Onko talvirenkaat alla.

Anonyymi-ap

Minulla vaihtoaika varattu marraskuun loppupuolella.

46

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On

    • Anonyymi

      Ollut jo viime talvesta asti. (nasta) Kesällä ajanut n. 140km, joten turhaa niitä olisi ollut vaihtaa. Katsastuskin Tammikuussa, joten sitäkään varten ei tarvi renkaita vaihdella.

      • Anonyymi

        Laitonta touhua.


    • Ensi tiistaina kesärenkaat rengashotelliin ja talvirenkaat autoon alle.

      • Anonyymi

        Rengas hotellikin on nostanut hyväisesti hintoja taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rengas hotellikin on nostanut hyväisesti hintoja taas.

        Juu pikkasen oli noussut hinnat.


    • Anonyymi

      Eipä ole autottomalla tuotakaan vaivannäköä. Toki olen renkaani itse vaihtanut kun auto oli ja viimeiset autolliset noin 12 vuotta ja päälle 300000 km ajelin kitkoilla, ei siis vaihtamista niissäkään.

    • Anonyymi

      On talvirenkaat olleet alla jo viikon päivät ,!joten taas saa ajella kivasti vaikka kelit ovatkin hieman outoja

    • Anonyymi

      Not.

      Mun talvikumit on jossain tsadn ja perähikiän välillä. Kävi tyypillisesti, mä auton kans kesäkummeilla, talvnastat väärässä päässä suomea. Noh, nyt rengashotelli lähettänyt net tänne, paikalliselle korjaamolle, Tässä alkuviikossa vaihdetaan alle, jahka kummit tulee tänne.

      Suosittelen rengashotelleja, hyvät kokemukset. Homma hoituu kuin ei tuhraannu aikaa kuin hetki, Nopeus kuin formuloissa. Lisäkn rengashotelleita. Maksaahan se palvelu kyllä. Mutta ei tarvi ite ite ährätä tunkkien kans, eikä tarvi mitään tilaa renkitten varasroimiseen

      =DW=

      • Anonyymi

        Nyt käytössä: Siivouspalvelut kerran kuukaudessa, autonpesu-palvelut kerran kuukaudessa, renkaat vaihdatan vuosihuollon yhteydessä.


    • Anonyymi

      Jonottamista se pukkaa olemaan rengashotelleissakin yli satasen kerta kevät plus syksy.
      Käyttänyt pelkän vaihdon teettämässä 30 ekua sarja.
      Itse en enää viitsi teluta vaihtamisessa.

      • Meillä 80 egee per kerta ja renkaiden säilytys rengashotellissa. Aika varattuna vaihtoon etukäteen joten ei jonotusta.


      • Anonyymi

        Ei ole jonoja jos varaa ajan ajoissa.


    • Anonyymi

      Viime viikolla vaihdatin.

    • Anonyymi

      Kun mie viime syksynä ite aloin vaihtamaan piikkirenkait alle, en jaksan nostaa viimist renkasta alle. Pyysin naapurin tomeraa rouvaa nostamaan sen pulteilles.
      Katotaan miten nytte käy?
      . Hildan oma ukon källykkä.

    • Anonyymi

      Pari tuntia sitten vaihdettu. Ilmainen kun itse teki.

    • Anonyymi

      Taisi olla paljon aikoja vapaana, provopetteri.

    • Anonyymi

      Jotkut olivat laittaneet jo kesällä. Semmonen rapse kävi kaupan parkkipaikalla.
      Nykyään monet jättää vaihtamatta olleskaan. Nastoilla mennään ympäri vuoden!

    • Anonyymi

      On ja ihan itte omin pikku kätösin vaihdoin

    • Anonyymi

      Jokin aika sitten tulin kotiin. Kurvasin etanan vauhtia päivemmällä mun pojan luo, joka asuu mun suunnalta katsoen hyvin kiemuraisen tien takana. Etanoin siis sinne kera kesärenkain. Olin lukkarina paikan päällä jo ennen kuin hän töistä kotiin saapui.
      Hän, armas vanhin poikani, vetäs vehkeet esiin ja hurauksessa laittoi talvirenkaat autoon. Ilmat tarkisti ja se oli siinä sitte. Vein mennessäni rasiallisen makaroonilootaa hänelle palkaksi, jota sai naamaansa fläiskästä rupeaman jälkeen.
      Kotiin ajaessa ei tarvinnut etanoida, vaan tunsin olevani normaali kuski.
      Nyh on hyvät eväät edetä syvemmälle kohti talven sisustaa.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Nyt alla uudet K..........t, suomalainen nasta ja nastoitus. Kyllä on hiljainen, verrattuna vanhoihin Nokia-renkaisiin Ikä tuo melua, Nokia oli hyvä rengas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alla uudet K..........t, suomalainen nasta ja nastoitus. Kyllä on hiljainen, verrattuna vanhoihin Nokia-renkaisiin Ikä tuo melua, Nokia oli hyvä rengas.

        Johtuu kuulon heikkenemisestä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alla uudet K..........t, suomalainen nasta ja nastoitus. Kyllä on hiljainen, verrattuna vanhoihin Nokia-renkaisiin Ikä tuo melua, Nokia oli hyvä rengas.

        Kontiot on edulliset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kontiot on edulliset

        Kontiot valmistetaan kiinassa, olipa yllätys ;-))


    • Anonyymi

      Tiet on ihan paljaat ja nastarenkaita jo vaihdettu, kyllä tiet kuluvat taas oikein kunnolla, lunta ei missään näy. Ei hyvä.

      • Anonyymi

        Ajan kitkoilla kesät talvet, vaihdatan uusiin noin kahden vuoden välein.


      • Elä huoli. Lunta on luvissa ihan lähiaikoina.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Elä huoli. Lunta on luvissa ihan lähiaikoina.

        Muistan n. parikymmentä vuotta sitten kun lokakuussa tuli lähes puoli metriä lunta täällä länsirannikolla, mutta joulukuun alussa kaikki sulivat pois. Sinä vuonna myöhästyimme pahoin aurausmerkkien laitossa maanteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan kitkoilla kesät talvet, vaihdatan uusiin noin kahden vuoden välein.

        Hanki all season kumit ympärivuotisiksi tarkoitetut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan kitkoilla kesät talvet, vaihdatan uusiin noin kahden vuoden välein.

        Kitkoilla pärjää kaupungissa, kun muistaa varovainen olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan n. parikymmentä vuotta sitten kun lokakuussa tuli lähes puoli metriä lunta täällä länsirannikolla, mutta joulukuun alussa kaikki sulivat pois. Sinä vuonna myöhästyimme pahoin aurausmerkkien laitossa maanteille.

        Sään ennustaminen viime aikoinakin näyttää menneen vaikeammaksi eli siis ennusteet eivär pudänpaikkaansa tai niitä ei voi antaa.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Sään ennustaminen viime aikoinakin näyttää menneen vaikeammaksi eli siis ennusteet eivär pudänpaikkaansa tai niitä ei voi antaa.

        Pitäis näiden toimittajienkin muistaa etteivät totea aina; 'sääennuste lupaa', kun se on vain ennuste, ei lupaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäis näiden toimittajienkin muistaa etteivät totea aina; 'sääennuste lupaa', kun se on vain ennuste, ei lupaus.

        Jos ennuste lupaa niin sehän on vaan ennuste😁.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Jos ennuste lupaa niin sehän on vaan ennuste😁.

        Ei ennuste ole lupaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitkoilla pärjää kaupungissa, kun muistaa varovainen olla.

        Kitkoillahan pärjää missä vaan jos ei ole liukasta.


    • Anonyymi

      Tuli ostettua uudet Nokian hakkapeliitta 10 nastarenkaat

      • Anonyymi

        Toimii.


      • Anonyymi

        Kumhot alla.


    • Anonyymi

      On alla, koska toissapäivänä vaihdoin.

    • Anonyymi

      Kesäolosuhteisiin suunnitellut renkaat menettävät pito-ominaisuutensa, kun mennään lähemmäksi nolla astetta. Ne kun ovat suunniteltu lämpimiin keleihin ja samoin se kumiseos, jota niissä käytetään.

      • Anonyymi

        2 kertaa viikossa kauppaan, yhtensuuntaan 7km vanhaa hiekkatietä.Vauhti 40km/h renkaat 8v vanhat HPL.


    • Anonyymi

      Nyt on, tänään pantu, aivan liian aikaisin.

    • Anonyymi

      Mitä vilttua sutolla teet muuta esiksupunkiin ratikkapyskin lähellä ja lopeta ilmastontohoaminen renkaillasi

    • Anonyymi

      Röyhkeä pskasakki vanhuksia leuhkii täällä turha-ajoillaan autolla

      • Anonyymi

        Yöllä kantsii nukkua, uni putsaa aivoja. Kommentistasi päätellen kuonaa on päässyt kertymään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe