Onko näkynut miitö työpaikoja joita

Anonyymi-ap

Palturi petteri ja natsi purra jankutaa ratkaisuksi kaikeen ongelmaan.

Itse olen edeleen työtön ja laiktaa 25 peos toimeentuloa

Kuuta pois suomesta espanjaan
Siellö tulee halvemmala toimeen

26

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työllistymistä voisi helpottaa, jos antaisit jonkun muun kirjoittaa työhakemuksesi. Eivät ehkä lentäisi saman tien roskiin.

      • Anonyymi

        Näin on ja varmaan sinullakin saama juttu kun täälä majailet
        Bai oletko,sinäkin suomen ,robinnhood kuten minä


    • Anonyymi

      Työ on parasta sosiaaliturvaa, sanovat Riikka ja Petteri ja jatkavat, että sosiaaliturvaa on leikattava.

      • Anonyymi

        Riikan ja Petterin puheet eivät muutu miksikään, vaikka minä söisin paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riikan ja Petterin puheet eivät muutu miksikään, vaikka minä söisin paskaa.

        Tärkeintä, että yritit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä, että yritit.

        Et näköjään ymmärrä lukemaasi.

        Minä sanoin, että vaikka söisin, en että söin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ymmärrä lukemaasi.

        Minä sanoin, että vaikka söisin, en että söin.

        Ethän sinä millään voi tietää vaikuttaisiko syömisesi heidän puheisiinsa ellet yritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä millään voi tietää vaikuttaisiko syömisesi heidän puheisiinsa ellet yritä.

        Eli on yrittänyt, ei vaan nyt kehtaa myöntää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli on yrittänyt, ei vaan nyt kehtaa myöntää :)

        Hallitus haluaa ilmeisesti suuresti sitä,että kokonaa menee lamaan
        Palvelujensa tuottajat konkurssiin kun kukaan ei osta mitään
        Pitää huomioida yksin yrittäjät, torimummot, nappikauppiaat ja perheen pitämät lounapaikat, vaikka ovta yrittäjiä ovt kuiten vaan duunareita ja eivät saa suuri yritystukia .äainistaan ajelevat berottomilla autoilaan jopa lomamaykatkin ja eibät maksa alv verojaan.

        Suurempi sosiaalinen vääryys on suuremmat yritykset joita tuetaan miljoonilla ja joiden voitot ohjautuu pois suomen talouselämöstä veroparatiiseihin .
        Eikä todellakaan suomalaisten työllistämiseen koskan

        Äänestä SDP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä, että yritit.

        Siis jakee töitä

        Mulla onmkis ko. Talous kunnossa ja vaan matkustelen
        Viimeekis tultiin viimeviikola,kanarialta oli muuten kauheen poikkeukselisen kuuma


      • Anonyymi

        Tervaan ja höyheniin, maasta poistettavat ilkiöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus haluaa ilmeisesti suuresti sitä,että kokonaa menee lamaan
        Palvelujensa tuottajat konkurssiin kun kukaan ei osta mitään
        Pitää huomioida yksin yrittäjät, torimummot, nappikauppiaat ja perheen pitämät lounapaikat, vaikka ovta yrittäjiä ovt kuiten vaan duunareita ja eivät saa suuri yritystukia .äainistaan ajelevat berottomilla autoilaan jopa lomamaykatkin ja eibät maksa alv verojaan.

        Suurempi sosiaalinen vääryys on suuremmat yritykset joita tuetaan miljoonilla ja joiden voitot ohjautuu pois suomen talouselämöstä veroparatiiseihin .
        Eikä todellakaan suomalaisten työllistämiseen koskan

        Äänestä SDP

        SDP & Filatov kehitti Suomeen Työkokeilun + 9€/päivä kulukorvauksen. Eli toisin sanoen salli ihmisen orjuuttamisen / ihmiskaupan Suomeen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP & Filatov kehitti Suomeen Työkokeilun 9€/päivä kulukorvauksen. Eli toisin sanoen salli ihmisen orjuuttamisen / ihmiskaupan Suomeen!!!

        SDP:n hiivaperseet vastuuseen, kuten Filatohveli ja Haataisen hiiva aktimalleineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP & Filatov kehitti Suomeen Työkokeilun 9€/päivä kulukorvauksen. Eli toisin sanoen salli ihmisen orjuuttamisen / ihmiskaupan Suomeen!!!

        Siinä mistään orjuuttamisesta ollut kyse. Työkokeilu on vapaaehtoista. Minullekin tarjottiin, en mennyt lankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ymmärrä lukemaasi.

        Minä sanoin, että vaikka söisin, en että söin.

        Joillakin on vaikeeta. Pysyykö keskustelun aiheessa ja alkaa jauhaa paskaa kun aihe ei miellytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP & Filatov kehitti Suomeen Työkokeilun 9€/päivä kulukorvauksen. Eli toisin sanoen salli ihmisen orjuuttamisen / ihmiskaupan Suomeen!!!

        Sanna Marinin mielestä ikääntyneet työttömät tarvitaan työvoimaksi joten eläkeputki poistettiin.


    • Anonyymi

      Ei oota on näkynyt.

    • Anonyymi

      Saispa islamilaista kullia

      t naapurin masa

      • Anonyymi

        Itsehän ne tänne niitä hinasi, turha oletellakaan asuntoja miistään pks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän ne tänne niitä hinasi, turha oletellakaan asuntoja miistään pks

        Hinaaja olet itse!


    • Anonyymi

      KETKÄ NE, MIHIN TÄNNE JA MISSÄ SIINÄ?!!!!!

      • Anonyymi

        M U L A T I T


    • Anonyymi

      Suomessahan on suuri pula työntekijöistä, joten ainakin vihervasemmiston mielestä maahamme tarvitaan ulkomailta työvoimaa.

    • Anonyymi

      palkanmaksu pula ja työpaikkapula ovat ne ongelmat.

      • Anonyymi

        edellinen hallitus halusi tuoda halpatyövoimaa suomeen


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe