Ihanaa saada kahvila joka on auki iltaisin

Anonyymi-ap

Olen niin iloinen että saadaan kahvila, joka on auki silloin kun töistä ihmiset pääsee.. pääsee hakemaan herkut kotiin..nyt lähti eräältä uudelta kahvilalta asiakkaat, kun itse eivät halunneet pidentää aukiolo aikoja.. kiitos ninni kun kuuntelit asiakkakaiden toiveita

25

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liekkö tämäkään on talvisin pitkään auki pelkästään sinua palvelemassa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Nythän nuita on kahviloeta ilimestynnä vähälle aekkoo niinku sienijä satteella:D Suahhan nähä oovvatko vielä vuon piästä pystyssä:D:D

    • Anonyymi

      Minäpä poeka keittelen aeka monta kymmentä kupillista kahavia sillä paketillisen hinnalla, jolla ei taho suaha edes yhtä kupposta näistä kahaviloesta. Ja piäle tietennii tuoreet pullat, joita suap evullisesti pussillisen kaupan pakastealtaasta. Kahtelen samalla kaekessa raahassa ikkunasta ulos ja naatin hilijasuuvesta. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Mie kanssa keittelen omat kahvit ja ostelen punalappupullat.
        Sitten menen lipan puistoon tai torin venelaiturille nauttimaan niitä
        Kyllä naurattaa miten paljon säästää ja sekin naurattaa miten paljon muilla menee kalliiseen kahviin ja känttyyn rahaa.


    • Anonyymi

      Halvin on kirjastossa. Siellä on myös hyvät pullat! Samalla tuet kehitysvammaisia.

      • Anonyymi

        Saidat savolaiset!!! Juupa, juu; ilmankos täällä ei mikään menesty!


      • Anonyymi

        Nyt tuli uutisankka eli ikinä et ole tukenut kehitysvammaisia ostamalla kirjastosta kahvia vaan olivat työttömiä ym.
        Toisekseen sekin on loppunut ja nyt siellä myy yrittäjä noita saman Vispilän vatkaamia torttuja


    • Anonyymi

      Sijainti on huono,pitäis olla Olavinkadun varressa eikä parkkipaikkoja ainakaan kesällä.ja kuka tuollaisilla parveketuoleilla viitsii istua.Ja nähtäväksi jää miten yhteistyö yrittäjillä toimii.

    • Anonyymi

      Muuten hyvä aloitus, mutta mistäs paikasta aloittaja puhuu?

      • Anonyymi

        Rusta Kartanoväylällä Kahvila Avataan 2023


    • Anonyymi

      Mie perustan 24/7 kahvilan salattuun paikkaan. Aukeaa 29.3.2024.

    • Anonyymi

      "Nyt tuli uutisankka eli ikinä et ole tukenut kehitysvammaisia ostamalla kirjastosta kahvia vaan olivat työttömiä ym.
      Toisekseen sekin on loppunut ja nyt siellä myy yrittäjä noita saman Vispilän vatkaamia torttuja"

      Olin kai väärässä - sorry.

      Kävin siellä usein ennen Koronaa, lie muuttunut.
      Toinen asiakas sanoi "kahvila työllistää kehitysvammaisia". Tykkäsin siitä, mutta lie ollut väärin?

    • Anonyymi

      jotain lautapeliä kuin shakkia on mukava pelata jossain kahvibaarissakin ajankuluksi aivan tuntemattomienkin kanssa tai muuta helppoa lautapeliä, monopolia nappuloineen olisi kyllä vaikeahkoa pelata kaljatuoppien ja viskilasien äärellä... nappulat lentäisivät lattioille kaikkialle vahingossa.

    • Anonyymi

      On kai Kapteeni Leinosen uusin sijoitus leipurin kanssa Satamakadulla.

      Kahvia ja viinia saa. Onnea vaan yritykselle!

      • Anonyymi

        Hyvä, jos joku enää viitsii jotain yrittää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jos joku enää viitsii jotain yrittää!!

        Vai onko viimeisiä keinoja pitää edes joku pystyssä... ei näiden kummankaan yritykset mitään kultakaivoksia ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko viimeisiä keinoja pitää edes joku pystyssä... ei näiden kummankaan yritykset mitään kultakaivoksia ole

        Onnea rohkeille yrittäjille!!!


    • Anonyymi

      Eipä ollut kummoinen. Eikä palvelu ollut oikein mistään kotoisin. Ei täällä osata saada mitään kunnon tasoisia asioita.

      • Anonyymi

        Ei täältä kyllä löydy tasokkaita asiakkaitakaan, että hyvin vaatimattomilla yrityksillä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täältä kyllä löydy tasokkaita asiakkaitakaan, että hyvin vaatimattomilla yrityksillä mennään.

        Tasokas asiakas on sellainen joka maksaa ostamansa tuotteen ja saa siihen vielä asiallisen palvelukokemuksen.
        Ei asiakkaan vaatetus tai käytös ole se mikä ratkaisee tason vaan mitä paikka tarjoaa ja miten sen tarjoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasokas asiakas on sellainen joka maksaa ostamansa tuotteen ja saa siihen vielä asiallisen palvelukokemuksen.
        Ei asiakkaan vaatetus tai käytös ole se mikä ratkaisee tason vaan mitä paikka tarjoaa ja miten sen tarjoaa.

        Ei asiakkaan vaatetus, eikä käytös, vaan rahapussi!


    • Anonyymi

      Todella ihana henkilökunta.. ja paremmat pullat kun kakkukaaoksessa

      • Anonyymi

        Vähän kyllä kessu maistu vispilän pullissa, ei näytä hyvältä kun röökillä ravataan vähän väliä ja liekkö käsiäkään pestään välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän kyllä kessu maistu vispilän pullissa, ei näytä hyvältä kun röökillä ravataan vähän väliä ja liekkö käsiäkään pestään välillä.

        Tämä tupakanpoltto pistää omaan silmään myös ikävästi monissa ruokaa tekevissä paikoissa ja itse olen syyllistynyt samaan nuoruudessa.
        Olen keittiöalan koulutuksen saanut ja silloin tuli myös poltettua eikä nykyään tule tehtyä kumpaakaan, ehkäpä juuri sen takia tökkii tatuoidut tupakkaa vetävät elintarvikkeita käsittelevät tyypit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe