Ole ystävällinen lähimmäisillesi ja muille ihmisille, saat näin myös hyvää elämääsi ja voit henkisesti hyvin ja voit elää tasapainoista elämää.
Kohtele lähimmäistäsi niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan!
9
538
Vastaukset
- Anonyymi
Ei aina onnistu. Niitä syntymästänsä mulkkuja on aina.Niihin ei ystävällisyys tehoa. Ja semmosia jotka muuttuu yhtäkkiä niin että luulevat olevansa parempia kuin toinen ihminen. Niitä asuu tälläkin kylällä.
- Anonyymi
Aloittaja kirjpittaa asiaa..
- Anonyymi
Ei auta käärmeitä löytyy kankaapäästäkin aika paljon.
- Anonyymi
Miksi valvoja laittaa kirjoitusvirheen tarkoituksella osoittaakseen jonkun tekstiä?
- Anonyymi
Aloitetaan siitä, että pysytään poissa toisten näköpiiristä - ei näkyvissä - ei kontaktia. Kauppaan mennään yksi kerrallaan - muut odottaa puiden takana piilossa - kaupan parkkipaikalle tosin tarvitaan lisää puita!
Kaupan kassalle ei sanota mitään vaan mennään itsepalvelun kautta - mahdollisimman vähän kontaktia. Eikä sitten erehdytä mihinkään kuppilaan kahville - siellä on ihmisiä! Kotona ehtii tirauttaa sumpin.
Ja karvalakkia ei sitten oteta päästä julkisilla paikoilla! - Anonyymi
Sellaista liirum laarumia ettei kukaan usko. Se on niin nykyisin niin että minä minä minä.
- Anonyymi
Ihmiskontaktien turha ottaminen on turhaa. Fiftisixti
- Anonyymi
Kivisen hymyn saa aina takaisin https://www.hs.fi/taide/art-2000011098233.html
- Anonyymi
Tarkoitatko Mikko Kivistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673