löysin rintoja tutkiessani pahkuran siitä kohdasta mistä kylkiluut kaareutuu; mikäköhän se kohta nyt olisi.. mutta kuitenkin. En aikaisemmin ole tuota huomannut, mutta nyt esim. eteenpäin kumartaessa se on hiukan "tiellä" ja arka ja tuntuu että muljahtelee paikoiltaan. Se on enemmän toisella puolella; eli ei aivan siinä keskellä liitoksessa. En viitsi sitä vielä mennä lääkärille näyttämään, jos se onkin joku "normaali" luu tms...
Pahkura...
6
7907
Vastaukset
- tutkimuksiin
Kuinka paljon arvostat terveyttäsi ja elämää vain siitä on kiinni haluatko tutkimksiin ajoissa, kun jotain on vielä tehtävissä vain siitä se on kiinni.
Turhia löydöksiä EI ole eikä kukaan lääkäri tai sairaanhoitaja suhtaudu noihin vähätellen vaan he ottavat asian äärimmisen vakavasti, koska sairaus joka siihen saattaa kätkeytyä (löydöksesi ei välttämättä ole syöpää)on äärimmmäisen tappava, mutta mitä aiemmin hoito aloitetaan sitä parempi on hoitoennuste ja mahdollisuus selviytyä taudista voittajana!
Siis soitat heti ajan ja jatkat elämää, etkä pelkää turhaan, silä sitähän tuo "viitsimisesi" on etenkään, kun mitään diagnoosia ei vielä ole tehty. - mamma
Käy tosiaan tutkimuksissa. Mitä luultavimmin selviät säikähdyksellä, mutta mitäpä sitä ei tekisi jo sen vuoksi, että nimimerkkisi mukaan olet ÄITI! Äitinä ei ole varaa sanoa, että kattellaan nyt korjaako kuolema satoa... vaan täytyy tutkia ennen kuin on myöhäistä.
Jos asut paikkakunnalla missä on syöpäyhdistys, niin niihin voi yleensä mennä ilman ajanvarausta hoitajalle vilauttamaan pahkuroitaan. He ohjaavat sitten eteenpäin.- alkuperä.
..että jos joku osaisi kertoa ensin onko siinä kohtaa olemassakin joku "pahkura" siis luu tai muu sellainen.. että en mene tyhmyyttäni esittelemään sitä!
- annie
alkuperä. kirjoitti:
..että jos joku osaisi kertoa ensin onko siinä kohtaa olemassakin joku "pahkura" siis luu tai muu sellainen.. että en mene tyhmyyttäni esittelemään sitä!
Moips
itse kanssa joskus törmäsin ihan vahingossa tähän kyseiseen pahkuraan mikä sijaitsee tuossa kylkiluiden välissä..tai jossain siinä.
Itse en ainakaan ole mennyt sen takia lääkäriin koska se ei ole kipeä eikä se aina tunnukkaan siellä.
Olisiko taas joku imusolmuke vain.
Mutta kannattaahan se käydä lekuris jos asia paljon vaivaa. - elli
annie kirjoitti:
Moips
itse kanssa joskus törmäsin ihan vahingossa tähän kyseiseen pahkuraan mikä sijaitsee tuossa kylkiluiden välissä..tai jossain siinä.
Itse en ainakaan ole mennyt sen takia lääkäriin koska se ei ole kipeä eikä se aina tunnukkaan siellä.
Olisiko taas joku imusolmuke vain.
Mutta kannattaahan se käydä lekuris jos asia paljon vaivaa.Se on nimeltään kai miekkalisäke
- Ultraäänitutkimusta odottava
Viestisi on parin vuoden takaa. Selvisikö sinulle mikä ko. pahkura oli? Minulla on myös jotain miekkalisäkkeen alapuolella. Pääsen pian ultra-äänitutkimukseen. Lääkärin koskettelun mukaan ei olisi pahanlaatuinen, mikä sitten onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759