Tööttäilevä sähköpotkulautailija

Anonyymi-ap

Anteeksi, että en huomannut Sinun ilmestymistäsi potkulaudallasi taakseni keskustan jalkakäytävällä ja jouduit minulle muutaman kerran siitä laitteesi äänimerkillä huomauttamaan. Toivottavasti kuitenkin ehdit tapaamiseesi ajoissa. Meille ikääntyneille jalankulkijoille pitäisi varmaan määrätä ajat, jolloin ylipäätään saamme jalkakäytävillä liikkua, että te hurjaa vauhtia jalkakäytävillä kiitävät aikuiset pyöräilijät ja sähköpotkulautailijat pääsette tööttäilemättä liikkumaan. Yritän myös parhaani mukaan väistää jalakäytäville ja muille väylille vinksin vonksin jätetyt laitteenne niihin pölyä nostattamasta. Toivon myös, että Ylen rahat riittäisivät ja se keksisi lisää ”reality” ohjelmien teemoja poliisille, etteivät hekään ryhtyisi teidän menoanne häiritsemään. ”Tööttäillen talveen”!

33

2786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sä käpy nillität? Siirryt vaan sivuun ja kaikki on hyvin. Et sä omista jalkakäytäviä vaan ne on yhteisiä.

      • Anonyymi

        Aikuisten pitää ajaa polkupyörällä ja sähköpotkulaudalla ajoradalla eikä jalkakäytävillä. Ajeleehan jotkut tosin autoilla jopa golfkentillä.


    • Anonyymi

      No mikä ihme siinä on, ettei saisi äänimerkkiä antaa? Sitä vartenhan se ominaisuus on laitteeseen asennettu, samoin kuin polkupyörään. Ihan toivon, että kaikki sitä käyttäisivät. Kiitos huomaavaisille töötäilijöille ja kilisyttäjille. Ihan pölhö valitus aloittajalta!

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että ko. kulkupeleillä saa ajella missä vain kunhan muistaa tööttäillä? Aiheellinen aloitus, koska yleinen lainkuuliaisuus on nollassa ja sen kautta tavallisten ihmisten arkiturvallisuus. Ketä tööttäily hyödyttää, kun vanhus satuttaa itsensä ahtaissa paikoissa väistellessään, jos mihinkään pääseekään.


    • Anonyymi

      Aloituksen otsikko oli siinä mielessä epäonnistunut, että tuossa tilanteessa on toki hyvä antaa äänimerkki vaaran välttämiseksi.

      Poliisin valvonta onneksi jatkossa lisääntyy heidän määrärahojensa kasvaessa, joten tulevaisuudessa tämä laiton ajelu jalkakäytävillä varmaankin vähenee.

    • Anonyymi

      Voiks määkin töötätä takaisin, mutta sori se voi tuntua nenässä.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti!

        Olisi mahtavaa nähdä kiireinen tööttäilijä pötköllään tienposkessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti!

        Olisi mahtavaa nähdä kiireinen tööttäilijä pötköllään tienposkessa

        Ai jos joku tekee virheen liikenteessä sen saa hakata. Ei taida kovin kummoiset älynlahjat sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos joku tekee virheen liikenteessä sen saa hakata. Ei taida kovin kummoiset älynlahjat sulla.

        Itse asiassa on hyvin korkeat älynlahjat, mutta itselläsi näyttää olevan luetunymmärtämisessä haasteita


    • Anonyymi

      kypäräpakko potkulautailijoille niin ongelmat vähenee ja samalla sakotusta näille lisää jotka eivät halua noudattaa sovittuja sääntöjä.

    • Anonyymi

      Sähkölautaterroristeilla tuppaa olemaan sellainen ajatusmaailma, että jos jalankulkija ei väistä, niin siihen saa törmätä.

      Sellainen ajatusmaailma voi johtaa konflikteihin. Ja kipuihin jotka ovat itse hankittuja.

      • Anonyymi

        Illalla taas homostellataan eiks je?


      • Anonyymi

        Niin kyllähän tuollainen lauta ja ihminen yhteensä painaa jo aika paljon että jos sellainen törmää vauhdilla ihmiseen niin kipuja kyllä tulee sille johon törmätään. Jos ei älyä väistää niin onhan ne kivut kyllä silloin ihan itse hankittuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän tuollainen lauta ja ihminen yhteensä painaa jo aika paljon että jos sellainen törmää vauhdilla ihmiseen niin kipuja kyllä tulee sille johon törmätään. Jos ei älyä väistää niin onhan ne kivut kyllä silloin ihan itse hankittuja.

        Menee aina vaan paksummaksi. Tarkoitatko oikeasti, että jalkakäytävällä oikeutetusti kävelevä henkilö on syyllinen, jos jalkakäytävällä sähköpotkulaudalla liikkuva henkilö ajaa hänen päälleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän tuollainen lauta ja ihminen yhteensä painaa jo aika paljon että jos sellainen törmää vauhdilla ihmiseen niin kipuja kyllä tulee sille johon törmätään. Jos ei älyä väistää niin onhan ne kivut kyllä silloin ihan itse hankittuja.

        Voisiko aloittaa vaikka siitä, että kiinteistöhuoltoliikkeet keräävät kulkiessaan hoitamiensa kiinteistöjen jalkakäytäviltä niille jätetyt potkulaudat varastoihinsa, josta omistajat saavat ne noutaa siivous- ja säilytyskulut maksettuaan tositetta vastaan. Olisiko 200 euroa sopiva summa vai riittäisikö pysäköintivirhemaksun 60 euroa potkulaudankin virhemaksuksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko aloittaa vaikka siitä, että kiinteistöhuoltoliikkeet keräävät kulkiessaan hoitamiensa kiinteistöjen jalkakäytäviltä niille jätetyt potkulaudat varastoihinsa, josta omistajat saavat ne noutaa siivous- ja säilytyskulut maksettuaan tositetta vastaan. Olisiko 200 euroa sopiva summa vai riittäisikö pysäköintivirhemaksun 60 euroa potkulaudankin virhemaksuksi?

        Voisiksä tyyliin tappaa ittes jos olet kehittänyt tyhjästä itsellesi uuden vihan kohteen. Anna mä arvaan ennen sua vit...ti mopopojat nyt nämä. Jos sä nimittäin kompastut jalkakäytävällä johonkin potkulautaan niin ootsä harvinaisen tyhmä ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiksä tyyliin tappaa ittes jos olet kehittänyt tyhjästä itsellesi uuden vihan kohteen. Anna mä arvaan ennen sua vit...ti mopopojat nyt nämä. Jos sä nimittäin kompastut jalkakäytävällä johonkin potkulautaan niin ootsä harvinaisen tyhmä ei voi muuta sanoa.

        Monin näkövammainen on niissä loukannut itsensä, typerä murkku!


    • Anonyymi

      Pariisi kielsi sähkölaudat niiden ongelmien takia , miksei HÄMTON voisi olla toinen kaupunki joka kieltää vuokra lautojen käytön .

      • Anonyymi

        Ai sun takias? Kun sä et haluu väistää vaikka oisit jalkakäytävän ainut kulkija. Kun ei saa ajaa niin ei saa se olen minä minä minä se on mun mun mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sun takias? Kun sä et haluu väistää vaikka oisit jalkakäytävän ainut kulkija. Kun ei saa ajaa niin ei saa se olen minä minä minä se on mun mun mun.

        Älä välitä se on dementoitumassa oleva vanhus jonka aivot ei enää muokkaudu nykyaikaan. Kaikki uusi ja ihmeellinen pelottaa ja mitään ei enää opi eikä ymmärrä.


      • Anonyymi

        Mikä se HÄMTON on ja mitä se meille hämeenlinnalaisille kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se HÄMTON on ja mitä se meille hämeenlinnalaisille kuuluu?

        Hämton on vuokrattavat styroxikirjaimet joita voi vuokrata kehitysyhtiöltä. Tai vielä ainakin vähän aikaa sitten olisi voinut nythän siltä kai otettiin kaupungin mainostaminen pois tai jotain...!?!? Ehkä syystäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sun takias? Kun sä et haluu väistää vaikka oisit jalkakäytävän ainut kulkija. Kun ei saa ajaa niin ei saa se olen minä minä minä se on mun mun mun.

        Juuri tässä mainitsemassasi asenteessa varmaankin on jalkakäytävillä ajelun syy; ”minä ajan missä haluan, minä en paskaakaan välitä muista, ajakoot toiset vaikka ojia pitkin minä ajan jalkakäytävillä ja vanhat kävyt väistävät kun minä minä minä tulen… Hyvin ymmärretty neiti hyvä.


    • Anonyymi

      Turhaan nillität tommosesta asiasta. Kaikki ei oo eläkkeellä, monet nuoret menee töihin ja kouluun sillä laudalla. Jos on kiire töihin niin ei silloin oo aikaa jäädä mummelin taakse ajamaan 2,5 km /h. Kyllä silloin saa äänimerkkiä antaa kun haluaa ohi, varsinkin jos itse menet keskellä kevyen liikenteen väylää.

      • Anonyymi

        Mistähän syystä moottoritiellä ei saa kävellä tai ajaa polkupyörällä, sähköpotkulaudalla jne. Olisiko turvallisuusasiasta kysymys. En usko, että joku on piruuttaan kieltänyt.


      • Anonyymi

        Totta kai saa antaa silloin äänimerkin ja tuleekin antaa, mutta tässä ei ymmärtääkseni puhutakaan kevyenliikenteenväylistä, vaan jalankulkijoille tarkoitetuilla jalkakäytävillä ajamisesta sähköpotkulaudalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saa antaa silloin äänimerkin ja tuleekin antaa, mutta tässä ei ymmärtääkseni puhutakaan kevyenliikenteenväylistä, vaan jalankulkijoille tarkoitetuilla jalkakäytävillä ajamisesta sähköpotkulaudalla.

        Puhu mitä puhut mutta anna ihmisten kulkea rauhassa vaikka yksipyöräisellä ei ole sinun asia vahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu mitä puhut mutta anna ihmisten kulkea rauhassa vaikka yksipyöräisellä ei ole sinun asia vahtia.

        Vahtiminen ja epäkohtien nostaminen esille ovat mielestäni eri asioita. Järjestäytyneessä yhteiskunnassa on olemassa säännöt, joiden mukaan kuuluu elää. Ihmisillä on lupa ja oikeus odottaa, että näitä noudatetaan. Vahtiminen tai valvominen kuuluu tai ennen kuului poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahtiminen ja epäkohtien nostaminen esille ovat mielestäni eri asioita. Järjestäytyneessä yhteiskunnassa on olemassa säännöt, joiden mukaan kuuluu elää. Ihmisillä on lupa ja oikeus odottaa, että näitä noudatetaan. Vahtiminen tai valvominen kuuluu tai ennen kuului poliisille.

        Entä jos säännöissä ei ole järkeä? Ajat potkulaudalla Hämeenlinnassa pitkin tyhjiä jalkakäytäviä kunnes käytävän ainoa jalankulkija vetää sinut nyrkillä tajuttomaksi koska ei saa ajaa enkä väistä stna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos säännöissä ei ole järkeä? Ajat potkulaudalla Hämeenlinnassa pitkin tyhjiä jalkakäytäviä kunnes käytävän ainoa jalankulkija vetää sinut nyrkillä tajuttomaksi koska ei saa ajaa enkä väistä stna.

        Kerro please lisää. Missä näin on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahtiminen ja epäkohtien nostaminen esille ovat mielestäni eri asioita. Järjestäytyneessä yhteiskunnassa on olemassa säännöt, joiden mukaan kuuluu elää. Ihmisillä on lupa ja oikeus odottaa, että näitä noudatetaan. Vahtiminen tai valvominen kuuluu tai ennen kuului poliisille.

        Hyvin sanottu. Kiitos, että keskustelet fiksulla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahtiminen ja epäkohtien nostaminen esille ovat mielestäni eri asioita. Järjestäytyneessä yhteiskunnassa on olemassa säännöt, joiden mukaan kuuluu elää. Ihmisillä on lupa ja oikeus odottaa, että näitä noudatetaan. Vahtiminen tai valvominen kuuluu tai ennen kuului poliisille.

        Nykyäänkö se kuuluu sinulle?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2174
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      155
      1416
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe