Ole ystävällinen lähimmäisillesi ja muille ihmisille, saat näin myös hyvää elämääsi ja voit henkisesti hyvin ja voit elää tasapainoista elämää.
Kohtele lähimmäistäsi niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan!
9
529
Vastaukset
- Anonyymi
Ei aina onnistu. Niitä syntymästänsä mulkkuja on aina.Niihin ei ystävällisyys tehoa. Ja semmosia jotka muuttuu yhtäkkiä niin että luulevat olevansa parempia kuin toinen ihminen. Niitä asuu tälläkin kylällä.
- Anonyymi
Aloittaja kirjpittaa asiaa..
- Anonyymi
Ei auta käärmeitä löytyy kankaapäästäkin aika paljon.
- Anonyymi
Miksi valvoja laittaa kirjoitusvirheen tarkoituksella osoittaakseen jonkun tekstiä?
- Anonyymi
Aloitetaan siitä, että pysytään poissa toisten näköpiiristä - ei näkyvissä - ei kontaktia. Kauppaan mennään yksi kerrallaan - muut odottaa puiden takana piilossa - kaupan parkkipaikalle tosin tarvitaan lisää puita!
Kaupan kassalle ei sanota mitään vaan mennään itsepalvelun kautta - mahdollisimman vähän kontaktia. Eikä sitten erehdytä mihinkään kuppilaan kahville - siellä on ihmisiä! Kotona ehtii tirauttaa sumpin.
Ja karvalakkia ei sitten oteta päästä julkisilla paikoilla! - Anonyymi
Sellaista liirum laarumia ettei kukaan usko. Se on niin nykyisin niin että minä minä minä.
- Anonyymi
Ihmiskontaktien turha ottaminen on turhaa. Fiftisixti
- Anonyymi
Kivisen hymyn saa aina takaisin https://www.hs.fi/taide/art-2000011098233.html
- Anonyymi
Tarkoitatko Mikko Kivistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829