Mikä oli tai on

Anonyymi-ap

Ihastuksessa parasta? Mikä jäi mieleen?

36

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rauhallinen, järkevä, vähän ujo nainen. Suloinen hymy ja muutenkin kaunis.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­­­y­m­­f­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se haju tietty ja huonot hampaat. Paljon sille nauranut.

      • Anonyymi

        Sepä mukavaa!


      • Anonyymi

        Kannattaa huolehtia vain omista asioista.


      • Anonyymi

        Sulla on erikoinen ihastusmismaku, mutta toki ihmiset syttyy eri asioista.


    • Anonyymi

      Yksinkertainen, kaikki uskoo mitä sanotaan 🤣

    • Anonyymi

      Hetken tunsin itseni nuoreksi ja nätiksi
      Tunsin olevani elossa

    • Anonyymi

      Rauhaa rakastava!!

    • Silmät, hymy ja se mitä sai tuntemaan oli parasta.

      • Anonyymi

        Taidat puhua nyt netasta etkä siitä 30 vuoden takaisesta ihastuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua nyt netasta etkä siitä 30 vuoden takaisesta ihastuksesta.

        Oikeastaan voisin sanoa jokaisesta ihastuksesta näin. Kun en koskaan niitä saanut paremmin tuntea.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oikeastaan voisin sanoa jokaisesta ihastuksesta näin. Kun en koskaan niitä saanut paremmin tuntea.

        sähän ihastut jokaiseen hyvän näköiseen teiniin tai parikymppiseen. oot ollut kolmen kanssa sängyssä niin ei sulla kauheesti ole niitä ihastuksia joiden kaa olet päässyt juttelee. netan kanssa vaan tuijotitte silmiin ja sitten sait potkut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän ihastut jokaiseen hyvän näköiseen teiniin tai parikymppiseen. oot ollut kolmen kanssa sängyssä niin ei sulla kauheesti ole niitä ihastuksia joiden kaa olet päässyt juttelee. netan kanssa vaan tuijotitte silmiin ja sitten sait potkut.

        Ei se ihan noin ole mennyt, eikä mene. En todellakaan ihastu jokaiseen. Nyt yksinkertaistit tän asian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän ihastut jokaiseen hyvän näköiseen teiniin tai parikymppiseen. oot ollut kolmen kanssa sängyssä niin ei sulla kauheesti ole niitä ihastuksia joiden kaa olet päässyt juttelee. netan kanssa vaan tuijotitte silmiin ja sitten sait potkut.

        Tuollaisia ihastumisia, ei tapahdu kuin muutaman kerran elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuollaisia ihastumisia, ei tapahdu kuin muutaman kerran elämässä.

        eli se 30 vuoden takainen ,sitten ex vaimo ja strippari


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli se 30 vuoden takainen ,sitten ex vaimo ja strippari

        En minä ollut heihin ihastunut sillä tavalla.


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä ollut heihin ihastunut sillä tavalla.

        Tai siihen 30 takaiseen olin kyllä rakastunut todella. Olihan se minun ensimmäinen. Mutta emme olleet yhdessä edes vuotta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tai siihen 30 takaiseen olin kyllä rakastunut todella. Olihan se minun ensimmäinen. Mutta emme olleet yhdessä edes vuotta.

        mikäs hänessä oli nyt muuttunut kun ei sänkyyn kelpaa enää 30 vuoden jälkeen?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ollut heihin ihastunut sillä tavalla.

        hankit kuitenkin lapsia naisen kanssa johon et ollut edes ihastunut. ketä varten ne lapset tehtiin kun et rakastanut lasten äitiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mikäs hänessä oli nyt muuttunut kun ei sänkyyn kelpaa enää 30 vuoden jälkeen?

        En tiedä sitä paremmin, kun ei olla sänkyyn oltu edes menossa. Ei minulla vaan ole sellaisia tunteita häntä kohtaan nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        hankit kuitenkin lapsia naisen kanssa johon et ollut edes ihastunut. ketä varten ne lapset tehtiin kun et rakastanut lasten äitiä.

        Se suhde ei alkanut sillä tavalla, että minä olisin ollut ihastunut häneen. Se oli hänen aloitteestaan ja sellaiseen saumaan osui, että alettiin olemaan. Ollaan edellen hyviä ystäviä. Jonkinlainen sielunkumppani hän siis on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se suhde ei alkanut sillä tavalla, että minä olisin ollut ihastunut häneen. Se oli hänen aloitteestaan ja sellaiseen saumaan osui, että alettiin olemaan. Ollaan edellen hyviä ystäviä. Jonkinlainen sielunkumppani hän siis on.

        no se on hyvä syss tehdä lapsia ystävän kanssa. Lapsetkin tykkää kun vanhemmat ei ikinä rakastaneet toisiaan mutta ystävyys sai tekemään lapsia. Hieno homma. mitä sitä turhaa tuntemaan rakkautta kun ystävyys riittää lasten tekoon. se on hyvä oppi lapsille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no se on hyvä syss tehdä lapsia ystävän kanssa. Lapsetkin tykkää kun vanhemmat ei ikinä rakastaneet toisiaan mutta ystävyys sai tekemään lapsia. Hieno homma. mitä sitä turhaa tuntemaan rakkautta kun ystävyys riittää lasten tekoon. se on hyvä oppi lapsille.

        Se on niin, että rakastamaan voi oppia myöhemminkin. En minä ole saanut koskaan kokea sitä, että molemmat olisi ollut yhtä hullaantuneita toisistaan. Onkohan juuri kukaan?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on niin, että rakastamaan voi oppia myöhemminkin. En minä ole saanut koskaan kokea sitä, että molemmat olisi ollut yhtä hullaantuneita toisistaan. Onkohan juuri kukaan?

        niin lapsia kannattaa silti tehdä vaikka ei rakastaisi toista. Se on hyvä juttu. sitten erotaan kun tulee ongelmia . helppo erota kun ei ole ikinä rakastanut vaimoaan. et saanut kokea netankaan kanssa hullaantumista paitsi sun yksipuolinen pakkomielle teiniin joka katsoi sua silmiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin lapsia kannattaa silti tehdä vaikka ei rakastaisi toista. Se on hyvä juttu. sitten erotaan kun tulee ongelmia . helppo erota kun ei ole ikinä rakastanut vaimoaan. et saanut kokea netankaan kanssa hullaantumista paitsi sun yksipuolinen pakkomielle teiniin joka katsoi sua silmiin.

        Ero tuli kylläkin exän puolelta 15 vuoden yhdessäolon jälkeen. Minä en olisi halunnut erota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin lapsia kannattaa silti tehdä vaikka ei rakastaisi toista. Se on hyvä juttu. sitten erotaan kun tulee ongelmia . helppo erota kun ei ole ikinä rakastanut vaimoaan. et saanut kokea netankaan kanssa hullaantumista paitsi sun yksipuolinen pakkomielle teiniin joka katsoi sua silmiin.

        Koinhan minä hullaantumisen. Yksipuolisena.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ero tuli kylläkin exän puolelta 15 vuoden yhdessäolon jälkeen. Minä en olisi halunnut erota.

        miksi . eihän teillä ollut seksiäkään kuin kerran vuodessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        miksi . eihän teillä ollut seksiäkään kuin kerran vuodessa

        niin ei ollutkaan, sitten lasten tulon jälkeen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        niin ei ollutkaan, sitten lasten tulon jälkeen...

        nii syytä lapsia siitä että seksi loppui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nii syytä lapsia siitä että seksi loppui.

        Enhän niitä siitä syytä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän niitä siitä syytä.

        mutta harmittaa kun seksi loppui


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta harmittaa kun seksi loppui

        Silloin tietysti harmitti... En sellaista suhdetta enää halua.


    • Anonyymi

      Hassua, tuli tässä naisena mieleen ajatus jota pyöritellyt päässäni aina, että jos voisin hetken elää miehenä, niin varmaankin rakastuisin strippariin tai huoraan. Vitsi vitsinä, mutta mun huumorin taju nyt yleensäkin alkaa sieltä, missä muilta se loppuu...Ei siksi, että olisin turvaton, vaan juuri siksi, missä suhteessa se vitsin komiikka on...Siksi ne muutkin nauraa, kun hätää ei oikeasti ole, eli väännettäköön nyt ihan penaalin teroittamattomillekin...Ihastuksessani parasta, no, että muun muassa käsittää tämän minusta.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä en oikein tiedä mikä se voisi olla? Ennen se oli ensivaikutelma. Nyt tuntuu siltä, että se mikä tuntuu aluksi liian hyvältä ollakseen totta, harvemmin on sitä? Kauneus on katsojan silmissä, mut pettymykset syö tätäkin uskoa.

      Tämä oli ikävä opetus itselle, josta halusin pitää aiemmin vahvasti kiinni, nyt olen vähän kadoksissa näiden kanssa. Mihin voi luottaa, jos halu uskoa hyvään pettää näin? Pelot ja epävarmuus vaikeuttaa aina kaikkea kanssakäymistä.

      Pelkojen kautta kärsijöitä on aina paljon enemmän, kun uskallus uupuu uusiin kohtaamisiin, siksi kaikenlaisten pettymysten minimointi olisi kaikille hyvästä. Parasta on aina hymy, mutta onko sen taakse jotain muuta verhottuna? Epäileväinen olen.

      • Anonyymi

        Usko siihen mitä tunnet, ja älä aina ajattele pahinta muista, mutta pidä omat suojasi ja varauksesi, jotka koet, että oikeasti palvelevat. Ihmiset on monimutkaisia olentoja, jotka oppii lukemaan vain käytännössä loppuun asti, jos silloinkaan...Sivusta vaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe