12v tytön outoja ja noloja kysymyksiä! :3

Anonyymi-ap

Heipähei! Olen 12v tyttö ja pohdiskelen usein erilaisia outoja, kiinnostavia ja jopa järeviäkin asioita :D

Haluaisin vastauksia muutamiin kysymyksiini joten tässä niitä olisi:

- Mitä tarkoittaa orgasmi? Mitä siinä tapahtuu ja miten sen saa aikaan?
- Miten kertoa pojalle että tykkään siitä? ;)
- Milloin on valmis seksiin?
- Kuinka saada pienet rinnat näyttämään isommilta? (Haluan oikeita vastauksia enkä että "kyllä ne rinnat siitä kasvavat"!)
- Onko 42kg hyvä paino 12-vuotiaalle joka on 148cm pitkä?
- Jos on hyvä perse, tarvitseeko olla ohuet/laihat reidet, sillä minulla on aivan helkkarin läskit reidet :((

PS. en tosiaan halua mitään sellaisia vastauksia joissa sanotaan että olen hyvä juuri tälläisenä!!!!!!!!!!!!!

~ Anonyymi12vtyttö

3

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-Orgasmi tulee seksin yhteydessä jos on tullakseen siitä sanotan että se on ihmisen paras hetki joka on.
      -pojille helpinta on kertoa snäpissä tai ihan vaan suoraan ja flirttailla.
      - Silloin on valmis seksiin kun se ei jännitä itseään tai kumppania ja kun on tutustunut kumppaniinsa
      - jos on pienet rinnat voi laittaa isommat rintaliivit tai mehmustetta rintaliivin sisälle
      - kyllä 12-vuotialle tuo paino on hyvä kun alkaa kasvamaan paino menee pituuteen
      - jos on hyvä perse ei tarvitse olla pieniä reisiä kunhan tykkäät itse niistä niin se on paras

jos näistä oli jotakin apua niin olen ainakin onnistunut ja jos haluat ottaa yhteyttä olen 14v snäppi on jupe637

• Anonyymi

1. mun orgasmi tuntuu siltä kun lämmin aalto menis kehon läpi ja vähän kutkuttaa ja alan supistelee (oon poika). 2. pyydä siltä pojalta snäppiä ja snäppäilkää ja kun ootte snäppäilly koko illan/päivän niin kysy rohkeesti ulos. tytöillä on aika iso mahis että se sanoo joo. 3. silloin kun et pelkää sitä enään tai sua ei ällötä se. 4. tissejä ei saa oikeen näyttämään isommilta (sori). 5. sun paino ihan normaali että älä huoli siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2725
    2. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1129
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1021
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      914
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      883
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe