lääkäriltä haetaan apua sairauteen, ruokavalio pitäisi olla selvillä ilman lääkäriä.
- Anonyymi
Ainakin se on kallis ja eniten mainostettu... kummasti uudistuu jatkuvasti? Jos hyvä,miksi älytön mainostus? Halvemmalla ostaa ne vitamiinit purkeissa?
- Anonyymi
Mainoksen uhreja riittää se on bisnestä, syön mieluiten terveellisesti. Jopa soiteltu väitetty et saa tarpeeksi vitamiineja ruuasta.
- Anonyymi
Norjalainen kusetustuote, jonka menestys perustuu rajuun mainontaan, mainoksia tulee jatkuvast ja julkkisten esittelemänä. Ei ole mikään luonnon tuote, ihan tavallisia vitamiineja sisältää. Vitamiinithan suositellaan saatavan täysipainoisesta ruokavaliosta.
Jos potee jotain vitamiinin puutosta, joka on hyvin harvinaista nykyisin, apteekista saa halvemmalla vitamiinipurkkeja. Ikäihmiselle on oikeastaan tarpeelista saada D- vitamiini purkista. - Anonyymi
Liika mainostaminen jo herättää epäilyksiä.
Taitaa olla norjalaista kalaöljyä puristettina kapseliin.
Kierrän kaukaa. - Anonyymi
Hyväähän ei tarvis mainostaa älytömästi!
- Anonyymi
Hyvää kaurapuuroa lisättynä mustikkaa ja puolukkaa joka päivä, ei tarvitse VitaeProta.
- Anonyymi
Itse en koskaan sotke puuroihini mitään ylimääräisiä marjoja, ei puuro maistuisi puurolta. Mustikat syön erikseen lautaselta maidon kanssa, puolukat liharuuan lisukkeena, muun salaatin kanssa.
- Anonyymi
Toinen joka aloitti kovan mainostuksen on myös älyttömän hintainen Betolvex tai joku sellainen,,purkin hinta nökyi olevan 30€ joka on täysin vailla tolkkua.
Mutta mainostus puree, ja onnistuvathan nettihuijaritkin puhumaan iäkkäämmiltä naisilta kymmeniätuhansia ihan noin vaan..... - Anonyymi
Olen kokeillut eikä ollut mitään hyötyä! Täyttä humpuukia!
- Anonyymi
En usko ja en tilaa, naurettavia mainoksetkin kuka pappa paltto päällä heiniä talikoi huh!
- Anonyymi
Ei taida oikeasti olla mitään apua.
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia.
- Anonyymi
Paremmin maistuu kuin karamellit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733