Aira Samulin on poissa

Anonyymi-ap

197

4538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Iltiksen kirjoituksessa mainittiin Airan tyttären poika mitä hämmästelin,
      sillä luulin tyttären asuneen koko elämänsä sairaalahoidossa.

      • Anonyymi

        Eiköhän se ollut pojan tytär ,


      • Anonyymi

        Ny järki peliin. Ei toisen kuolinilmoitukseen vastata millään peukulla. Mä oon fiksumpi.

        Mut Aira, hersyvä nauru ja täynnä tarinoita, tottakai pitkän elämän eläneenä..........

        Tää mun teksti on kaikista asiallisin----------------------------


      • Anonyymi

        Joo oli 50 vuotta suljetulla osastolla..Airan pojan tytär joka on asunut jo vuosia Hyrsylän mutkassa


      • Anonyymi

        Olihan hänellä lapsia muitakin kuin traumatisoitunut tytär. Mitä lie kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ny järki peliin. Ei toisen kuolinilmoitukseen vastata millään peukulla. Mä oon fiksumpi.

        Mut Aira, hersyvä nauru ja täynnä tarinoita, tottakai pitkän elämän eläneenä..........

        Tää mun teksti on kaikista asiallisin----------------------------

        Saadaanko piikkiä kun uskotaan Jeesukseen vai kun ollaan suomalaisia vai kun ollaan valkoisia lähiöissä on tätä mutta myös uskonnoissa ilkeys pahuus on vanhassa testamentissa kun ette uutta tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oli 50 vuotta suljetulla osastolla..Airan pojan tytär joka on asunut jo vuosia Hyrsylän mutkassa

        Bulevardilla vapaamuurarit ja pimeät asuntohotellit ihmiskauppaa siinä sulassa sovussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bulevardilla vapaamuurarit ja pimeät asuntohotellit ihmiskauppaa siinä sulassa sovussa.

        Hietsun torin reunassa iso vapaamuurari talo merkit talossa oikein.


      • Anonyymi

        Iltis ? siis eikö voisi käyttää asioista niiden oikeita nimiä se kun väännellään sanoja oman kyvyn mukaisesti , lapsellista sinänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan hänellä lapsia muitakin kuin traumatisoitunut tytär. Mitä lie kokenut.

        Jari Samulin, vainajan poika.
        Ehkäpä jonkinlaisen nyppäyksen nivusissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltis ? siis eikö voisi käyttää asioista niiden oikeita nimiä se kun väännellään sanoja oman kyvyn mukaisesti , lapsellista sinänsä

        "Iltis", etkö ole aiemmin kuullut/lukenut? Ihan puhekieltä ainakin pk-seudulla kuten "Hesari".


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­­­N­­­y­­m­­f­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18065846j

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Aira Samulin: ”Jos tuntee olevansa kaunis, silloin on”

      • Anonyymi

        Samuel oli juutalaisille vanhassa testamentissa profeetta jota Jumala Jahve kutsui mutta joka myös ennusti edeltä Jeesuksen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samuel oli juutalaisille vanhassa testamentissa profeetta jota Jumala Jahve kutsui mutta joka myös ennusti edeltä Jeesuksen .

        Jumalan pojan Jeesuksen syntymä juhla onkin kohta jouluna muistamme hänen lahjaansa meille. ✝️❤️


    • Anonyymi

      Aiara saattoi herättää ristiriitaisia mielipiteitä,

      me puolisoni kanssa näimme hänet livenä joskus kymmeniä vuosia sitten jollakki ulkomaan reissulla,
      hän oli silloin oppaana jollain tutustumis kierroksella,
      puolisoni oli kovin ihastunu häneen kuten yleensäkki kaikkiin kauniisiin naisiin,,,

      mua se tietenki hiukan harmitti, heh, ku hymyä pukkaa suupieleen,,,

      jotenki en pitäny hänestä suuremmin,,, mutta näyttävä nainen hän oli,,,

      • Anonyymi

        ei tietenkää nainen toisesta naisesta tykkää, enemmänki
        mustia sukkia pukkaa

        kyllä Aira itse käyttäytyi fiksusti,
        mun mies ei, hän näytti ihastunsensa avoimesti , pöh,, mun läsnä ollessa höh,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tietenkää nainen toisesta naisesta tykkää, enemmänki
        mustia sukkia pukkaa

        kyllä Aira itse käyttäytyi fiksusti,
        mun mies ei, hän näytti ihastunsensa avoimesti , pöh,, mun läsnä ollessa höh,

        Niinhän ne aina tekee , oma vaimo osaa niitä lukea kun avointa kirjaa 😂😂😂
        Eivät sitä itse tajua . Jos olis toisin päin niin mies ei älyäisi mitään 🙂🙂🙂🙂


    • Anonyymi

      Airan tanssikurssilla opeteltiin lambada..se jota TTK :ssakin tansittiin ja Aira ykkösellä mukana..näytti paljon,paljon,paljon nuoremmille miten sitä bailataan. Hyvää taivasmatkaa Aira..tanssi pilvien päällä💃❤❤

      • Anonyymi

        Tanssi on sairasta, jos mallia ei ota Airasta.. Lauloi juice aikanaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssi on sairasta, jos mallia ei ota Airasta.. Lauloi juice aikanaan..

        Airan kyky kulkea omaa tietään ja uskoa itseensä oli kyllä ainakin esimerkillistä!


      • Anonyymi

        YouTube lambada ( tanssi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Airan kyky kulkea omaa tietään ja uskoa itseensä oli kyllä ainakin esimerkillistä!

        Sekin on taito että uskaltaa kulkea sitä omaa tietänsä , eikä alistu lauman vaatimuksiin. En olisi voinut kuvitella edes Airaa jolla olisi harmaa lyhyeksi kynitty kampaus joka melkein kaikilla iäkkäillä on, sillä hän uskalsi pitää hiuksensakkin ihan sellaisina kun itse halusi ja viihtyi. Ja oli aina hyvän näköinen
        Sama vaatetuksen kanssa , hän uskalsi olla värikäs ja pitää juuri sellaisia vaatteita mistä itse piti. Siis kukaan ei olisi voinut ajatellakaan Airaa harmaa ja tai musta villatakki yllä ja jokin yli polven peittävä muodoton hame yllään, tai jotkut kummilanka pitkikset jaloissaan . Aira oli ja vaikutti rohkea nainen eikä mitenkään riippuvainen siitä mitä hänen ikä sisarensa elivät elämäänsä ,, joten näitä esikuvia vaan pitäisi olla enemmän sillä kun saa toteuttaa itseään juuri sellaisena kun on niin elääkin kauemmin.
        Aira osasi sen taidon


      • Anonyymi

        Tanssi TTK:ssa oli macarena, ei lambada, ovat eri tansseja.


    • Anonyymi

      En henkilöä tuntenut, mutta koskettaa aikalailla. Airan piti tanssahdella ikuisesti. Hyvää taivasmatkaa Aira! Haluaisin olla yhtä positiivinen kun Aira, vaikka nykymaailma on mitä on. Olit esikuva. <3 Tälleen empaattisena ihmisenä vähän itkettää lukea kivoja muistoja Airasta. Tsemppiä kaikille varsinkin Airan läheisille!

    • Anonyymi

      RIP!!!!

    • Anonyymi

      Tiedättekö kuolinajasta esim menehtyikö 6 aikaan aamulla vai 10 aamupäivästä?

    • Anonyymi

      Poikkeuksellisen huomionkipeä ja rasittava linssilude. Karjalaistaustaiset ihmiset ovat muutenkin ärsyttäviä ja äänekkäitä. Moni muistaa, kun AS pilkkasi presidentti Ahtisaarta Mara-walkillaan 1990-luvulla. Aika huonoa käytöstä "bisnesnaiselta".

      • Anonyymi

        No älä yleistä mitenkään olen tavannut monia karjalaisia joihin sinun kuvaus ei sovi mitenkään,
        Sekin voi olla jotain jonka sinä vaan näet pilkkaamisena , oletkos itse pohjoisesta


      • Anonyymi

        Ei Aira ollut mikään linssilude. Hän oli laajaa ihastusta ja arvostusta
        herättänyt ikinuori nainen. Hän jos kuka oli legenda!
        Lepää rauhassa, Aira!


      • Anonyymi

        Länsisuomalaiset ja hämäläist ihmiset ovat nuiva, jäyhia, tosikoita ja huomattavasti vilkkaita, rehellisiä karjalaistaustaisia ihmisiä hölmömpiä.


      • Anonyymi

        KASAKAT ärsyttää pilkkaamalla muita JUMALAN LUOMIA


      • Anonyymi

        Useimmat suomalaiset Karjalasta olivat aika hienoja luonteeltaan kristittyjä siis suomalaiset toki heitä oli ruotsalaisia ja ortodokseja ja judeja.Suomalaiset oli katolisuudesta osa käännytetty uudistukseen yksin Jeesuksen teko pelastaa armosta uskoon. Liittyy lähinnä totuuteen ettei kukaan voi itse itseään pelastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsisuomalaiset ja hämäläist ihmiset ovat nuiva, jäyhia, tosikoita ja huomattavasti vilkkaita, rehellisiä karjalaistaustaisia ihmisiä hölmömpiä.

        Härmän Hämeessä on käyty kovat taistelut historiassa ja KASAKAT murhannut niin on häijyys jäänyt. Nuijasodat.


      • Anonyymi

        No nyt on kumpikin kuollut sekä David että Goljat


    • Anonyymi

      Olenkohan minä jotenkin kummajainen?
      En tunne surua, en kaipausta.
      Totesin vain kuultuani, että 96 v., eli pitkän elämän.
      Vai olenko vain hyväksynyt kuoleman osana elämää?

      • Anonyymi

        En minäkään, mitäpä sitä vierasta ihmistä suremaan ja kaipaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään, mitäpä sitä vierasta ihmistä suremaan ja kaipaamaan!

        Eihän hän ollut vieras, monella tavalla tuli tutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hän ollut vieras, monella tavalla tuli tutuksi.

        Minä en häntä koskaan tavannut, joten ei ollut mahdollista tulla tutuksi. Ihmiset luulevat tuntevansa ihmisen kun lukevat juorulehdistä haastatteluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en häntä koskaan tavannut, joten ei ollut mahdollista tulla tutuksi. Ihmiset luulevat tuntevansa ihmisen kun lukevat juorulehdistä haastatteluja.

        Sillä tavalla hän tuli jotenkin tutuksi kaikelle kansalle. Hän esiintyi paljon muuallakin kuin juorulehdissä, myös todesta otettavissa paikoissa. Hän on myös kirjoittanut kirjoja elämästään ja elokuvakin on tehty, sun muuta ja vaikka mitä. Kyllä niistä kuvan ihmisestä saa, jos on hyvä tahto saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en häntä koskaan tavannut, joten ei ollut mahdollista tulla tutuksi. Ihmiset luulevat tuntevansa ihmisen kun lukevat juorulehdistä haastatteluja.

        Joskus silmät kuin SIBERIAN hyskyillä joskus kuin puolikuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään, mitäpä sitä vierasta ihmistä suremaan ja kaipaamaan!

        Meillä Suomessa pidetään medioita lehtiä vähän yhteisenä juttuna toiset niitä painaa toiset kirjoittaa toiset ottaa kuvia toiset myy toiset ostaa meillä on yhteinen työ kaikille tukea kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en häntä koskaan tavannut, joten ei ollut mahdollista tulla tutuksi. Ihmiset luulevat tuntevansa ihmisen kun lukevat juorulehdistä haastatteluja.

        Jos naama on esillä medioissa toki kaikki pitää tuttuna sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Suomessa pidetään medioita lehtiä vähän yhteisenä juttuna toiset niitä painaa toiset kirjoittaa toiset ottaa kuvia toiset myy toiset ostaa meillä on yhteinen työ kaikille tukea kaikkia.

        Puotila esitti hauskan vitsin joskus Ekku ja Aira valoshow hyrsylässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en häntä koskaan tavannut, joten ei ollut mahdollista tulla tutuksi. Ihmiset luulevat tuntevansa ihmisen kun lukevat juorulehdistä haastatteluja.

        Onko teeveekin juorulehti? Itse katselin montakin ohjelmaa, joissa ko henkilö oli. Kuulin omin korvin ja näin omin silmin hänen puheensa ja olemuksensa. Voi sanoa, että ihminen vanhetessaan viisastuu ja ymmärtää asioita eri lailla, kun on elämän kokemusta eikä katsele/ajattele asioista mustavalkoisesti. Jokaisen kannattaa ottaa oppia näistä pitkään eläneistä, esim omista sukulaisistaan tai vaikkapa näistä seniorijulkuista, jos omia pitkäikäisiä sukulaisia ei ole.


    • Anonyymi

      Hauska tuo aloittajan ilmoittama Airan syntymäaika: hän olisi siis syntymässä vasta neljän vuoden päästä! Toinen huomio: Airan liiketoiminnan jatkaja on Jari-pojan tytär Kiti Samulin. Pirjo oli lapseton.

      Aira oli yksi niistä ikänaisista, joiden menestystä ja valovoimaisuutta olen saanut pitkään ihailla: kuten Kirsti Paakkanen, Satu Tiivola. Kyllikki Forssell, Lenita Airisto...
      Ja entä nuo sentennaarit: Kissalan mummo Mäntän seudulla ja Gunnel-diakonissa Helsingissä, molemmat kohti 110-vuotispäiväänsä, Kissalan mummo muistaakseni vielä tällä viikolla! Suuret onnittelut!
      Saara.

      • Anonyymi

        Isänmaallinen nainen, jonka isä kaatui suomen vapauden puolesta. Hän sai kuulla äärivasemmistolaisen veteraanipilkan ja miksi menittä sotaan. Vain isänmaalliset ihmiset tietävät mistä olemme ylpeitä.


      • Suomen kolmanneksi vanhin elossa oleva on entinen englannin opettajani.
        Täyttää viiden kuukauden päästä 109v, jos hengissä pysyy. Vielä pari vuotta sitten ainakin jaksoi olla kävelylenkillä vielä. Oli sanonut lähtevänsä lenkille joka päivä säästä riippumatta. "Ei sitä pidä jäädä sängyn pohjalle makaamaan", oli sanonut. Nykyistä vointiaan en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänmaallinen nainen, jonka isä kaatui suomen vapauden puolesta. Hän sai kuulla äärivasemmistolaisen veteraanipilkan ja miksi menittä sotaan. Vain isänmaalliset ihmiset tietävät mistä olemme ylpeitä.

        Isänmaallisuus tunnukset ovat rasismia ja ei saa ajatella oman maan etua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänmaallinen nainen, jonka isä kaatui suomen vapauden puolesta. Hän sai kuulla äärivasemmistolaisen veteraanipilkan ja miksi menittä sotaan. Vain isänmaalliset ihmiset tietävät mistä olemme ylpeitä.

        Mustamaalaus on alhaisen ja kehittymättömän luonteen merkki ano 20:34.


      • Anonyymi

        Lenita Airisto on sairastunut myös oli seiskassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänmaallinen nainen, jonka isä kaatui suomen vapauden puolesta. Hän sai kuulla äärivasemmistolaisen veteraanipilkan ja miksi menittä sotaan. Vain isänmaalliset ihmiset tietävät mistä olemme ylpeitä.

        Oikeesti noita tarinoita on myös matkalla muuttunut


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Suomen kolmanneksi vanhin elossa oleva on entinen englannin opettajani.
        Täyttää viiden kuukauden päästä 109v, jos hengissä pysyy. Vielä pari vuotta sitten ainakin jaksoi olla kävelylenkillä vielä. Oli sanonut lähtevänsä lenkille joka päivä säästä riippumatta. "Ei sitä pidä jäädä sängyn pohjalle makaamaan", oli sanonut. Nykyistä vointiaan en tiedä.

        Juu 90 v mies käveli vastaan Punavuoressa sanoi että verenpaine lääkkeet huimaa vähän .


      • Anonyymi

        Kyllitäti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isänmaallisuus tunnukset ovat rasismia ja ei saa ajatella oman maan etua.

        Ei niin pitää antaa muiden tappaa vaan reilusti koko kansa ja miehittää maat talot raiskata ja polttaa tietysti reilu peli tulkaa vaan tappamaan ryöstölle kaikki ei yhtään vastusteta KOSKA JOUDUTTE KUITENKIN TUOMIOLLE ITSEKIN LOPULTA


    • Anonyymi

      Aira oli hyvä esimerkki siitä, että iäkkäämpikin nainen voi pukeutua värikkään muodikkaasti aina silmälaseja myöten. Ja se liikunta, se tekee vanhalle hyvää!
      Lepää rauhassa, Aira!

      • Anonyymi

        Olikohan hänellä taivasasiat kunnossa . Tanssahdellen ei taideta taivaaseen .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan hänellä taivasasiat kunnossa . Tanssahdellen ei taideta taivaaseen .....

        Eikös siellä taivaassakin pidetä riemujuhlia..olen muistaakseni jostain lukenu..


      • Anonyymi

        Joskus on fiksuinta pitää oma mielipide itsellään, kaikessa hiljaisuudessa. Mitä yritit tavoitella loukkauksella? Pahaa mieltä faneilla ja läheisille? Jotain kunnioitusta olisi syytä olla, edes alkeelliset käytöstavat. Mistä kumpuaa tuommoinen pahansuopaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan hänellä taivasasiat kunnossa . Tanssahdellen ei taideta taivaaseen .....

        Se ei ole ihmisten käsissä.
        Elä tuomitse ettei sinua tuomita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan hänellä taivasasiat kunnossa . Tanssahdellen ei taideta taivaaseen .....

        Miksei? Onko sinulla jotain tanssimista vastaan? Onko Jumalallakin, vai sinulla vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan hänellä taivasasiat kunnossa . Tanssahdellen ei taideta taivaaseen .....

        No tanssiko estää taivaaseen pääsyn vai niin eiköhän se jos ei usko ristiin naulittuun. Kehtaatkin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on fiksuinta pitää oma mielipide itsellään, kaikessa hiljaisuudessa. Mitä yritit tavoitella loukkauksella? Pahaa mieltä faneilla ja läheisille? Jotain kunnioitusta olisi syytä olla, edes alkeelliset käytöstavat. Mistä kumpuaa tuommoinen pahansuopaisuus?

        No kirpputori vaatteet on mitä on myös Uotinen pukeutuu miten tykkää viihteestä käsin. Mikä myy. Me taas ostettiin lomamatkoilta värikkäitä vaatteita muovikelloja koruja kasseja kenkiä värien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei? Onko sinulla jotain tanssimista vastaan? Onko Jumalallakin, vai sinulla vain?

        AINA NÄKYY KIRKKAASTI VIAT MUISSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siellä taivaassakin pidetä riemujuhlia..olen muistaakseni jostain lukenu..

        Sydämemme iloitsee ylistää ainaisesti


      • Anonyymi

        Tyylitajusi ehkä on sinun ikioma , tyylejä on monia joten sitäkään ei voi yleistää. Aira oli nainen joka todella uskalsi ollamoma itsensä aikaiehkä elikin niin pitkän elämän kun ei alistunut harmaaseen joukkoon missä tyylitajuton kaikilla samanlaianenm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei? Onko sinulla jotain tanssimista vastaan? Onko Jumalallakin, vai sinulla vain?

        Tanssiminenhan on sitä parasta liikuntamuotoa ihmiselle , ei siinä ole mitään pahaa.
        Vaikka jotkut uskovaiset sitä kyllä pitävät syntinä. Ihmisillä on rytmitaju toisilla enemmän
        Toisilla vähemmän , ja kun tekee liikkeitä musiikin mukaan niin se on oikein hyvä liikuntamuoto .
        Miksikähänuskovaistået tanssiakin luulevat, sitä en käsitä .
        Oma äitini ei ollut uskovainen mutta vastusti jotenkin kun halusin nuorena tanssimaan lavalle. Menin siitä huolimatta ja nautin joka ainoasta kappaleesta . Ei mitään pahaa tapahtunut tanssin jälkeen kotiin nukkumaan joten ihan yksinkertainen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan hänellä taivasasiat kunnossa . Tanssahdellen ei taideta taivaaseen .....

        Nyt tanssii Jeesuksen kanssa vapaana vihasta. Aivoverenvuoto oli syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AINA NÄKYY KIRKKAASTI VIAT MUISSA

        Oikein sanot. Ei tanssi estä ihmisen taivaaseen pääsyä, ei korkeushyppy ei baletti, ei näytteleminen.


    • Anonyymi

      Aira lähti tanssikengät jalassa,ei tarvinnut kärsiä mistään pitkäaikaus sairaudesta. Olispa kaikki yhtä pirtsakoita 90:siä leidejä.R.I.P

      • Anonyymi

        Hänen elämäänsä mahtui myös paljon surua ja luopumista. Teki tärkeää työtä mielenterveys ja vanhusten puolesta. Oli energiaa vaikka muille jakaa. Osasi vanhanakin pukeutua . Tanssi ja musiikki oli hänen elämänsä, teki paljon töitä kaikkien projektien eteen. Tulin surulliseksi kuultuani hänen pois menosta.


      • Anonyymi

        Hoikat elää pitempään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoikat elää pitempään

        Ja tanssi se pitää kilot kurissa , joten tanssin hyöty on suuri m se antaa hyvää mieltä ja kun osaa askeleet ja saa tanssia toisen osaavan kanssa niin on se vaan elämys


    • Anonyymi

      Paljon oli surua ja menetystä Airalla, mutta säilytti aina positiivisuuden. Airan suurisydämisyys näkyi siinäkin, että pysyi hyvissä väleissä entisen miehensä Ekun kanssa, Onneksi Airan lapsenlapset jatkavat Hyrsylän mutkaa.
      Suomi menetti paljon Airan mukana.

      • Anonyymi

        Eikun valotaide oli hienoa Savonlinnassa katseltiin oli saanut hyvän fiiliksen siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun valotaide oli hienoa Savonlinnassa katseltiin oli saanut hyvän fiiliksen siihen.

        Taide on luonnollinen osa elämää luovuutta ja luontoa luonto on täynnä luovuutta taidetta ja värejä myös linnut laulaa ja elukat leikkii ihminen on luotu olento luontoon ja nyt kamerat esiin luonnon värit on ihmeellisiä nytkin.


    • Anonyymi

      Kyllä taas niin kehutaan, vaikka elossa ollessa haukuttiin.

      • Anonyymi

        Kumpaa teitte näissä kaikissa kommenteissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa teitte näissä kaikissa kommenteissa

        mä en kyllä ollu siihen Airaan ihastunu,
        joskus vaikutti omituiselta,

        vaikka paljon koitti näytellä hyväntekijää,
        joten läpipaistoi teenäisyys
        sisällä piilossa oli jotain muuta,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en kyllä ollu siihen Airaan ihastunu,
        joskus vaikutti omituiselta,

        vaikka paljon koitti näytellä hyväntekijää,
        joten läpipaistoi teenäisyys
        sisällä piilossa oli jotain muuta,,,

        Olisiko välittänyt pätkääkään mielenterveyspotilaiden asioista, jos tytär ei olisi ollut tällainen? Epäilen että ei.
        Jotenkin kovan oloinen ihminen muutenkin.
        Kaikki me kuollaan joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko välittänyt pätkääkään mielenterveyspotilaiden asioista, jos tytär ei olisi ollut tällainen? Epäilen että ei.
        Jotenkin kovan oloinen ihminen muutenkin.
        Kaikki me kuollaan joskus.

        Totta. Itse huomasin kehitysvammaistenkin oloista kiinnostuneen vain omaisten.

        Syöpäjärjestöt varmaan suosittujan, koska koskettaa jostain kautta kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko välittänyt pätkääkään mielenterveyspotilaiden asioista, jos tytär ei olisi ollut tällainen? Epäilen että ei.
        Jotenkin kovan oloinen ihminen muutenkin.
        Kaikki me kuollaan joskus.

        Tuo kolahti!
        Minä en ole tehnyt mitään mielenterveyspotilaiden hyväksi!
        Suvussani ei ole mielenterveyspotilaita, joten he eivät ole minulle läheisiä.
        En kuitenkaan myönnä olevani "kova" ihminen.
        Valista meitä palstalaisia miten olet itse mielenterveyspotilaiden asioita pystynyt ajamaan. Ehkä voimme saada vinkkejä omaan toimintaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en kyllä ollu siihen Airaan ihastunu,
        joskus vaikutti omituiselta,

        vaikka paljon koitti näytellä hyväntekijää,
        joten läpipaistoi teenäisyys
        sisällä piilossa oli jotain muuta,,,

        Kuten mitä?
        Menepäs kirjastoon ja lainaa hänen elämäkertansa,


      • Anonyymi

        Oikeastaan muistellaan mutta asenne tuokin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Itse huomasin kehitysvammaistenkin oloista kiinnostuneen vain omaisten.

        Syöpäjärjestöt varmaan suosittujan, koska koskettaa jostain kautta kaikkia.

        Helluntai vapareilla on paljon vammaisia laitoksissa myös muslimeilla ja judeilla on muut hoitaa heitä 24 h vrk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kolahti!
        Minä en ole tehnyt mitään mielenterveyspotilaiden hyväksi!
        Suvussani ei ole mielenterveyspotilaita, joten he eivät ole minulle läheisiä.
        En kuitenkaan myönnä olevani "kova" ihminen.
        Valista meitä palstalaisia miten olet itse mielenterveyspotilaiden asioita pystynyt ajamaan. Ehkä voimme saada vinkkejä omaan toimintaamme.

        No meillä on heti hullu jos on kristitty tai jos on runoilija tai näkee näkyjä kuten profeetat hellareissa elää niitä nähden. Kaikki profeetat näki näkyjä sekin pitää muistaa ja huumeissa hilluvat näkee näkyjä hindut näkee nirvanassa näkyjä. Gurut näkee. Noidat selvä näkijät näkee.Ei se mikään hullua ole on vaan usein noituuden puolella kuin SHAMAANIT tai Lapin noidat näkee etiäisiä toisesta maailmasta jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en kyllä ollu siihen Airaan ihastunu,
        joskus vaikutti omituiselta,

        vaikka paljon koitti näytellä hyväntekijää,
        joten läpipaistoi teenäisyys
        sisällä piilossa oli jotain muuta,,,

        Olitko oikein naapuri hänelle kun niin kovasti olet tietävinäsi hänen tekemisistään ja olemisestaan joka sinusta ahtaasti ajattelevalle oli omituista . Kun oppii arvostamaan ihmiset sellaisina kun he ovat niin ei kirjoittele omia negatiivisia ajatuksiaan toisista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko välittänyt pätkääkään mielenterveyspotilaiden asioista, jos tytär ei olisi ollut tällainen? Epäilen että ei.
        Jotenkin kovan oloinen ihminen muutenkin.
        Kaikki me kuollaan joskus.

        Mielen sairaus potilas terveet ei ole sairaita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kolahti!
        Minä en ole tehnyt mitään mielenterveyspotilaiden hyväksi!
        Suvussani ei ole mielenterveyspotilaita, joten he eivät ole minulle läheisiä.
        En kuitenkaan myönnä olevani "kova" ihminen.
        Valista meitä palstalaisia miten olet itse mielenterveyspotilaiden asioita pystynyt ajamaan. Ehkä voimme saada vinkkejä omaan toimintaamme.

        No kaikki tarvii apua eri elämän vaiheissa välillä tarvii hammaslääkäriä välillä kätilöä joskus siivoojaa joskus parturia ei tiedä mikä tauti on vanhana mikä nuorena kiitollisena jos pysyy terveenä amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan muistellaan mutta asenne tuokin...

        No identiteetit vaihtuu nimet vaihtuu puolisoiden mukana ja kiinalaisella voi olla nimi Virtanen tai thaimaalaisella Koivisto ettei tiedä varmaksi jos Iranin tytär vaihtaa nimensä möttöseksi että mitä hänen lapsista tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kaikki tarvii apua eri elämän vaiheissa välillä tarvii hammaslääkäriä välillä kätilöä joskus siivoojaa joskus parturia ei tiedä mikä tauti on vanhana mikä nuorena kiitollisena jos pysyy terveenä amen.

        Kaikki tarvitsevat apuamme? Eikö kukaan enää vastaa itse itsestään?


    • Anonyymi

      Ihana Aira, esikuvani, hyvää matkaa.

    • Anonyymi

      Kukas nyt puolustaa Peter Nygårdia?

      • Anonyymi

        No mutta hän puhui ja puolusti mielenterveystyyppejä, jollainen ko. henkilö käsittääkseni on.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kysymys.


      • Anonyymi

        Kanadassa asuu venäläisiä pettereitä työtä Petteri on tehnyt hänkin elämässään eikä vaan huorannut.


      • Anonyymi

        Petteri menee taivaaseen jos on Jeesus USKOINEN ei kukaan muuten pelasta sieluaan ei synnitöntä ole olemassa.


    • Anonyymi

      Hyvää matkaa Jumalan valtakuntaan Airalle.
      Osanotto hänen läheisilleen.

      • Anonyymi

        Jeesus on ainoa joka on sovittanut toisten synnit one for all ✝️✝️✝️✝️✝️


    • Anonyymi

      Aivan turha boomerijulkkis.

      • Anonyymi

        Kaikki me ollaan turhia sen jälkeen kun olemme kuolleet,turhia väitteitä ,Aira teki sen mitä pystyi ja en näe hänessä mitään pahaa.
        Ketäänhän ei ole pakko katsella/kuunnella,valinta on sinun.
        Aira oli tietyissä asioissa edelläkävijä,osanottoni hänen omaisilleen .


      • Anonyymi

        "Turha"! Onko sulla luki-luki vai oletko kokonaan lukutaidoton vai onko joku muu ymmärtämisen vaje?


    • Anonyymi

      Voimia omaisille ja läheisille! Hän oli hyvänä esimerkkinä muille. Kiitos siitä! Nyt hän on taivaan kirkkaudessa.

    • Anonyymi

      Pitkä merkityksellinen elämä, mieli kirkas loppuun asti, armollinen nopea lähtö
      Onnekas tässä suhteessa vaikka vaikeaakin oli ajoittain elonsa tie.

      Juttelin kerran ohimennen hänen kanssaan ja silloin ei hänellä ollut hersyvä, iloinen päivä. Vakavampi puoli hänelläkin oli.

      Saakohan Kiti Hyrsylänmutkan menestymään jatkossakin?

      • Anonyymi

        Kai Hyrylästä joku osa vain museoidaan muistoksi. Nyt kun juutalaiset muuttaa luvattuun maahan täältä pois vain muisto jää. Elukoita ei saa palvoa eikä elukkauhri pelasta muistuttaa synneistä. Jeesus on sovitus ihmisen ja luojan välit on pojassa sovitettu.


    • Anonyymi

      Harmi, kun kuoli. Olisin esittänyt hänelle bisnesvinkin. Tiedän nimittäin yhden pahasti ylipainoisen naisen, jolla on vaikeuksia kävelemisen kanssa. Aira olisi voinut tehdä hänellekin Marawalkin tai ainakin naureskella hänen kävelytyyliään.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Itse törmäsin tähän Airaan juuri omaiseni luona käydessäni vanhustentalolla. Saman vaikutelman antoi kuten juuri erittäin osuvasti ilmaisit, pilkallinen . Juuri näin , niin kaksi erilaista kuvaa hänestä piirtyi , tässä yksi niistä ja ei niin mairitteleva.
        Kiitos sinulle kun teit sen minunkin puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Itse törmäsin tähän Airaan juuri omaiseni luona käydessäni vanhustentalolla. Saman vaikutelman antoi kuten juuri erittäin osuvasti ilmaisit, pilkallinen . Juuri näin , niin kaksi erilaista kuvaa hänestä piirtyi , tässä yksi niistä ja ei niin mairitteleva.
        Kiitos sinulle kun teit sen minunkin puolestani.

        Siis vimpelin maisteri törmäsi


      • Anonyymi

        Veitolan ohjelmassa sanoi että kaikki on hulluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Itse törmäsin tähän Airaan juuri omaiseni luona käydessäni vanhustentalolla. Saman vaikutelman antoi kuten juuri erittäin osuvasti ilmaisit, pilkallinen . Juuri näin , niin kaksi erilaista kuvaa hänestä piirtyi , tässä yksi niistä ja ei niin mairitteleva.
        Kiitos sinulle kun teit sen minunkin puolestani.

        Tosin ilkeys kuuluu vanhaan liittoon tooraan ja venäläiseen kulttuuriin mutta myös usein vakavuuden kevennykseksi heitetään vitsiä kuten tekohampaista rypyistä ja muusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Itse törmäsin tähän Airaan juuri omaiseni luona käydessäni vanhustentalolla. Saman vaikutelman antoi kuten juuri erittäin osuvasti ilmaisit, pilkallinen . Juuri näin , niin kaksi erilaista kuvaa hänestä piirtyi , tässä yksi niistä ja ei niin mairitteleva.
        Kiitos sinulle kun teit sen minunkin puolestani.

        Jos tuntee alemmuus kompleksia niin tulkitsee ihmisiä pilkalliseksi . Niin ei kuitenkaan
        ole joten sekin tässä on tulkinnan tulos ainoastaan.olen niin monta kertaa nähnyt kun julkkiksia sanotaan leuhkaksi esim ja jos tuntee sen julkkiksen niin tietää ettei hän ole sitä. Niin että on ajateltava hieman sitäkin millä pohjalla tekee omia tulkkauksiaan .


    • Anonyymi

      Aira siis ei ole vielä syntynytkään? 1927 on oikea syntymävuosi.

      • Anonyymi

        Sota alkoi vuonna pommitukset 1939 oliko 12 vuotias kun sota alkoi ?? Stalinistit pommitti Viipuria Sallaan lasten kouluja kirkkoja pommikoneilla. YouTube Viipurin pommitukset


    • Anonyymi

      Airan poismeno vie huomion Ahtisaaren kuolemasta, saa enemmän huomiota.

      Olikohan Aira aina ja kaikille aurinkoinen ja puhelias...
      Ei ainakaan silloin kun oli kotikaupungissani esittelemässä terveystuotetta.

      • Anonyymi

        Eikö täällä ole tapana sanoa: Sitä saa mitä tilaa. ?
        Ette ostaneet, olitte saitoja.


      • Anonyymi

        No joo Aira viihdytti meitä ja Ahtisaari namibiaa


      • Anonyymi

        Stalinistit pommitti ruotsi suomalaisia lapsia aamulla kouluihin Viipurissa itä puolella voitte siitä päätellä miksi Viipuria miehittää Venäjän kieliset ja miksi venäjän kieltä textiä vihataan täällä vaikka Fazer suklaa paketeissa konvehti tai ( nykyään glugoosia) Sokos mehupurkit nostaa vihaa kuin hevosen liha metwursti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo Aira viihdytti meitä ja Ahtisaari namibiaa

        Ahtisaari oli Suomen presidentti


    • Anonyymi

      Tasan ei käy "onnenlahjat".

      Ex-ministeri, kansanedustaja Tuulikki Hämäläinen on kuollut 82-vuotiaana
      pitkällisen muistisairauden uuvuttamana.

      https://yle.fi/uutiset

      • Anonyymi

        82-vuotiaana pitkällisen muistisairauden uuvuttamana.
        Lohdutonta.


      • Anonyymi

        Lenita Airisto on sairaana ja ikävää oli kun Loiri kuoli


    • Anonyymi

      Hyvässä kunnossa oli ollu reilu viikko sitten. Äitini oli myös hyvässä kunnossa vähän ennen kuolemaa. En ollut silloin huolissani, vaikka usein olin aiemmin kun kävin ja jäin yöksikin. Viimeisen kerran kun kävin, en jääny yöksi, koska oli pirteä ja iloinen. Seuraavana yönä nukkuessaan kuoli. Usein näin käy, eli piristyy ennen kuolemaa.

    • Anonyymi

      Miksi tämä on uutinen?
      Vanhan ihmisen kuolema on ihan luonnollinen ja väistämätön asia.

      • Anonyymi

        Näkyyhän se näistä kommenteista millaisia ihmiset ovat. Aletaan mustamaalaamaan asioista mitä eivät edes ymmärrä siis, omalla pienellä ajattelu kapsiteetillaan .
        Tottakai iäkäs kuolee , mutta nämä värikkään taitavat ihmiset jäävät erityisesti mieleen ja jokaisella on heistä jokin kuva.
        Kunnioitus ihmeiden elämää kohtaan kun hän on kuollut kuulisi olevan se luonnollinen, vaan täällä näkyy kansan luonne selvästi , kun kirjoitellaan kaiken maailman kommetteja asioista mistä ei tiedetä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyyhän se näistä kommenteista millaisia ihmiset ovat. Aletaan mustamaalaamaan asioista mitä eivät edes ymmärrä siis, omalla pienellä ajattelu kapsiteetillaan .
        Tottakai iäkäs kuolee , mutta nämä värikkään taitavat ihmiset jäävät erityisesti mieleen ja jokaisella on heistä jokin kuva.
        Kunnioitus ihmeiden elämää kohtaan kun hän on kuollut kuulisi olevan se luonnollinen, vaan täällä näkyy kansan luonne selvästi , kun kirjoitellaan kaiken maailman kommetteja asioista mistä ei tiedetä mitään.

        Taas on yksi eläin uhraaja vähemmän MIKVE ALTAASEEN PUHDISTUMAAN TAAS SAPATTINA jos se auttaa Jeesus on suurempi kuitenkin kuin ihmisen yritykset tässäkin asiassa.


      • Anonyymi

        Ei sun sitä tartte selittää , kyllä kaikki sen tietää että vanhat ihmiset kuolee .
        Mutta meitä on monta jotka pidimme hönestä ja hänen videoissaan netissä , ja tottakai me tiesimme että sekin päivä tulee kun häntä ei enää ole , joten voisko olla mahdollista ettei tarttis kirjoitella itsestään selviä asioita , koska kaikki kuitenkin tietävät. Tottakai me haluamme muistella Airaa ja paljon on asioita joissa olemme saaneet hänet nähdä ja kuunnella. Me haluamme kunnioittaa hänen muistoaan Suokaa se ilman paska puheita, koska niillä ei kuitenkaan ole muuta merkitystä kun näyttää miten sivistymätöntä se on.
        Meille oli Aira iloa antava henkilö vain omalla olemuksellaan .


    • Anonyymi

      13:31:24

      Aira oli j u l k k i s kaikkien tuntema julkkis,
      kuten kaikki tietää
      suuresti mielipiteitä herättävä tyyppi,
      kuten yleensäkki julkkikset oavat,,,


      siksi on suurempi ja mielenkiintoisempi uutinen kuin esm Ahtisaaren kuolema,
      Ahtisaari ei ollu kaikille niin tunnettu kuin tämä kaunis ijäkäs räväkkä jullkis,,,

      • Anonyymi

        Juu ei, eihän nobelistia nyt kukaan tunne. Ainakaan sellaiset jotka seuraa vain seurapiiriuutisia.


      • Anonyymi

        Ahtisaari oli vain Nobelin rauhanpalkinnon saaja ja maailmankuulu. Kukapa palstalainen hänestä mitään tietäisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei, eihän nobelistia nyt kukaan tunne. Ainakaan sellaiset jotka seuraa vain seurapiiriuutisia.

        Ei tuo Aira missään hienoissa seurapiireissä liikkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Aira missään hienoissa seurapiireissä liikkunut.

        ei niin,, tavallinen tollukkahan Aira oli
        mutta
        sinnikkäästi ( itse ) opetteli tanssia ja kun oppi niin alotti opettamaan muitaki,
        myös opetteli mannekiinin liikehdintää ja hankki tyttö-porukan seurakseen opettelemaan samoin mannikiinin liikehdintää vaate esittelyjä varten,
        että ihminen voi itsekkki opetella yhtä sun toista tekemään joista elantonsa saa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahtisaari oli vain Nobelin rauhanpalkinnon saaja ja maailmankuulu. Kukapa palstalainen hänestä mitään tietäisi!

        No ei Namibia nyt niin kovin suomea ole kielenkään puolesta saati maan tieteellisesti kuka palauttaa viirin Suomeen saa Nobelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei Namibia nyt niin kovin suomea ole kielenkään puolesta saati maan tieteellisesti kuka palauttaa viirin Suomeen saa Nobelin.

        Viipurin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Aira missään hienoissa seurapiireissä liikkunut.

        No sinähän nyt et voi mitenkään sanoa missä seurapiireissä hän oli pitkän elämänsä aikana
        Ei kai kaikkia asioita edes juorulehdet tienneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei, eihän nobelistia nyt kukaan tunne. Ainakaan sellaiset jotka seuraa vain seurapiiriuutisia.

        No Ahti ei saanut nobelia Suomen puolustamisesta vaan Namibian mutta toki pyrkimys rauhaan on hienoa asia ihmisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Ahti ei saanut nobelia Suomen puolustamisesta vaan Namibian mutta toki pyrkimys rauhaan on hienoa asia ihmisessä.

        eikös se ennen rauhaneuvotteluja antanut vielä toisen osapuolen tehdä iskun vastutajia kohtaa,,,siinä se ´´rauhan´´ mies


    • Anonyymi

      Aira puolusti monista seksuaalirikoksista syytteessä olevaa Peter Nygårdia. Samoin Aira asettui Aku Louhimiehen puolelle "meetoo" syytteissä.
      Näkyvyyttä olisi ollut, jos olisi tuominnut teot.

      • Anonyymi

        Tietenkin hän oli poljettujen puolella, sielultaan suuri ihminen.


      • Anonyymi

        Ei Nygård varmaan yksin koko kylää nainut sulttaanin tapaan varmaan siellä muitakin miehiä on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin hän oli poljettujen puolella, sielultaan suuri ihminen.

        Suuren sielun lisäksi tarve miellyttää miehiä. Alistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Nygård varmaan yksin koko kylää nainut sulttaanin tapaan varmaan siellä muitakin miehiä on ollut.

        Vankilassa hirttäytyneen seksuaalirikollisen elostelijakaverina oli mm. prinssi. Varmasti samankaltaisia elostelujuhlia tuolla N:llä.


      • Anonyymi

        Airalla ei ollut samoja kokemuksia kuin monilla muilla ,Nygårdin kutsutuilla Hänen oli vaikea uskoa kuulemaansa. Nygårdin menestys perustui hänen kykyynsä manipuloida ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuren sielun lisäksi tarve miellyttää miehiä. Alistettu.

        Aira vai alistettu hän teki töitä kokoajan ja oli omat rahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Nygård varmaan yksin koko kylää nainut sulttaanin tapaan varmaan siellä muitakin miehiä on ollut.

        Peter näyttää samalta kuin seiväsmatkat ukko oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aira vai alistettu hän teki töitä kokoajan ja oli omat rahat

        Alistettu ensimmäisessä avioliitossaan pahoinpitelijä miehensä nyrkin alle.
        Jäi miellyttämisen halu ja "ehkä pelko"?
        Meinaatko, että naiset, jotka eivät käyneet töissä, vaan hoitivat lapsiaan, vanhempiaan ennen kotihoidon tukea tai omaishoitajan palkkaa, olivat alistettuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuren sielun lisäksi tarve miellyttää miehiä. Alistettu.

        Aika luonnollinen tarve ainakin jossain kohdassa naisen elämää. Alistettu hän ei todellakaan ollut tai sanottaisiinko niiin, ettei hän suostunut alistetuksi, jollaiseksi eka (?) aviomies hänet olisi tahtonut tallata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuren sielun lisäksi tarve miellyttää miehiä. Alistettu.

        Siinähän sen paljastit mitä itse teet , muuten et olisi edes ajatellut noilla radoilla ressukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aira vai alistettu hän teki töitä kokoajan ja oli omat rahat

        Ihan niin jotenkin tuli tunne että kirjoittaja puhuu omasta elämästään, miten muuten olisi keksaissut tuolilta. Aira ei ollut mitenkää se jonka olisi pitänyt mitenkään olla alistettu sillä hänellä ei ollut tarvetta mielyttää ketään . Mutta miehet kyllä yrittivät miellyttää häntä vaan itsenäinen ihminen pärjää omillaan .siis omat rahat oman mahti elämästään . Ei haissu sihvalla kuten moni muu nuorempikin tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vankilassa hirttäytyneen seksuaalirikollisen elostelijakaverina oli mm. prinssi. Varmasti samankaltaisia elostelujuhlia tuolla N:llä.

        eikös se tapettu sinne tai se hirttäminen lavastettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös se tapettu sinne tai se hirttäminen lavastettiin

        Siitä ei kaiketi julkisuuteen totuutta kerrottu. Spekuloitiin kyllä, että tapettiin. Pedofiilit ovat vankihierarkiassa alinta kastia. Ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin jotenkin tuli tunne että kirjoittaja puhuu omasta elämästään, miten muuten olisi keksaissut tuolilta. Aira ei ollut mitenkää se jonka olisi pitänyt mitenkään olla alistettu sillä hänellä ei ollut tarvetta mielyttää ketään . Mutta miehet kyllä yrittivät miellyttää häntä vaan itsenäinen ihminen pärjää omillaan .siis omat rahat oman mahti elämästään . Ei haissu sihvalla kuten moni muu nuorempikin tekee

        Lueppa vähän Airan omaa kertomusta.
        Eikö alla oleva ole alistumista.

        " Pelko muutti persoonallisuuttani. Näin jälkeenpäin ajattelen, etten se voinut edes olla minä, hän sanoo Uskomaton Aira Samulin -kirjassa.

        Hän salasi väkivallan. Sen raaistuessa hän valehteli ruhjeidensa alkuperästä. Kerran hän sanoi päänsä jäänen auton oven väliin. Väkivaltaan sekoittui mustasukkaisuus."

        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016091622323931


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sen paljastit mitä itse teet , muuten et olisi edes ajatellut noilla radoilla ressukka

        Ei onneksi ole tarvinnut käyttäytyä noin. Paljon olen lukenut aiheesta jo ex-työni puolesta. Muutakin kuin "Virtahepo olohuoneessa". Jota en ollenkaan vähättele. Hellsten on käsitellyt aihetta hyvin ja monissa teoksissaan.
        Sofi Oksanen on puhunut usein naisten pahoinpitelystä. Suomi on valitettavan korkealla tilastoissa.
        Onneksi Aira viimein rohkeni ottamaan eron.
        Airastahan tässä ketjussa oli kyse. Ei minusta eikä sinusta.
        Hyvää ja pitkää elämää sinulle 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lueppa vähän Airan omaa kertomusta.
        Eikö alla oleva ole alistumista.

        " Pelko muutti persoonallisuuttani. Näin jälkeenpäin ajattelen, etten se voinut edes olla minä, hän sanoo Uskomaton Aira Samulin -kirjassa.

        Hän salasi väkivallan. Sen raaistuessa hän valehteli ruhjeidensa alkuperästä. Kerran hän sanoi päänsä jäänen auton oven väliin. Väkivaltaan sekoittui mustasukkaisuus."

        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016091622323931

        Niin mitä haluat todistella kirjoituksellasi, Airahan pääsi eroon omalla halullaan tilnteesta mikä ei ollut luonnollista käyttäytymistä.
        Joten puhunsinä alistumisesta , kun et oikein ole käsittänyt että me muut keskustellaan luonteesta, aiis vahva luonne joka ihan itse taisteli omasta elämästään ja oli siis itsenäinen henkilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä haluat todistella kirjoituksellasi, Airahan pääsi eroon omalla halullaan tilnteesta mikä ei ollut luonnollista käyttäytymistä.
        Joten puhunsinä alistumisesta , kun et oikein ole käsittänyt että me muut keskustellaan luonteesta, aiis vahva luonne joka ihan itse taisteli omasta elämästään ja oli siis itsenäinen henkilö

        Tilulilu 😂😂😂


    • Anonyymi

      Omistin tänään iltapäivällä tunnin Airan muisteluun. Ylen Elävässä arkistossa on Airasta useita filmejä. Valitsin tarjokkaista ensimmäisen, "Aira Samulinin elämäntanssi", kesto 1 tunti. Aira on siinä 80-vuotias, vaikka ei ikinä uskoisi. Filmi kertoo monipuolisesti hänen elämästään. Annan filmille neljä tähteä.
      Samalla muistelin eläkeläisretkeämme Hyrsylään. Aurinkoinen emäntä tarjosi meille itseleivotut pullat ja kahvit. Myös möreä-ääninen Hyrsy-kissa jäi mieleen. Mutta eniten mieleen jäi Airan elämänilo, lämpö, myönteisyys ja sisäinen energia, jotka säteilivät läsnäolijoihin.
      Ihan tekee mieli ryhtyä taas harrastamaan terveellistä ja viihdyttävää yksintanssia, musiikilla tai ilman. Vielä kerran Aira siihen inspiroi.
      Saara.

      • Anonyymi

        Suomen kuuluisin venäläinen olikin Klimenko käymme kusella kun kuolee ryöstöraiskaajia olleet aina.


    • Anonyymi

      Ai nytkö vasta se vanha haahka on kuollu, kauampa hillui se kuijjuni jossain typerien akkalehtien sivuilla

      • Anonyymi

        Ei malttanut sinua odottaa.


    • Anonyymi

      No on se hyvä että kuoli hänkin. Ei tänne kukaan ole jääny. Että semmonen flunssa.

      • Anonyymi

        Sanotaanko sinun lähtösi jälkeen samoin?


    • Anonyymi

      Aivoverenvuoto Seiska kertoo.
      Kovin moni julkkis oli mielestään Airan paras ystävä ja Airalla ei tavistuttuja ollutkaan ilmeisesti.

    • Anonyymi

      Kuka oli Aira Samulin ???

      • Anonyymi

        Oikeesti?! Miltä se maailma sieltä tynnyristä käsin näyttää?


    • Kyllä hän oli legenda.
      En ollut hänen faninsa, mutta ihan ok. ikäihmisille hyvä mainoskasvo. Näytti että elämä ei lopu 80v. Ainakaan kaikilta.
      Olen mietinyt elämän rajallisuutta, ei kannat liikaa miettiä, elää vain kiitollisena siitä että on hengissä. Moni ikätveri on kuollut.

      • Anonyymi

        Airan elämän asenteella siitä nauttii ja elämä maistuu elämältä.


      • Anonyymi

        Samoin. Tiesin Airan, en seurannut hänen elämänkäänteitään. En fanittanut. En ylipäätään fanita enkä ole koskaan fanittanut ketään. "Jokainen on oman elämänsä seppä". Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle. Olemme erilaisia.

        Nykyisin puhutaan oman elämän johtamisesta. Johtaja-sanaa vierastan. Kuin suorittaisi elämää. Bisnesmäistä ja koordinoitua. Sanavalinnoilla on merkitystä.
        "Pidän ohjat omissa omissa käsissäni", mieluusti, niin kauan kuin pystyn.

        Hyvää syksyn jatkoa liekko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Tiesin Airan, en seurannut hänen elämänkäänteitään. En fanittanut. En ylipäätään fanita enkä ole koskaan fanittanut ketään. "Jokainen on oman elämänsä seppä". Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle. Olemme erilaisia.

        Nykyisin puhutaan oman elämän johtamisesta. Johtaja-sanaa vierastan. Kuin suorittaisi elämää. Bisnesmäistä ja koordinoitua. Sanavalinnoilla on merkitystä.
        "Pidän ohjat omissa omissa käsissäni", mieluusti, niin kauan kuin pystyn.

        Hyvää syksyn jatkoa liekko!

        Ohjat omissa käsissä on no. itsensä johtamista.


    • Anonyymi

      Ihmeellistä, joku kuoli.

    • Anonyymi

      Lahjakas oli kyllä, mutta narsisti.

      • Anonyymi

        Tunsit hänet siis henkilökohtaisesti. Muussa tapauksessa kerrot vain itsestäsi.


      • Anonyymi

        Kyllä koira koiran tuntee.


    • Anonyymi

      Samulin oli löydetty tajuttomana kotonaan, ja hänet vietiin viikonloppuna sen vuoksi sairaalaan. Aivoverenvuoto.

    • Anonyymi

      Airan poika on kääntynyt ortodoksiksi. Hänellä on nyt kaikki hyvin. Monien vaikeiden vuosien jälkeen. Aira oli varmasti tästä hyvin onnellinen.

    • Anonyymi

      Viime aikojen kirjoittelu hänestä on saanut ikävän käänteen, kun hänen yksityisasioitaan levitellään lehtien palstoille. Sureminen muuttuu juoruiluksi, tuloista, menoista, omaisuudesta, ja monien vainajien kohdalla testamenteista ja elämänhallinnasta.
      Viime päivinä on juoruiltu porealtaaseen kuolleesta amerikkalaisesta näyttelijästä, joka on esiintynyt Fredit-sarjassa.
      Ennen vanhaan poisnukkuneita kunnioitettiin, eikä heidän elämästään keskusteltu ja juoruttu. Nyt päin vastoin pystytään paneutumaan perusteellisesti kaikkiin yksityiskohtiin, koska vainaja ei ensinnäkään voi puolustautua ja toiseksi ei voi nostaa kunnianloukkauskannetta.
      Siinä sivussa saatetaan sitten repostella surevat omaisetkin saman tien, tuleepahan vähän taustatietoja niille, jotka eivät tiedä, kuten kertoja. Eihän heillä ole aikaa paneutua mediaan surunsa keskellä.

    • Anonyymi

      niin olihan Airan elämä melko kirjavaa,
      Aira jakoi jo eläissään mielipiteitä
      ei kaikki pitäny Airan sanomisista peitteli omaa sairauttaan syytäessään vain tytärtään ja puolisoaan mielisairaaksi,
      hymmm, ei nähnyt itsessään mitään vikaa, kuten yleensä narsisti luonteinen ihminen ei näe itsessään vikaa syyttää aina muita,
      nooh hän joka tapauksessa oli yrittäjä ja elätti itsensä ja ilmeisesti perheensä,
      joku älykkö aikinaan lausui että mestyneet yrittäjät ovat hyvin usein narsisti luonteisia ihmisiä,
      ehkä yrittäjän pitää olla vaativa minä keskeinen menestyäkseen,, en tiedä,
      mutta, tämmöstki on kuultu pitkän elämän varrella,,,

      • Anonyymi

        Siinäpä analyysia kerrakseen.


      • Anonyymi

        "Peitteli omaa sairauttaan . . ."
        Ja mikähän sairaus mahtoi olla kyseessä, kerro kun ystävänä tiedät ja haluat meitä valistaa. Aikamoinen salailu, kun tytär oli sairaalassa 60 v.


      • Anonyymi

        Kannattaisiko kommentoijan miettiä ja hoidella oma sairautensa ja miettiä mielenpuolensa paremmin.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe