Terve
Integroitava astianpesukone. Onko jollakin?
Jaksaako laittaa aterimet aina siististi yläkoriin? Hyviä ja huonoja puolia?
Etupaneeli näkyviin vai ei?
Mielen astianpesukone
4
1117
Vastaukset
- Hanna
Meidän täysintegroitu Miele on jotain 2 vuotta vanha ja hyvin on pelittänyt. Pesee hyvin ja ainakin itse olen jaksanut laittaa aterimet sinne yläkoriin, niin ja just siks ne tuleekin puhtaiks, kun eivät ole kiinni toisissaan.
- KKK
Meillä on ollut vähän aikaa täysintegroitava apk. Hyvin on toiminut ja kyllä ruokailuvälineet jaksaa laittaa kunnolla. Jos ne vielä ryhmittelee, niin ei tarvitse lajitella myöhemmin. Paneli vai ei, on maku asia. Mielelle tulee nyt uusia tiskareita missä on ihan siisti etupaneli
- remppaa
KKK kirjoitti:
Meillä on ollut vähän aikaa täysintegroitava apk. Hyvin on toiminut ja kyllä ruokailuvälineet jaksaa laittaa kunnolla. Jos ne vielä ryhmittelee, niin ei tarvitse lajitella myöhemmin. Paneli vai ei, on maku asia. Mielelle tulee nyt uusia tiskareita missä on ihan siisti etupaneli
Heips!
Onko ajankohdasta tietoa koska niitä koneita tulee? Eiks nyt ole vain yks malli joka on täysintegroitava?
Ja vielä...onko t.integroidun apk:n omistajilla nuppivedin vai joku muu? Kestäiskö nuppi sitä aukivetämistä?
Onko teitillä konetta siten että se on kalustorivin päässä? Kysyn sitä varten että miten on päätyseinäratkaisu tehty? Onko päätylevy sivulta suorakaiteen muotoinen siten että imuroidessa edestä päin osuu imuri siihen päätylevyyn vai onko siihen tehty loveus jotenkin ?
Käytättekö sitä muovista kaukaloa vesivahingon varalta?
??? - kkk
remppaa kirjoitti:
Heips!
Onko ajankohdasta tietoa koska niitä koneita tulee? Eiks nyt ole vain yks malli joka on täysintegroitava?
Ja vielä...onko t.integroidun apk:n omistajilla nuppivedin vai joku muu? Kestäiskö nuppi sitä aukivetämistä?
Onko teitillä konetta siten että se on kalustorivin päässä? Kysyn sitä varten että miten on päätyseinäratkaisu tehty? Onko päätylevy sivulta suorakaiteen muotoinen siten että imuroidessa edestä päin osuu imuri siihen päätylevyyn vai onko siihen tehty loveus jotenkin ?
Käytättekö sitä muovista kaukaloa vesivahingon varalta?
???Mielellä on saatavilla 3 täysintegroitavaa 60 cm leveää apk:ta. Uudet mallit on tulleet jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197