Oletteko senlaatuinen riskiryhmäläinen , että olette saaneet sitä Paxlovid koronalääkettä , kun teillä on ollut korona. Kertokaa kokemuksia.
Sitä saavat vaan erityiset riskiryhmiin kuuluvat potilaat.
Onko joku teistä saanut Paxlovid koronalääkitystä
6
1110
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa kertoa koronasta mitään tai minkä korona pistoksen kuloinkin saannut.Uudet infulenssa rokoteet otan ja korona heti kun ne tulee jakoon ja saan puhelin soitolla ajan rokote piste Helsinki.En sairastanut korona viellä kertaakaan .Olen noudatanut ohjeistus siloin kun nitä ollut.Rokote vastaiset jättänyt taakseni.Heidän asia jos eivät rokote ota.Ei kuulu minulle.Mutta minulla oikoeus jättä heidät taakseni.
- Anonyymi
Eikö Paxlovid-lääkettä anneta vain sairaalassa ? Muistan lukeneeni,
että lääkärit ei ole varmoja sen tehosta koronaan. - Anonyymi
Paxlovid on siis lääke. Ei se ole mikään rokote.
Kertokaa lisää kokemuksia - Anonyymi
Olen saanut 5 pv Paxlovid-kuurin koronaan. Minulla on perussairaus, minkä tiimoilta lääke aloitettiin virallisesta positiivisesta koronatestistä seuraavana päivänä.
Infektiolääkäri tarkisti ensin oman lääkitykseni, osa niistä tauotettiin 5+3 päivän ajaksi. Lääke oli minulle ilmainen, se haettiin omasta terveyskeskuksesta. Sain erittäin hyvät ohjeet lääkkeen käytöstä.
Lääkkeen teho on uskomaton, oireet lähtivät hyvin nopeasti lievittymään ja lopulta selvisin 5 pv sairastamisella, lopulta hyvin lievillä oireilla. Edellinen korona kesti kohdallani kolme viikkoa, ja toipuminen siitä monen monta kuukautta. Kaikki rokotteet olen saanut, viimeisimmän nyt 5 viikkoa ennen viimeistä koronaa.
Sivuvaikutukset lääkkeessä on, mutta ne ovat siedettävät. Pahoinvointi, paha maku suussa sekä vatsa-oireet tulivat, mutta niiden kanssa pärjäsin hyvin. - Anonyymi
Paxlovid tehosi nopeasti. Oireiden alkamisesta kuurin alkaessa oli kulunut 2 päivää ja jo 1. iltalääke-erä vaikutti niin että kuume normalisoitui seuraavana aamuna mitattaessa. Karvas maku suussa ja lievää päänsärkyä, nuhaa ja yskää vielä. Muita lääkkeitä tauolla, katotaan miten jatkuu tästä..
- Anonyymi
Mitähän ne nyt antaa ? Oletteko saanut rokotuksesta jälkioireita ?
Minä olen aina pari viikkoa tavallista huonommassa kunnossa,
mutta parempi se kuin saada vakava tautimuoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305