Säbätyttö (Osa 1)

Anonyymi-ap

Säbätyttö

Se oli siihen aikaan kun seurustelin sählynpelaajatytön kanssa. Tyttö oli minua kahdeksan vuotta nuorempi. Täysi-ikäinen se oli mutta nuoreltahan se näytti, kilpaa pelannut ikänsä. Tyttö ei käyttänyt paljon meikkejä, viihtyi lähinnä collareissa. Mutta kaunis se oli, ja seksissä jotenkin luonnollisen estoton.

Loikoilimme divaanilla kaksiossamme. Asuin siihen aikaan Vallillassa. Olimme katsoneet leffan, syöneet pizzaa. Tyttö ei ollut syönyt pizzastaan kuin neljänneksen. Tyttö oli vieressäni kyljellään, toinen polvi sylissäni ja käsi rinnallani.
- Mitä sää mietit? tyttö kysyi.
- Yks idea tuli mieleen, sanoin viiveen jälkeen ja katsoin eteeni.
- Mikä idea?
- Yks juttu vaan, saattaisit tykätä siitä.
- No mikä, tyttö kysyi ja kohottautui. Kuulin hänen äänessään epäilyä.

Olin pitkään vaiti kunnes sanoin
- mietin että voitis kokeilla semmoista sitomisjuttua.
- Ai bondagee?
- Tiiät sää?
- Yks mun kaveri oli polttareissa ollu. Ne oli laittanut sen ihan köysiin. Se sano et se oli ollu niinku hierontaa. Mut eiks se oo aika kallis?
- Tää on vähän eri juttu, käännyin tyttööni päin ja panin käteni hänen kapean uumansa ympärille, tässä ois myös seksiä.
- Seksiä! Ai joku SM. Ei kyllä, tyttö sanoi ja painoi kättäni pois.

Suostuttelin ja suotuttelin. Sanoin, että sehän on vaan leikkiä, ihan luonnollinen juttu. Tyttö kyseli asiasta ja arveli viimein voivansa ehkä suostua, jos se oli minulle niin tärkeää.
Katsoimme yrityksen nettisivuja ja aloin tehdä varausta.
- Tässä kysytään miehen kalun kokoa.
- XS, tyttö sanoi napakasti ja hymyili.
- No ei, menee ihan hukkaan. M.
- No ei.
- Kulta, sää pystyt siihen helposti. Sää oot niin terve ja joustava. Ja oothan sää munkin kanssa.
- Sulla on L, tai XL.
Suukotin tyttöäni. Tiesin että se ei ollut totta, mutta en mennyt korjaamaan.
- No S, tyttö myöntyi lopulta.

Kun kuulin, että hän nukkui, kirjauduin sivulle ja profiiliimme. Varaus lukittui puoliltaöin, vielä oli aikaa. Menin kalun koko kohtaan. Mietin L ja XL välillä. XXL ei ollut Helsingissä saatavilla. Siitä oli linkki Göteborgin toimipisteelle ja teksti “vain synnyttäneille tai 25-45 vuotiaille”. Panin XL. Talllensin ja kirjauduin ulos. Meni kauan ennen kuin sain unta.
Tilat olivat Sörnäisten rantakadulla kerrostalon kolmannessa kerroksessa. Ovisummerilla pääsimme sisään. Meidät otti vastaan noin kolmekymppinen meikattu nainen verkkosukkahousuissa ja mustassa nahka-asussa. Naisen suuret rinnat oli nyöreillä eteen mahtavaksi rintavaoksi sidottu. Siellä oli toinenkin nainen, samoja ikiä. Hän oli pukeutunut pupuksi.

Yksi huoneista oli pukuhuone, jonne meidät ohjattiin. Tytölle oli kylpytakki. Hänen pitäisi riisuuntua kokonaan. Minä sain olla omissa vaatteissani.

Tyttöni nännit nöpöttivät ja hänen ihonsa oli kananlihalla vaikka huoneistossa oli hyvin lämmin. Pattereita oli joka puolella. Onneksi kylpytakki oli paksu.

Menimme isompaan huoneeseen, joka oli aktipaikka. Lattialla oli pehmustettu rautakehikko, jonka ääreen naiset ohjasivat tyttöäni.

- Sovitetaan vasta, voit käydä sitten vielä vessassa jos tarvii.

Tyttöni asettautui kehikkoon. Hän tuli siihen kontilleen asentoon niin että rintakehä jäi tuettuna hartioista ja rintojen alapuolelta kehikkoon niin että rinnat jäivät vapaaksi. Se oli kuin musta hierontapöytä, jossa kuitenkin peppu jäi osoittamaan taaksepäin ja jalat haralleen.

- Makkaa ihan rentona, nainen sanoi selvällä pohjoisen murteella.

Tyttöni asettautui. Kauniin muotoiset rinnat asettautuivat oikeille paikoilleen, nännit edelleen selvästi erottuvina. Naiset asettelivat reidet tiukasti kehikkoon niin että lantio reisiosasto oli telineeseen fiksoitu. Kierisin toiselle puolelle. Kaunis punainen häpy oli siinä aivan tarjolla. Minulla seisoi.

Naiset asettivat tyttöni taakse pahvilaatikon johon oli teipattu keittiöpaperirulla. Se oli kuin jonkinlainen kentauri, jolla oli vain alaruumis. Rulla sojotti suoraan eteenpäin. He sihtasivat ja asettelivat telineen alle sovituspaloja niin että paperirulla osoitti suoraan häpyyn. Laittavat siten että kalun saa mahdollisimman syvälle, ettei tule mitään vinoutta. Tyttöni katsoi minuun kuin apua pyytäen. Nyökkäsin hyväksyvästi.

Tyttöni nostettiin telineestä ja hän sai kylpytakkinsa.
- Keittiössä on kahvia ja olutta jos maistuu, naiset sanoivat. Aloitetaan puolelta.

Keittiössä tyttöni oli hiljainen ja jännittyneen oloinen. Minä otin oluen. Menimme pukuhuoneeseen odottamaan.

Meidät kutsuttiin huoneeseen. Telineen viereen pöydälle oli laitettu öljypullo ja geeliä. Siinä oli kortsupaketti. Merkki oli minulle tuntematon. Näin kirjaimet XXL ja paketissa mustan miehen kuvan. Tyttöni silmille laitettiin side ja hänet aseteltiin uudelleen telineeseen. Nyt köysiä tuli enemmän.

Minulle oli laitettu tuoli. Maassa oli serlapaketti.

- Jos haluat runkata, pupuasussa oleva sanoi. Toinen nainen oli poistunut.

1

2330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe