Pyhännällä pitäisi vaan iloita tuulivoiman rahantulosta ja talotehtaan loppumisesta.

Anonyymi-ap

Tänään Ylen alueuutisissa tuotiin esille, kuinka Pyhäntä on taloudellisen katastrofin edessä talotehtaan konkurssin takia.
Jokainen meistä muistaa kuinka Pyhännän kunnanjohtaja hehkutti pari vuotta sitten, että Pyhännän pitäisi olla jo nyt tuulivoiman myötä nollatulovero kunta.
Jokainen kuntapäättäjä vähintään tietää minkälaisia miljoonia tuulivoimayhtiöt mielikuva markkinoi.
Pyhännällä ei pitäisi olla mitään hätää ja talouden pitäisi vaan kohentua tuulivoimayhtiöiden lupaaman myötä. Miten on mahdollista, että nyt jo uutisoidaan Pyhännän talousahdingosta, kun tuulivoimabisnekseen verrattavana nappikauppa eli talotehdas paikkakunnalla loppui.
Eihän tuommoisen nappikaupan, eli kotimaisen teollisuuden, loppumisen pitäisi kuin naurattaa keskustapuolueen päättäjiä tuulivoimarahojen tulvavyöryn seassa.
Jotenkin vaikuttaa, että tuulivoimayhtiöiden lupaukset laahaavat, eikä niistä ole mitään toteutumaa Suomen kansan elinmahdollisuudeksi.
Kommentoikaahan kepulaiset perustellusti tuulivoiman puolesta Puolangalle. En toki sitä odota, kun ei keskustapuolue ole aiemminkaan perustellut. Perustelkaa kepulit ihan rohkeasti vaan ainoalla perustelulla, eli korruptiollanne ulkomaisille tuulivoimayhtiöille.

2

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan siinä se valoisampikin puoli, mutta ei vain olla huomaavinaan: Nytpä vapautui paljon osaavaa ja motivoitunutta työvoimaa murhaavassa työvoimapulassa kituvalle Suomelle! Osaavat jo valtakunnan kielenkin toisin kuin nämä kymmenet tuhannet muualta haalitut, jotka eivät vain ole työllistyneet vaan elävät työllisten verorahoilla leveästi muun Eliitin tapaan.

    • Anonyymi

      Tuulivoima on suuri huijaus. Monelle täällä Pohjanmaan maakunnissa asuville on tämän tuulivoimavouhotuksen myötä selvinnyt, millaisia ahneita lähimmäisistä mitään välittäviä nämä kepulaiset ovat. En itse tule enää koskaan äänestämään kepua, vaikka olen ennen ollut sen kannattaja. Sitä täytyy myös ihmetellä, että miten vähän suomalaiset arvostavat luontoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe