Mielen astianpesukone

remppaa

Terve

Integroitava astianpesukone. Onko jollakin?
Jaksaako laittaa aterimet aina siististi yläkoriin? Hyviä ja huonoja puolia?
Etupaneeli näkyviin vai ei?

4

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna

Meidän täysintegroitu Miele on jotain 2 vuotta vanha ja hyvin on pelittänyt. Pesee hyvin ja ainakin itse olen jaksanut laittaa aterimet sinne yläkoriin, niin ja just siks ne tuleekin puhtaiks, kun eivät ole kiinni toisissaan.

• KKK

Meillä on ollut vähän aikaa täysintegroitava apk. Hyvin on toiminut ja kyllä ruokailuvälineet jaksaa laittaa kunnolla. Jos ne vielä ryhmittelee, niin ei tarvitse lajitella myöhemmin. Paneli vai ei, on maku asia. Mielelle tulee nyt uusia tiskareita missä on ihan siisti etupaneli

• remppaa
        KKK kirjoitti:

Meillä on ollut vähän aikaa täysintegroitava apk. Hyvin on toiminut ja kyllä ruokailuvälineet jaksaa laittaa kunnolla. Jos ne vielä ryhmittelee, niin ei tarvitse lajitella myöhemmin. Paneli vai ei, on maku asia. Mielelle tulee nyt uusia tiskareita missä on ihan siisti etupaneli

Heips!

Onko ajankohdasta tietoa koska niitä koneita tulee? Eiks nyt ole vain yks malli joka on täysintegroitava?
        Ja vielä...onko t.integroidun apk:n omistajilla nuppivedin vai joku muu? Kestäiskö nuppi sitä aukivetämistä?
        Onko teitillä konetta siten että se on kalustorivin päässä? Kysyn sitä varten että miten on päätyseinäratkaisu tehty? Onko päätylevy sivulta suorakaiteen muotoinen siten että imuroidessa edestä päin osuu imuri siihen päätylevyyn vai onko siihen tehty loveus jotenkin ?
        Käytättekö sitä muovista kaukaloa vesivahingon varalta?
        ???

• kkk
        remppaa kirjoitti:

Heips!

Onko ajankohdasta tietoa koska niitä koneita tulee? Eiks nyt ole vain yks malli joka on täysintegroitava?
        Ja vielä...onko t.integroidun apk:n omistajilla nuppivedin vai joku muu? Kestäiskö nuppi sitä aukivetämistä?
        Onko teitillä konetta siten että se on kalustorivin päässä? Kysyn sitä varten että miten on päätyseinäratkaisu tehty? Onko päätylevy sivulta suorakaiteen muotoinen siten että imuroidessa edestä päin osuu imuri siihen päätylevyyn vai onko siihen tehty loveus jotenkin ?
        Käytättekö sitä muovista kaukaloa vesivahingon varalta?
        ???

Mielellä on saatavilla 3 täysintegroitavaa 60 cm leveää apk:ta. Uudet mallit on tulleet jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe