Mistähän on kotoisin kyseinen henkilö
Pasi Holsti
17
1738
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä teet sillä tiedolla?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18065551G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jos ei ole kemijärveltä niin en mitään
- Anonyymi
Villi veikkaus. Olisiko Suomesta.
- Anonyymi
Siis ei ole?
- Anonyymi
Mikä sen ammatti on
- Anonyymi
Onko kenellekkään tuttu
- Anonyymi
tiesin kyllä tyypin
- Anonyymi
Tiesit? Menneessä aikamuodossako
- Anonyymi
Oli ala-asteella samaan aikaan 70-80 luvulla. En tiedä onko nykyään hengissä vai ei. Taisi hänellä olla isovelikin, muistaakseni Tarmo tai jotain sinne päin.
- Anonyymi
Onkohan sama mikä kemijärvellä ollu
- Anonyymi
Taitaa olla sama mulkero
- Anonyymi
Ei kukaan tunne?
- Anonyymi
Suattaapa tuntea vuan suattaapa olla tuntemattahi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suattaapa tuntea vuan suattaapa olla tuntemattahi.
Sun typerää kommenttia ei kaivata
- Anonyymi
No kelpaako Pirjo Jakoavain
- Anonyymi
Eipä ole nokkaa näkynyt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787