Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Punainen varoitus koskien Giganttia!

Anonyymi-ap

Varokaa, teitä yriteään huijata jatkuvasti lupaamalla sitä sun tätä hyvän markkinatavan vastaisesti sekä myydään kalliita ja täysin turhakkeita mielenrauhaa-sopimuksia eli siis tukipalveluita, sikamaista! 😠

lajijasuris

5

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kas kun ei ole tullut jo kovaa öyhötystä...

      Mutta niin hyvällä tavalla manipuloivaa myyntityötä saa tehdä, tietenkin, mutta huijata ei millään tavalla. Ja mitä hemmettiä tekee niillä pitkäaikaisilla tukisopimuksilla?! KKV sais tällekin firmalle lätätä jonkun uhkasakon, sillä mediatietojen pohjalta homma taitaa mennä huonompaan suuntaan. Harvemmin tarvii tiettyjen alkutoimien jälkeen tehdä mitään ihmeitä taviksen, silloin tällöin lataa jonkun appsin tai muun sovelluksen. Jos sitten tarvii tehdä jotain erityisempää eikä muuten osaa, on joka vermeelle paperinen ja/tai pdf-pohjainen manuaali eli käyttöohje. Sen idea on nimenomaan on olla hyvin selkeä ja yksityskohtainen, ei tarvi tietää eikä ymmärtää mitää, vaan tekee niinku neuvotaan. Tuskin haittaa pieni lukivaikeuskaan.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Ai,ai, lajijauris, ettet nyt itse langennut öyhötykseen. Tänään muuten on iltapäivälehdessä entisen myyjän haastattelu ko. firman toimintatavoista. Kannattaa lukea.

        Itse olen aina pyrkinyt välttämää tätä liikettä ihan sen ahdistavan ilmapiirin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,ai, lajijauris, ettet nyt itse langennut öyhötykseen. Tänään muuten on iltapäivälehdessä entisen myyjän haastattelu ko. firman toimintatavoista. Kannattaa lukea.

        Itse olen aina pyrkinyt välttämää tätä liikettä ihan sen ahdistavan ilmapiirin takia.

        Jaa mikä siinä nyt öyhötystä on, ja muuten Gigantti on kerran vain pari jo saanut sakkoa mainonnasta...

        Tätä vissiin tarkoitat: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3f64f487-e429-4939-856b-58973a93bbfc
        Juurikin myös itse olen jo muutaman vuoden pyrkinyt välttämään samasta syystä ja koska heillä taipumusta höynäyttää asiakkaita. Mä en oikein ymmärrä mitä ihmiset ajattelee niiden tukisopimusten tarkoituksen olevan. Eihän siitä mitään tule, jos kaupassa käydään kysymässä käyttöön liittyviä neuvoja ja kun ne löytyy selvästi just manuaalista ellei ketään neuvomassa. Mitään jatkuvaa fixausta mikään ei yleensä tarvi, vaan alussa on sitä sun tätä.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mikä siinä nyt öyhötystä on, ja muuten Gigantti on kerran vain pari jo saanut sakkoa mainonnasta...

        Tätä vissiin tarkoitat: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3f64f487-e429-4939-856b-58973a93bbfc
        Juurikin myös itse olen jo muutaman vuoden pyrkinyt välttämään samasta syystä ja koska heillä taipumusta höynäyttää asiakkaita. Mä en oikein ymmärrä mitä ihmiset ajattelee niiden tukisopimusten tarkoituksen olevan. Eihän siitä mitään tule, jos kaupassa käydään kysymässä käyttöön liittyviä neuvoja ja kun ne löytyy selvästi just manuaalista ellei ketään neuvomassa. Mitään jatkuvaa fixausta mikään ei yleensä tarvi, vaan alussa on sitä sun tätä.

        lajijasuris

        Lisää tuoreita linkkejä:
        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/269410cd-bdca-4641-97b8-0a416949d894
        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/7fd1e0d5-78fd-4ba9-b19f-29ee09890d06
        Ja paljon lisää muuta negaa, kun googlaa!
        Em. lisäksi osalla aspan porukasta vaikeuksia säätää mitä suustaan päästää tai muuten reagoi ts. käytös toisinaan epäsopivaa, kun sopiva ja oikea tapa olisi pysyä viilipyttynä tai toimia asiakkaan näkökulmasta positiivisella tavalla - tämäkin kun on sitä oikea sosiaalista kykyä ja tuo paremmin rahaa.

        PS. Voisin vaikka vetoo lyödä, että G:lle lätkäistään taas (uhka)sakko elleivät he muuta toimintaansa. Maskukin sai muuten lopulta, kauan sekin otti.

        lajijasuris


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­­N­y­­m­f­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18065604y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe