Pysy hengissä

Anonyymi-ap

Pysy poissa Thaimaasta ja pysy hengissä.
Thaimaan kansallisurheilu tuntuu olevan henkirikos.

59

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ja thaimaassa hierojat myrkyttävät asiakkaita. Vaarallinen maa.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18064003k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Pelottaako Spedehuhtaa se että suomipojat panee exääsi heti kaikista ilmansuunnista kun maitojuna kolisee Hanksalmen aseman laituriin?

Voin kertoa sinulle että Thaimaassa on noin 35 miljoonaa muuta naista etusijalla pantavaksi ennenkuin sinun exäsi vuoro koittaa, joten sinun ei tarvitse keksiä näitä myrkytystarinoita.

Niistä voit jutella Hankasalmen terveyskeskuksen päivystyksessä, niin ohjaavat siitä sitten eteenpäin rauhoittumaan huoneeseen jossa on pehmoiset seinät ja rauhoittavia luonnonääniä kaiuttimista.

2010

• Anonyymi

Nauti niistä 35 miljoonasta... fantasiasi on muutenkin mahdottomuus, olet melko
        omalaatuuinen miljonööri, tai vain kylähullu, en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään aikaisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

omalaatuuinen miljonööri, tai vain kylähullu, en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään aikaisemmin.

Tuo sinun aivotoimintasi on huolestuttavaa. Sekoilet aina vaan enemmän ja enemmän.
        35 asunnon betonimöhkäle on muuttunut 35 miljoonaksi? Olisihan se hienoa jos näin olisi, mutta ei ole.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun aivotoimintasi on huolestuttavaa. Sekoilet aina vaan enemmän ja enemmän.
        35 asunnon betonimöhkäle on muuttunut 35 miljoonaksi? Olisihan se hienoa jos näin olisi, mutta ei ole.

2010

Jahas että niinhän se on, sekoilee ...... Thaimaassa on noin 35 miljoonaa muuta naista etusijalla pantavaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas että niinhän se on, sekoilee ...... Thaimaassa on noin 35 miljoonaa muuta naista etusijalla pantavaksi

Joo, mutta tuostahan ei voi enää sanoa edes että hyvä v*ttu pilattu hampaille, kun niitä ei ole... Etulyöntiasemassa nääs!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"en ole tähän ketjuun kirjoittanut mitään aikaisemmin"

Älä valehtele Pasanen. Sinä olet tuo aloittaja myrkytysmies ja olet ilmiselvästi taas humalassa. Alemmuus riivaa ja et kykene kirjoittamaan kuin sanan kaksi.
        Tarinasi myrkyttämisestä sai alkunsa kun kävit Songkranin aikaan etsimässä uutta omaishoitajaa huonolla menestyksellä ja saitkin vain ripulin.
        Ensin epäilit että päällesi oli paiskattu myrkkyvettä ja sitten päättelitkin että sinut on myrkytetty hierontapaikassa.
        Nyt se on paisunut päässäsi olevassa kattilassa maanisiin ulottuvuuksiin tuo myrkyttäminen ja että nyt Thaimaassa oikein työkseen myrkytellään huvikseen falleja.
        Nuo harhat kuuluu erittäin tunnetun mielisairauden selkeimpiin oireisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele Pasanen. Sinä olet tuo aloittaja myrkytysmies ja olet ilmiselvästi taas humalassa. Alemmuus riivaa ja et kykene kirjoittamaan kuin sanan kaksi.
        Tarinasi myrkyttämisestä sai alkunsa kun kävit Songkranin aikaan etsimässä uutta omaishoitajaa huonolla menestyksellä ja saitkin vain ripulin.
        Ensin epäilit että päällesi oli paiskattu myrkkyvettä ja sitten päättelitkin että sinut on myrkytetty hierontapaikassa.
        Nyt se on paisunut päässäsi olevassa kattilassa maanisiin ulottuvuuksiin tuo myrkyttäminen ja että nyt Thaimaassa oikein työkseen myrkytellään huvikseen falleja.

Mihin mielisairauteen on sairastunut henkilö joka tarinoi toisista mitä sattuu, ja pitää niitä totena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei thaimaassa ketään myrkytetä, olen asunut täällä 10 vuotta, ja vielä on hiukset päässä, hampaat suussa jopa oma, eikä myrkkyä ole tullut missään, koskaan...

minä olin kyllä pattayalla ihan vaimoni kanssa, Songkran aikana, yksin olin viime vuoden heinäkuussa kuukauden kun kaipaisin hieman omaa aikaanikin, katsos olemme olleet jo 23 vuotta naimisissa, joka on varsin pitkä aika...

kun minulla ei mitään myrkytysharhoja ole koskaan ollut,

miten sinun diagnoosiisi sopii vainoharhaiset epäilyt. joita minusta täällä joka päivä keksit päästäsi, ilmeisesti pääsi on hieman pehmeä... eikä edes hieman, laiffila palstan heikoin lenkki nyt ja aina, kuvasi kertoo paljon sinun hoitotasapainostasi.

Viimeeksi olen ollut humalassa vuosia sitten, Songranissa join hieman, mutta en minä varsinaisesti kännissä ollut, viimeeksi taisin olla kännissä viitisen vuotta sitten...

Olet muuten esittänyt melkoisen joukon harhoja ja valheitasi, sinun herjasi, vaimoni huorittelu ei minua haittaa, mutta sinua ne saattavat tulevaisuudessa haitata, kun selviää kuka olet, et kai oleta että nämä jää silloin tänne.

BY NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei thaimaassa ketään myrkytetä, olen asunut täällä 10 vuotta, ja vielä on hiukset päässä, hampaat suussa jopa oma, eikä myrkkyä ole tullut missään, koskaan...

minä olin kyllä pattayalla ihan vaimoni kanssa, Songkran aikana, yksin olin viime vuoden heinäkuussa kuukauden kun kaipaisin hieman omaa aikaanikin, katsos olemme olleet jo 23 vuotta naimisissa, joka on varsin pitkä aika...

miten sinun diagnoosiisi sopii vainoharhaiset epäilyt. joita minusta täällä joka päivä keksit päästäsi, ilmeisesti pääsi on hieman pehmeä... eikä edes hieman, laiffila palstan heikoin lenkki nyt ja aina, kuvasi kertoo paljon sinun hoitotasapainostasi.

Viimeeksi olen ollut humalassa vuosia sitten, Songranissa join hieman, mutta en minä varsinaisesti kännissä ollut, viimeeksi taisin olla kännissä viitisen vuotta sitten...

Olet muuten esittänyt melkoisen joukon harhoja ja valheitasi, sinun herjasi, vaimoni huorittelu ei minua haittaa, mutta sinua ne saattavat tulevaisuudessa haitata, kun selviää kuka olet, et kai oleta että nämä jää silloin tänne.

BY NumBall HHN 62v.

"Hampaat suussa oma". Kaikki yksi, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hampaat suussa oma". Kaikki yksi, vai?

2010 hei, voisit hoitaa alahampaasi arvosi edellyttämälle tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BY NumBall HHN 62v.

Ei se vaimostasi ammattilaista tee jos hänkin joskus kaipaa kikkelssiä. Sinultahan hän ei sitä saa.
        Se mitä huoritteluun tulee niin sitä harjoittaa sihteeripoikasi. Voihan se olla että täällä on toinenkin seinähullu lisäksesi, mutta se on aika epätodennäköistä.
        Lähtökohtaisesti on todella sairasta jo pelkästään roikkuminen sellaisen matkakohteen keskustelupalstalla, jota kroonisesi haukkuu ja varsinkin sen turisteja, vaikka on itsekin kuuluvinaan siihen "pattayanrakkaiden" turistiryhmään, josta olet tehnyt oikovedoksen.

Sekopäisyytesi ei suinkaan rajoitu tuohon anomaliaan, vaan se on laajuudessaan ennennäkemätöntä. Samalla miehellä kun on erittäin vaikeita ymmärryshäiriöitä, lukihäiriön koko kirjo, aivan olematon suhteellisuudentaju, megalomania, käsittämätön kateus kaikkea mahdollista kohtaan, aivan armoton jukuripäisyys joka väittää yötä päiväksi vaikka maailmanloppuun saakka, kunhan vaan saa viimeisen sanan.
        Harhaisuutesi on päivänselvää ja kuvittelet sinulla olevan salaisia taikavoimia joilla hallinnoit kaikkea.

Tuohon lisänä vielä mahtipontinen mielikuvitus, jossa olet menestynyt elämäsi aikana vähintään kahdeksalla eri uralla alkaen insinöörimajurista ja koelentäjästä, päätyen tietokoneneroksi, koodariksi ja huippupalkatuksi yliopiston opettajaksi jolla on filosofiasta ja matematiikasta ylempi korkeakoulututkinto.
        Ainoa mikä sinulla on, on kahdeksan danin mustavyö paskanpuhumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vaimostasi ammattilaista tee jos hänkin joskus kaipaa kikkelssiä. Sinultahan hän ei sitä saa.
        Se mitä huoritteluun tulee niin sitä harjoittaa sihteeripoikasi. Voihan se olla että täällä on toinenkin seinähullu lisäksesi, mutta se on aika epätodennäköistä.
        Lähtökohtaisesti on todella sairasta jo pelkästään roikkuminen sellaisen matkakohteen keskustelupalstalla, jota kroonisesi haukkuu ja varsinkin sen turisteja, vaikka on itsekin kuuluvinaan siihen "pattayanrakkaiden" turistiryhmään, josta olet tehnyt oikovedoksen.

Sekopäisyytesi ei suinkaan rajoitu tuohon anomaliaan, vaan se on laajuudessaan ennennäkemätöntä. Samalla miehellä kun on erittäin vaikeita ymmärryshäiriöitä, lukihäiriön koko kirjo, aivan olematon suhteellisuudentaju, megalomania, käsittämätön kateus kaikkea mahdollista kohtaan, aivan armoton jukuripäisyys joka väittää yötä päiväksi vaikka maailmanloppuun saakka, kunhan vaan saa viimeisen sanan.
        Harhaisuutesi on päivänselvää ja kuvittelet sinulla olevan salaisia taikavoimia joilla hallinnoit kaikkea.

Tuohon lisänä vielä mahtipontinen mielikuvitus, jossa olet menestynyt elämäsi aikana vähintään kahdeksalla eri uralla alkaen insinöörimajurista ja koelentäjästä, päätyen tietokoneneroksi, koodariksi ja huippupalkatuksi yliopiston opettajaksi jolla on filosofiasta ja matematiikasta ylempi korkeakoulututkinto.
        Ainoa mikä sinulla on, on kahdeksan danin mustavyö paskanpuhumisesta.

Kaikki on hienosti kun vain pidät itsesi niin salassa etten saa koskaan pienintäkään vihiä kuka olet, ja toivot ettei tietosi koskaan kantaudu minun korviini, silloin poika olet totaalikusessa.
        Minulla ei ole sitä sihteeripoikaa ollut koskaan, enkä vastaa näin ollen hänen kirjoituksista millään muotoa, hän vastaa itse omistaan, sinä et todellisuudessa vastaa mistään, ole mitään muuta kuin mieleltään häiriintynyt trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin mielisairauteen on sairastunut henkilö joka tarinoi toisista mitä sattuu, ja pitää niitä totena?

Kyrvånsyylå onkin hyvä kertomaan vastauksen tähän.

• Anonyymi

Tuleeko itku?

• Anonyymi

Tuo avauksen otsikko on ennakkoa... Tulevasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on hienosti kun vain pidät itsesi niin salassa etten saa koskaan pienintäkään vihiä kuka olet, ja toivot ettei tietosi koskaan kantaudu minun korviini, silloin poika olet totaalikusessa.
        Minulla ei ole sitä sihteeripoikaa ollut koskaan, enkä vastaa näin ollen hänen kirjoituksista millään muotoa, hän vastaa itse omistaan, sinä et todellisuudessa vastaa mistään, ole mitään muuta kuin mieleltään häiriintynyt trolli.

Hui kauhiata! Paksupersepasasen kosto on hirmuinen!
        Kattilallako ajattelit mukiloida vai istua päälle, vai millainen paikka se totaalikusi oikein on?
        Suomessa sinulla on mahdollisuus päästä psykiatriselle käytännössä ilmaiseksi. Siellä voit kertoa lisää siitä kuinka sensukka vastailee omista kirjoituksistaan puhuessaan sinun puolestasi, koska omasta puolesta hän ei voi puhua, katsos kun häntä ei ole olemassa.
        Keksit hänet hädissäsi kaveriksi, kun paljastuit pelkäksi paskanpuhujaksi.
        Sensukka on tuossa alhaalla vasemmalla https://imgbb.com/gtdVTyV Muistuttaako hän mielestäsi jotakuta tuttua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui kauhiata! Paksupersepasasen kosto on hirmuinen!
        Kattilallako ajattelit mukiloida vai istua päälle, vai millainen paikka se totaalikusi oikein on?
        Suomessa sinulla on mahdollisuus päästä psykiatriselle käytännössä ilmaiseksi. Siellä voit kertoa lisää siitä kuinka sensukka vastailee omista kirjoituksistaan puhuessaan sinun puolestasi, koska omasta puolesta hän ei voi puhua, katsos kun häntä ei ole olemassa.
        Keksit hänet hädissäsi kaveriksi, kun paljastuit pelkäksi paskanpuhujaksi.
        Sensukka on tuossa alhaalla vasemmalla https://imgbb.com/gtdVTyV Muistuttaako hän mielestäsi jotakuta tuttua?

Mieti nyt vielä kerran mitä sinulle, voipi vähä-älyisestä kirjoituksistasi koitua, jatkahan sinä sitä psykiatrin kanssa keskustelua, taidat vielä olla ihan lapsi, mutta luulet että minuun vaikuttaa kuvasi, resuperse, muutakuin se että näytät olevasi pahasti häiriintynyt, kyllä sinullekin lääkettä löytyy, uskovaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BY NumBall HHN 62v.

Kertomasi mukaan olet jo saanut poliisilta viiden pattisboyn henkilötiedot vuosia sitten, mitä aiot niillä tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti nyt vielä kerran mitä sinulle, voipi vähä-älyisestä kirjoituksistasi koitua, jatkahan sinä sitä psykiatrin kanssa keskustelua, taidat vielä olla ihan lapsi, mutta luulet että minuun vaikuttaa kuvasi, resuperse, muutakuin se että näytät olevasi pahasti häiriintynyt, kyllä sinullekin lääkettä löytyy, uskovaan.

"Wuffelis wuuf piipaa Puppe tässä terve Tuut Tuut ja kikkeliskokkelis, Puppe on nyt Senegalissa ja muhkeat naiset tuossa keittelee juuri minulle paikallista kaffetta mutteripannussa Tuut Wuffelis piipaa ja voi hyvänen aika"

Totesi sihteeripoikasi jota et koskaan ole kutsunut häiriintyneeksi etkä lapselliseksi tuntemattomasta syystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo avauksen otsikko on ennakkoa... Tulevasta.

Kerro NumBall kuinka monen muun pattayan rakkaan kuin neitisi (2010) henki on vaarassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppää homo voltti.
        Thaikut on perinteisiä myrkyttäjiä. Satoja vuosia vanhaa perinnettä.
        Luoteis-Thaimaassa hotellihuoneisiin kuolleiden turistien verestä löydettiin syanidia ja torakkamyrkkyä.
        Kuolleita oli useita samalla alueella lyhyen ajan sisällä. Joten selittele käteesi.

• Anonyymi

Miksi minua ei ole tapettu vaikka olen vieraillut tai oleskellut Pattiksella 45 vuoden aikana vuosikausia.

• Anonyymi

Et ole edes sen arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole edes sen arvoinen.

Kuten todettua, Pasanen pitää itseään niin merkittävänä henkilönä, että häntä vastaan on kehitetty kokonainen salaliitto. Varmaankin valtio-ohjattu.

• Anonyymi

Suomessa on enemmän murhanhimoisia muslimeita lahtaamassa vääräuskoisia kuin Thaimaassa.

• Anonyymi

No ton kokoisessa maassa sattuu ja tapahtuu vähän enemmän kuin Suomessa jonka populaatio on alle kymmenesosa Thaimaan populaatiosta. Olisi aika huimaa jos Suomessa olisi tällä väestöllä enemmän räjähdyksiä.

• Anonyymi

Miksi ylläpito poistaa kylmää faktaa, mitä Thaimaan televisiosta tulee päivittäin. Criminal news, rikosuutiset.
      Siellä on raakaa videota nähtävillä, kun ihmisiä tapetaan.

• Anonyymi

Thaimaa on hengenvaarallinen maa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomi on EUn väkivaltaisin maa naisia kohtaan!

Eesti kolmas.

Thaimaassa saa ilmaisen passituksen Ilmavoimiin JOS on hämärien tyyppien kanssa tekemisissä, kuten huumekauppiaiden. Muutern turvallinen.

• Anonyymi

Thaimaa kuuluu maailman top 3 vaarallisimpiin tieliikenteen osasalta, kaksi muuta on afrikassa.

• Anonyymi

Johan vitsin murjaisit. Poliisi sakottaa turisteja kadulla mitättömistä asioista ja pistää rahat omaan taskuunsa.
        Nämäkö rankaisisi huumeista?

• Anonyymi

Näkee päivittäin väkivaltaa Pattayalla.
      Yleisin näkyvä väkivalta on kun thaikkumies ja nainen tappelee, tai sitten thaikkunainen ja valkoinen mies.
      Kuuluu kulttuuriin joka on väkivaltaa ja tappamista.
      Kasvonsa menettänyt thaimaalainen on hengenvaarallinen, hän tekee mitä tahansa tuhotakseen nöyryyttäjänsä. Ja viha ja koston kierre kestää koko elämän ajan.

• Anonyymi

Lopeta jo tuo paskanjauhanta. Yhtäkään tappelua en ole livenä nähnyt ja vuosia ollut Pattayalla kuitenkin.
        Suomessa tapellaan ja isotellaan jokaisessa kippolassa ja yökerhossa miltei joka päivä. Nykyään öykkärit on jo kaupoissakin tai niiden ulkopuolella ja vartijat ei saisi tehdä mitään kun heti syytellään ties mistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jo tuo paskanjauhanta. Yhtäkään tappelua en ole livenä nähnyt ja vuosia ollut Pattayalla kuitenkin.
        Suomessa tapellaan ja isotellaan jokaisessa kippolassa ja yökerhossa miltei joka päivä. Nykyään öykkärit on jo kaupoissakin tai niiden ulkopuolella ja vartijat ei saisi tehdä mitään kun heti syytellään ties mistä.

Älä esitä. Et pääse sieltä hoidosta koskaan edes käymään Pattayalle, etkä ole koskaan siellä käynytkään.
        Miten olisit voinut mitään nähdäkään.

• Anonyymi

Puhut paskaa! Missään et näe joka pv. Et edes Suomessa.....

• Anonyymi

Juo vain jaloja juomia ja jätä pulituurit pois.

• Aimon kanssa meidät on myrkytetty useasti. Kerran kun mentiin sateella autio taloon paskalle niin löydettiin sen kellarista pullo epäillyttävää nestettä, joka haisi jarru nesteelle ja pistävälle niin että silmiä kirvelsi. Juotiin se puoliksi ja tuli ihan kamala olo. Aimo luuli olevansa kameli nimeltä reijo joka sanoi koko ajan vaan iihaha haa iihaha haa reijo se vaan ratsastaa....
        Minä luulin tulevani hulluksi ja irtosin ruumiistani muuttuen numbaksi jolla oli huikea kunto....
        nousin rappusia ylös niin ulko kaistaa minut ohitti reijo kameli ja monotti taka jalalla polvi lumpioon niin että näin kiinalaisia tähtiä.... reijon selässä ratsastin sitten polille jossa meille molemmille vaihdettiin strutsin maksat.... meinasin tukka hulluksi....

• Anonyymi

Thailand criminal news, tapahtui tänään ja vain 5 tuntia sitten.
      Näkyy Suomessakin. Thailaalainen vaimo puukotti miestään useita kertoja kasvoihin heidän asumassaan condominiumissa Bangkokissa, ja jätti hänet kuolemaan kylpyhuoneeseen. Aivan tuore esimerkkiuutinen, joka voi kuka tahansa epäilijä tarkistaa.
      Tämä oli vain yksi lukuisista julmista rikoksista.
      Nämä palstojen yksinpuhujat saaripasaset voi jättää ontuvine selityksineen ihan omaan pieneen narkkimaailmaansa, missä jaban syömillä aivoilla näyttää kaikki ruusunpunaiselta prinsessaunelmalta.
      Näillä rusinoilla sitten irtoaa vielä jokunen "olen asunut täällä sata vuotta eikä ikinä ole tullet eteen että moista olisi tapahtunut".
      Thaimaassa on vapaat cannabisbaarit, ja saa ostaa laillisesti vaikka cannabisleivonnaisia tähän erikoistuneista liikkeistä.
      Ja jäljet näkyy suomipoissienkin jutuissa. Pehmeitä ovat.
      Ei ihme että puolustellaan kaikessa miten ihanaa on asua Thaimaassa, kun saa halpaa kannabista kioskilta joka päivä laillisesti.
      Joka päivä pieruissa.

• Anonyymi

Suomessa on tupakkakin kalliimpaa.

• Anonyymi

No jaa suomessa on kanssa vankilat täynnä ihmisiä, yleensä syyttömiä, ei tällaisessa tapauksessa eikä oikein missään muussakaan voi yleistää, murhia sattuu joka maassa, eniten yhdysvalloissa, jaba on iso ongelma thaimaassa, cannabis kauppoja on joka kulmalla, hua hinissäkän on kymmeniä, mutta viranomaiset ovat tajunneet että tuli tehtyä virhe kun kannabis vapautettiin ja lainsäädäntöä ollaan korjaamassa, thaimaa varmaan ajatteli että kannabis lisäisi turismia, mutta taisi lisätä vaan ongelmia.

Todelliset thaimaan ongelmat on ihan muualla, liikenteessä, roskaamisessa, thaikut ostavat ruokansa muovipussissa, ja yhdessä annoksessa voi olla viisikin muovipussia, riisille yksi, "kastikkeelle" yksi, vihanneksille yksi, mausteille vielä pari pussia, ja ne vielä pakataan yhteen isompaan muovipussiin, kun ihmisiä on yli 70 miljoonaa, voidaan vaan arvioida paljonko muovipusseja tulee jätteeksi joka päivä, jotka joutuvat lopuksi laittomalle kaatopaikalle...

Lisäksi jätehuollolle pitäisi tehdä paljon, ei täällä roskia lajitella, sitä tosin kokeiltiin vuosia sitten ilmestyi roskapönttöjä johon piti laittaa tietynlaiset roskat tietynlaisiin astioihin, kolmisen vuotta sitten ne astiat kaikki katosivat, ja tilalle laitettiin vain tynnyreitä...

Pattayan rakastuneet on niin saatanan sinisilmäisiä, ehkä pahin ongelma on eläketurva, joka muutenkin on surkea, että edes 15 euron eläkkeisiin kuukaudessa ole varoja, mutta ihmisillä on varaa ostaa helvetin kalliita autoja, joita suomessa ei näe koskaan, eli siis korruptio on valtaisaa, tosin on Suomessakin korruptiota, mutta se on erilaista.

Kannattaa miettiä miksi 1.000 bahtia on suurin seteli, syyn on täysin selvää, juuri tuon korruption takia, niitä rahoja ei voi laittaa pankkiin, sattuneesta syystä, jostain luin että valta-osa painuista seteleistä ei koskaan ole pankkijärjestelmässä, vaan ne on ihmisten piiloissa, siksi paljon kauppaa käydään käteisellä, ja raha jää piiloon..

Tässä on todellisia ongelmia Thaimaasta.

By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa suomessa on kanssa vankilat täynnä ihmisiä, yleensä syyttömiä, ei tällaisessa tapauksessa eikä oikein missään muussakaan voi yleistää, murhia sattuu joka maassa, eniten yhdysvalloissa, jaba on iso ongelma thaimaassa, cannabis kauppoja on joka kulmalla, hua hinissäkän on kymmeniä, mutta viranomaiset ovat tajunneet että tuli tehtyä virhe kun kannabis vapautettiin ja lainsäädäntöä ollaan korjaamassa, thaimaa varmaan ajatteli että kannabis lisäisi turismia, mutta taisi lisätä vaan ongelmia.

Todelliset thaimaan ongelmat on ihan muualla, liikenteessä, roskaamisessa, thaikut ostavat ruokansa muovipussissa, ja yhdessä annoksessa voi olla viisikin muovipussia, riisille yksi, "kastikkeelle" yksi, vihanneksille yksi, mausteille vielä pari pussia, ja ne vielä pakataan yhteen isompaan muovipussiin, kun ihmisiä on yli 70 miljoonaa, voidaan vaan arvioida paljonko muovipusseja tulee jätteeksi joka päivä, jotka joutuvat lopuksi laittomalle kaatopaikalle...

Lisäksi jätehuollolle pitäisi tehdä paljon, ei täällä roskia lajitella, sitä tosin kokeiltiin vuosia sitten ilmestyi roskapönttöjä johon piti laittaa tietynlaiset roskat tietynlaisiin astioihin, kolmisen vuotta sitten ne astiat kaikki katosivat, ja tilalle laitettiin vain tynnyreitä...

Pattayan rakastuneet on niin saatanan sinisilmäisiä, ehkä pahin ongelma on eläketurva, joka muutenkin on surkea, että edes 15 euron eläkkeisiin kuukaudessa ole varoja, mutta ihmisillä on varaa ostaa helvetin kalliita autoja, joita suomessa ei näe koskaan, eli siis korruptio on valtaisaa, tosin on Suomessakin korruptiota, mutta se on erilaista.

Kannattaa miettiä miksi 1.000 bahtia on suurin seteli, syyn on täysin selvää, juuri tuon korruption takia, niitä rahoja ei voi laittaa pankkiin, sattuneesta syystä, jostain luin että valta-osa painuista seteleistä ei koskaan ole pankkijärjestelmässä, vaan ne on ihmisten piiloissa, siksi paljon kauppaa käydään käteisellä, ja raha jää piiloon..

Tässä on todellisia ongelmia Thaimaasta.

By NumBall HHN 62v.

Kukas siellä niitä painettuja seteleitä jakelee? Suomessa ainakin jakelu on pankin tehtävä, tietty siellä voi kuningas saada suoraan painosta noita vessapaperiksi, joita köyhälistö sitten viemäristä kalastelee.

• Anonyymi

Pattayalla kun kävelee illalla, niin näkee ja ymmärtää ettei maailmalla ole enää mitään toivoa. Maailma on seonnut, ihmiset on seonneet.

• Anonyymi

Mitäs kummallista Pattayassa on? Turistikohde jossa käy kaikenlaisia ihmisiä ja ryhmiä.
        https://www.youtube.com/watch?v=4quzDifJsnk

Perustele miten ymmärrät tuosta katukuvasta maailman seonneen? En usko sinun koskaan käyneenkään siellä katkeruudestasi päätellen, vai onko tuo kaipuuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs kummallista Pattayassa on? Turistikohde jossa käy kaikenlaisia ihmisiä ja ryhmiä.
        https://www.youtube.com/watch?v=4quzDifJsnk

Perustele miten ymmärrät tuosta katukuvasta maailman seonneen? En usko sinun koskaan käyneenkään siellä katkeruudestasi päätellen, vai onko tuo kaipuuta?

Sanottiinko tuossa edellä sitten että Pattayalla on kummallista? Tarkastin, ei sanottu.
        Kummallinen on väärä sana, vaarallinen huumekaupunki on parempi ilmaisu.

• Anonyymi

Jompalla ei ole hörhöjä, ainakaan niin paljon.

Suomalaisiakin on kuntoilemassa alkaen 4,30 aamulla. Ihan kova kuntoisia senioreita!
      Ja varmaan sikariporrasta koska oli KONE lippis HANKKIJAn sijaan -:)

PS. Jompalla liehuu Suomen lippu Dongtan Beach'illä ylpeästi. Eli Partiokin on palannut, Päivystävät ettei ryzzät vie lippua. Se Moskovan lippu katosi vierestä... oli viime vuonna.

• Anonyymi

Pattayalla menee henki.

• Anonyymi

Thaimaalaiset yrittivät tappaa suomalaisen eläkeläisen Pattayalla.

• Anonyymi

Thaimaassa on tapettu suomalaisia. Pattayalla on tapettu suomalaisia myös suomalaisten toimesta. Thaimaalaisia on myös tapettu kaikkialla maailmassa.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000090403.html

En tuntenut tapauksen henkilöä, mutta oletan että välit eivät olleet kovinkaan kunnossa.

Yhdessä tapauksessa suomalaiset kaverukset tappoivat kaverinsa josta oli tullut miljonääri. Jäivät kiinni hekin.

Kuten Venäjällä, Thaimaassa pitää välttää sitä että käyttäydyt huonosti ja ylimielisesti paikallisia kohtaan, puhumattakaan että lupaat rahaa ja et maksakaan. Se on pahinta mitä voit tehdä.

Ei poikkea paljoakaan Suomesta. Iso osa henkirikoksista on intohimorikoksia, joissa tekijänä on pettymyksen kokenut tai jätetty puolisko.

Ohjeeni on se että pidät matalaa profiilia, älä kehuskele enempää kuin olet valmis siihen panostamaan, valittele hieman että "business no good in Finland" ja esitä velallista. Siten saat rauhan.

Minulla asiat toisin, vaimo tietää kaiken ja hänelle on tärkeää tulla toimeen omillakin rahoilla ja töillä. Joskus välillä joudun hänelle kertomaan että se mikä on minun on sinun ja lasten. Äläkä kiitä mistään sillä ilman sinua tuskin olisi minua.

Minä olen siksi, että rakkaillani on hyvä olla. Itse tulen sitten peesissä kun näen että heillä on kaikki hyvin. Silloin olen onnellinen minäkin.

2010

• Anonyymi

Suomen lähetystö ei tehnyt mitään auttaakseen.

• Anonyymi

Olisiko pitänyt? Avittaa jotain Kelakarkureita pitkin maailmaa.

• Anonyymi

Olisi hyvä että tekisivät jotain palkkansa eteen.

• Anonyymi

Suomalainen vanha eläkeläinen yritettiin hengiltä Pattayalla, lähetystö ei tehnyt mitään.
      Ei minkäänlaista raporttia tai kyselyä Thaimaan viranomaisille.
      Se, ettei ole toimivaltaa vieraassa maassa, ei tarkoita sitä etteikö asia pitäisi kirjata ja raportoida Thai ministeriöön.
      Asioista pitäisi tiedottaa myös ulkoministeriön laatimassa matkustusturvallisuustiedotteessa, jos kohteessa esiintyy väkivaltaisuutta tai hengenvaaraa matkailijalle.

• Anonyymi

Ymmärsikö tuo edes palata takaisin Suomeen, vaikkapa Hankasalmelle?

• Anonyymi

Yksittäistapaukset eivät muuta mitään turvallisuuksia. Ihmeen vähän Pattayalla tapahtuu.
        Kirjoitit pasasmaisen epäselvästi.

Siis kuka ei tehnyt raporttia tai kyselyä Thaimaan viranomaisille? Rikos tutkitaan siellä maassa missä se tapahtuu eikä uhrin kotimaassa. Uhri tai omaiset saavat kyllä raportit pyydettäessä aikanaan. Suomella on Thaimaan kanssa myös olemassa luovutussopimus.
        Tomi-Pekka Långstedtin pitäisi päästä tänä vuonna lusimaan Suomeen istuttuaan 8 vuotta Thaimaan vankiloissa huumekaupasta.

Tutkinnassa olevista tapauksista ei liikoja kerrota ja jos ei tunne koko tarinaa, ei voi tietää edes kuka siinä on alunperin syyllinen. Voihan se olla niinkin että pappa on kusettanut vääriä ihmisiä taikka hyökännyt itse ensin. Ei se ikä ole mikään syytesuoja eikä tee uhria.

Suomessa poliisin tietoon tuli viime vuonna yhteensä 489 henkirikosta ja niiden yritystä. Se on noin neljännes enemmän kuin edellisvuonna, jolloin vastaavia rikoksia tehtiin 397 kertaa
        Pitäisikö myös Suomessa tiedottaa ulkoministeriön laatimassa matkustusturvallisuustiedotteessa, jos kohteessa esiintyy väkivaltaisuutta tai hengenvaaraa matkailijalle? Suomessa on surmattu lukuisia turisteja ja ulkomaalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksittäistapaukset eivät muuta mitään turvallisuuksia. Ihmeen vähän Pattayalla tapahtuu.
        Kirjoitit pasasmaisen epäselvästi.

Siis kuka ei tehnyt raporttia tai kyselyä Thaimaan viranomaisille? Rikos tutkitaan siellä maassa missä se tapahtuu eikä uhrin kotimaassa. Uhri tai omaiset saavat kyllä raportit pyydettäessä aikanaan. Suomella on Thaimaan kanssa myös olemassa luovutussopimus.
        Tomi-Pekka Långstedtin pitäisi päästä tänä vuonna lusimaan Suomeen istuttuaan 8 vuotta Thaimaan vankiloissa huumekaupasta.

Tutkinnassa olevista tapauksista ei liikoja kerrota ja jos ei tunne koko tarinaa, ei voi tietää edes kuka siinä on alunperin syyllinen. Voihan se olla niinkin että pappa on kusettanut vääriä ihmisiä taikka hyökännyt itse ensin. Ei se ikä ole mikään syytesuoja eikä tee uhria.

Suomessa poliisin tietoon tuli viime vuonna yhteensä 489 henkirikosta ja niiden yritystä. Se on noin neljännes enemmän kuin edellisvuonna, jolloin vastaavia rikoksia tehtiin 397 kertaa
        Pitäisikö myös Suomessa tiedottaa ulkoministeriön laatimassa matkustusturvallisuustiedotteessa, jos kohteessa esiintyy väkivaltaisuutta tai hengenvaaraa matkailijalle? Suomessa on surmattu lukuisia turisteja ja ulkomaalaisia.

Yllättävän paljon veneonnettomuuksien uhreja Suomessa
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3786aee0-bb8a-4800-91c0-eccef0428067

• Anonyymi

Älä mene Gazaan niin pysyt hengissä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe