Ihastuksessa parasta? Mikä jäi mieleen?
Vastaukset 22
- Anonyymi
Rauhallinen, järkevä, vähän ujo nainen. Suloinen hymy ja muutenkin kaunis.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18066257X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Se haju tietty ja huonot hampaat. Paljon sille nauranut.
- Anonyymi
Sepä mukavaa!
- Anonyymi
Kannattaa huolehtia vain omista asioista.
- Anonyymi
Sulla on erikoinen ihastusmismaku, mutta toki ihmiset syttyy eri asioista.
- Anonyymi
Yksinkertainen, kaikki uskoo mitä sanotaan 🤣
- Anonyymi
Hetken tunsin itseni nuoreksi ja nätiksi
Tunsin olevani elossa - Anonyymi
Rauhaa rakastava!!
- Anonyymi
Hassua, tuli tässä naisena mieleen ajatus jota pyöritellyt päässäni aina, että jos voisin hetken elää miehenä, niin varmaankin rakastuisin strippariin tai huoraan. Vitsi vitsinä, mutta mun huumorin taju nyt yleensäkin alkaa sieltä, missä muilta se loppuu...Ei siksi, että olisin turvaton, vaan juuri siksi, missä suhteessa se vitsin komiikka on...Siksi ne muutkin nauraa, kun hätää ei oikeasti ole, eli väännettäköön nyt ihan penaalin teroittamattomillekin...Ihastuksessani parasta, no, että muun muassa käsittää tämän minusta.
- Anonyymi
Tällä hetkellä en oikein tiedä mikä se voisi olla? Ennen se oli ensivaikutelma. Nyt tuntuu siltä, että se mikä tuntuu aluksi liian hyvältä ollakseen totta, harvemmin on sitä? Kauneus on katsojan silmissä, mut pettymykset syö tätäkin uskoa.
Tämä oli ikävä opetus itselle, josta halusin pitää aiemmin vahvasti kiinni, nyt olen vähän kadoksissa näiden kanssa. Mihin voi luottaa, jos halu uskoa hyvään pettää näin? Pelot ja epävarmuus vaikeuttaa aina kaikkea kanssakäymistä.
Pelkojen kautta kärsijöitä on aina paljon enemmän, kun uskallus uupuu uusiin kohtaamisiin, siksi kaikenlaisten pettymysten minimointi olisi kaikille hyvästä. Parasta on aina hymy, mutta onko sen taakse jotain muuta verhottuna? Epäileväinen olen.- Anonyymi
Usko siihen mitä tunnet, ja älä aina ajattele pahinta muista, mutta pidä omat suojasi ja varauksesi, jotka koet, että oikeasti palvelevat. Ihmiset on monimutkaisia olentoja, jotka oppii lukemaan vain käytännössä loppuun asti, jos silloinkaan...Sivusta vaan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561