Miehen kosketus

Anonyymi-ap

Hei. Onko se aina niin jos mies jollain tavalla koskettaa että kertoo kiinnostuksesta. Meinaan nyt sellaisia aika selviä kosketuksia, mitkä ei ole vahinkoja, että jos pidän jotain kädessä ja annan miehelle sen, niin tarttuu tähän asiaan sillä tavalla, että ottaa kunnon otteen myös minun kädestä. Niin joudun vähän niinkuin "irroittaa" käteni tämän miehen käden alta. Vaikka asia minkä annan on sillä tavalla iso, että ei ole millään lailla pakko ottaa kiinni samasta kohdasta Muutenkin välillä tulee ihan liki seisomaan vaikka tilaa olisi muuallakin. 🤔

Että kertooko se kosketus aina kiinnostuksesta vai mitä ihmettä tämä on 😂

5

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska esimerkki!!! Kyllä me ihmiset ilmaisemme kiinnostuksemme koskettamalla tai maistamalla. Jo pieninä lapsina maistamme hiekkaa ja lunta, ja koskettelemme pinsettiotteella ruokaa ja muita kiinnostavia asioita. Aikuisena koskettamiseen ajaa erilaiset psyykkiset ja fyysiset ominaisuudet ja onnelliset ihmiset yleensä koskettelevat toisiaan useasti. Aikuiset ihmiset myös maistelevat toisiaan, niinkuin lapset kaikkea uutta ja ihmeellistä, oraalimotoriikalla aistitaan ihmiselläe oleelliset ja hyvää tuottavat aistimukset. Ihminen pitää myös paikasta, jossa on hyvä olla eli kehoa lämmittävän, turvallisen ja läheiseksi kokeman ihmisen vieressä, kuin vauva äidin sylissä. Miehellä on luontainen halu koskettaa naista josta pitää, joko hellän varovaisesti, tai hyvin omistavasti, kuinka tunteet hetkessä reagoivat, ja kuinka paljon on naista ajatellut.
      https://youtu.be/ejkoomjUUM8

      • Anonyymi

        Kiitos biisistä olipa ihana 😊
        No esimerkki on siis totta, töissä yksi mies käyttäytyy näin ja mietin vaan että onko hän kiinnostunut ja tottakai olen häneen ihastunut niin pakko vähän miettiä että kuvittelenko tunteen molemmille 😁


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­­­y­­m­f­­­o­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180634066

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Koskettaminen, molemmilla tarkoittaa kiinnostusta. Se on selvä merkki tykkäämisestä.

    • Anonyymi

      Kokemuksesta sanoisin, että riippuu, onko hän tuntenut sinua pitkään, ennen, kuin on kosketanut sinua. You know, personal space (Esim: Kättely, käsi olkapäällä, kämmen päällä kosketus, ylävito, nyrkkitervehdys ja halaus)

      Vaikka flirttailuu kuulluisi katse, kiva kehu, huomiovaisuus ja läsnäolo. Niin kosketus voi olla yksi hyvä esimerkki, vaikka on hyvä muistaa, että ei saa liian fyysisesti lähestyä. Jotkut miehistä eivät tiedä, että kosketus olisi tärkeä, sillä sitä ei opeteta kanssaihmisen tasolla ja luulen, epätietoisena pitkään puute voi olla riski kaverikorttiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe