Ssuhteeseen

Anonyymi-ap

Jos tahdot ssuhteeseen kanssani. Sinä yli 30 v nainen niin kirjoita tähän vastaus missä kerrot itsestäsi niin paljon, että sinut vastauksestasi tiedän.
Tämän jälkeen järjestät siten että näet minut irl. Ja näkeminen on tapahduttava viikon sisällä .
Mitä nopeammin näkeminen tapahtuu sitä kiinnostuneempi olet.
Aloitustani ei ole suunnattu kenellekään .
Minulla on oikeus hakea seksisuhdetta jos sellaisen löydän.

52

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisella mustat pyöräilyshortsit ja paita kesä urheilukenttä juttelua
      Naisella hame ja mustat sukkahousut ja paita/takki rakennus juttelua
      Naisella lyhyet shortsit kesä rakennuss ,rappuset
      Naisella farkut ja paita ,rakennus juttelua
      Naisella mustat legginsit ja paita rakennus juttelua
      Naisella musta uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua
      Naisella farkut ja paita asiointia juttelua
      Nainen,hautausmaa juttelua
      Naisella punainen minihame ja toppi rakennus juttelua
      Naisella juoksuasu ohimennen autolla
      Naisella minihame ja toppi kesä uimarannalla juttelua
      Naisella ulkoiluasu juttelua luonnossa
      Naisella housut ja paita rakennus juttelua
      Naisella oma vastauspohjasi
      Tässä mielikuvitus vastauspohjia mitä voi hyödyntää kun kertoo itsestään ja mitä on ollut päällään kun on minut nähnyt.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18063398I

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aloitukseni on auki huomiseen klo 06.00 asti

    • Anonyymi

      Yksikään aloitukseni ei ole suunnattu kenellekään. Tässä oikea aloitukseni ilman suomi24 provoamista.

    • Anonyymi

      En lue kuin yli 200 sanan vastaukset vain. En lue trollien trollauspaskaa yhtään

    • Anonyymi

      Ja toki tässä saatan miettiä olisiko tässä löydettävissä naista sellaisiin juttuihin missä olis lisäksi toinenkin nainen ja minä. En usko että tässä vastauksia saan saati irl näkemistä. Mutta toki jossain jotain löydän.Ja ehkä tuohon toiseenkin juttuun jotain.

      • Anonyymi

        Ei minun ketään tarvitse ghostata.Ei tosiaan.
        Kyllä jotain löydän.Olen kuitenkin fiksu ja ihan komea mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun ketään tarvitse ghostata.Ei tosiaan.
        Kyllä jotain löydän.Olen kuitenkin fiksu ja ihan komea mies.

        Aloituksissani on tarkoituksella suomi24 provoamista koska vain siten tässä voi oikeasti joku sellainen minut tästä löytää ja irl nähdä joka voi noin tehdä ja ennenkaikkea haluaa tehdä.


      • Anonyymi

        Koska lupa niin saatan kartoittaa nyt viimeisessä aloituksessani muutakin Oikeasti näin


      • Anonyymi

        Eli minä ja kumppanini ja joku muukin nainen


    • Anonyymi

      Ei auta, vaikka ruutaat palstan täyteen aloitusta aloituksen perään. Lopputulos on täysin sama 🙂

      • Anonyymi

        Sitten on.Jokatapauksessa minä ja kumppanini löydetään toinen nainen leikkeihimme ja paras tulos on että minä löydän seksisuhteeseen naisen ja välillä kolmanneksi naisen tuohon..joten ei väliä vaikkei tässä mitään vastausta tule.Me fiksu pariskunta löydetään aivan varmasti se mitä me etsimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on.Jokatapauksessa minä ja kumppanini löydetään toinen nainen leikkeihimme ja paras tulos on että minä löydän seksisuhteeseen naisen ja välillä kolmanneksi naisen tuohon..joten ei väliä vaikkei tässä mitään vastausta tule.Me fiksu pariskunta löydetään aivan varmasti se mitä me etsimme.

        Me löydämme ihan varmasti nämä asiat .
        Ihan turhaan tuota votun hymynaaamaa tuohon laitoit.Voit painua vittuun trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me löydämme ihan varmasti nämä asiat .
        Ihan turhaan tuota votun hymynaaamaa tuohon laitoit.Voit painua vittuun trolli

        Vitun hymynaamaa vaan.Tosiaan löydän itse saati jos haemmekin jotain vielä muuta niin löydämme ihan mitä haemme.Misät se on eri asia mutta fiksut ja komeat löytää kyllä ihan varmasti ja on varaa valita.


      • Anonyymi

        Noilla hymynaamojen laitoilla on vain pyrkimys lytätä ihminen.
        Trollien ensimmäinen tunnusmerkki.
        Laittaa hymynaama
        Neuvoa toista vaikka toinen voi olla älykkäämpi ja viisaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun hymynaamaa vaan.Tosiaan löydän itse saati jos haemmekin jotain vielä muuta niin löydämme ihan mitä haemme.Misät se on eri asia mutta fiksut ja komeat löytää kyllä ihan varmasti ja on varaa valita.

        Sen huomaa, että fiksut ja komeat löytää ja vara valita mutta sinä oot vinkutut ja kerjännyt jo kaksi vuotta, eikö se kerro sulle mitään? Ei käy flaksi, senku spämmäilet näitä huonolla kirjoitustaidolla kirjoitettuja itseään toistavia typeryyksiä mutta tilanne ei tule muuttumaan🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla hymynaamojen laitoilla on vain pyrkimys lytätä ihminen.
        Trollien ensimmäinen tunnusmerkki.
        Laittaa hymynaama
        Neuvoa toista vaikka toinen voi olla älykkäämpi ja viisaampi.

        Tämän takia en lue enää ikinä yhtään alle 200 sanan vastauksia. Koska ne ovat aina pelkästään trollien trollauspaskaa täynnä.


      • Anonyymi

        vtun trolli. Kirjoita vaan pelkästään trollauspaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on.Jokatapauksessa minä ja kumppanini löydetään toinen nainen leikkeihimme ja paras tulos on että minä löydän seksisuhteeseen naisen ja välillä kolmanneksi naisen tuohon..joten ei väliä vaikkei tässä mitään vastausta tule.Me fiksu pariskunta löydetään aivan varmasti se mitä me etsimme.

        Minulla on luoa 3-5 naiseen jos joku olisi kiinnostunut minusta. Ja nyt otin tähän tämän exralisän että tässä myös mietinnässä minun seksisuhteen lisäksi ehkä tosien naisen ottaminen seksiimme.
        Ja tietenkin löydämme jotain tuohon halukkaan.Niin minun seksisuhteeseen kuin tähän toiseenkin. Siitä se ei ole kinni.
        En ole vielä muualla hakenut näitä mutta toki siirryn huomisen kello 06.00 jälkeen muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on luoa 3-5 naiseen jos joku olisi kiinnostunut minusta. Ja nyt otin tähän tämän exralisän että tässä myös mietinnässä minun seksisuhteen lisäksi ehkä tosien naisen ottaminen seksiimme.
        Ja tietenkin löydämme jotain tuohon halukkaan.Niin minun seksisuhteeseen kuin tähän toiseenkin. Siitä se ei ole kinni.
        En ole vielä muualla hakenut näitä mutta toki siirryn huomisen kello 06.00 jälkeen muualle.

        Ja toki puntaroimme asioita. Tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla hymynaamojen laitoilla on vain pyrkimys lytätä ihminen.
        Trollien ensimmäinen tunnusmerkki.
        Laittaa hymynaama
        Neuvoa toista vaikka toinen voi olla älykkäämpi ja viisaampi.

        Sinä et ainakaan ole älykkäämpi ja viisaampi 🙂 jos sulla olis edes alkeellista järjen juoksua, olisit tajunnut jo paljon aikaisemmin, ettei tämä taktiikka toimi. Vuosikaudet olet täällä samaa jankannut, eikä käteen ole jäänyt mitään. Sinä et tule löytämään yhtään ketään, se on tullut aivan kaikille selväksi 🙂


    • Anonyymi

      Ja löydän seksisuhteeseen naisen ja jos haluamme löydämme toisen naisen seksiimme. Tietenkin.

    • Anonyymi

      En lue alle 200 sanan vastauksia tästä. Ne pn pelkästään trollien trollauspaskaa täynnä.

      • Anonyymi

        Nämä sun kaikki kerjäysaloitukset ovat täynnä sitä itseään.


    • Oikeesti, edellisessä ketjussa lupasit sen olevan viimenen. Olet varmaan huomannut, ettei nämä johda mihinkään?

    • Anonyymi

      En lue alle 200 sanan vastauksia tästä ollenkaan.

      Kannattaa vastata.
      Ehdottomasti.

      • Anonyymi

        Yhtään en ole lukenut alle 200 sanan vastauksia tästä enkä lue.
        Tässä haen seksisuhteeseen kanssani naista ja tia kolmanneksi naista.ja ellen tässä näitä huomiseen aamupäivään kello 06.00 mennessä löydä alan etsiä muualta ja tietenkin jokainenhan panostaa vain sellaisiin ihmisiin keneen panostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään en ole lukenut alle 200 sanan vastauksia tästä enkä lue.
        Tässä haen seksisuhteeseen kanssani naista ja tia kolmanneksi naista.ja ellen tässä näitä huomiseen aamupäivään kello 06.00 mennessä löydä alan etsiä muualta ja tietenkin jokainenhan panostaa vain sellaisiin ihmisiin keneen panostaa.

        Tai kolmanneksi naista


    • Anonyymi

      Tietenkin kenenkään ei ole pakko tähän vastata. Ei tietenkään. Itsekin sekä minä että kumppanini panostamme vain minusta ja tai meistä kiinnostuneeseen naiseen

      • Anonyymi

        Tämä tietenkin näin
        JOKAISELLA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tietenkin näin
        JOKAISELLA

        En lue yhtään trollien tästä.Täytyy osata kirjoittaa yli 200 sanaa ja nähdä minua viikon sisällä irl että vastauksen luen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En lue yhtään trollien tästä.Täytyy osata kirjoittaa yli 200 sanaa ja nähdä minua viikon sisällä irl että vastauksen luen.

        Ja en tietenkään saa vastauksia tässä joten siirryn muualle täältä missä saan vastauksia molempiin asioihin mitä tässä esitin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en tietenkään saa vastauksia tässä joten siirryn muualle täältä missä saan vastauksia molempiin asioihin mitä tässä esitin

        Suomi24 treffit
        Salaistaseuraa1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 treffit
        Salaistaseuraa1

        Aloitan tuolta


    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Aloitukseni on kiinni
      Menen suomi24 treffieille

      • Anonyymi

        ALOITUKSENI AUKI KLO 12.00
        VENÄLÄISTÄ PAKSU MUNAISTA GAY SEURAA 25-90V
        T Ap


    • Anonyymi

      VENÄLÄISET GAY MIEHET IKÄ 20-90V

      T Ap

    • Anonyymi

      Salaistaseuraa1

      Suomi24 treffit

      • Anonyymi

        Tämä aloitukseni on kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitukseni on kiinni

        Up


      • Anonyymi

        Tuolla jos jotain kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla jos jotain kiinnostaa

        Suomi24 treffit


    • Anonyymi

      Up.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1593
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      774
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      772
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      704
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      136
      665
    Aihe