Lisää luxusta Pattayalle taas

Anonyymi-ap

Wongamatiin Pattayalle valmistunut uusin luxuscondo. 36 kerrosta, kahdeksan allasaluetta, hienoimmissa huoneistoissa erikoisuutena oma vesiliukumäki allasalueelle. Ei sovellu persaukisille, sillä hinnat on 5400-9000 euroa neliö.

Kuvat on mainoskuvia myyjän sivuilta
https://ibb.co/Rckw35R
https://ibb.co/qD8FsRH
Siitä Pasaset liikkumaan upeissa maisemissa https://ibb.co/4TqjM4F

Missä muualla kuin Pattayalla on tällaista? Ei missään.
Ei ole kaatopaikkoja näillä kaduilla eikä ihmiset ole sikoja kuten Pasasen Thaimaassa. Ketään ei edes myrkytetä. Ei mennyt myöskään Pattaya totaalikuseen eikä konkurssiin, vaikka huahinin suuri ennustaja-Mooses näin povasi vuosikaudet.
Wongamatissa taitaa olla jo puoli tusinaa pilvenpiirtäjää.

Pilvenpiirtäjiksi lasketaan yli 150 metriset rakennukset.

Pattaya on koko maailmassa sijalla 96 maailman korkeimmista kaupungeista.
Pattaya on koko Aasiassa sijalla 60 Aasian korkeimmista kaupungeista.
Pattaya on koko Thaimaassa sijalla 2 Thaimaan korkeimmista kaupungeista.

Kasvulle ei näy loppua. Pattayalla.

27

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jälleen tyypillinen ääriesimerkki, varmaankin on jo päiväkirjoihin kirjaantunut ketkä suomalaiset ja muutkin rikkaat ovat tarjonnut satoja shotteja.

No tietysti tuon rakennuksen talleissa on vuokrattavissa laatuautoja.

Ei niin näillä kaduilla, joten sinä et tiedä mitään todellisesta thaimaasta, siksi tuttu ja turvallinen monelle

• Anonyymi

Mikä ääriesimerkki? Pattaya on turismin keskus Thaimaassa Bangkokin jälkeen. Ei Pattayalle mennä katselemaan todellista Thaimaata vaan Pattayaa. Mitähän sinä huihain erakko tiedät mistään todellisesta Thaimaasta kun et ole mitään muuta tehnyt kuin luuhannut kämpässäsi vailla kontaktia keneenkään paikalliseen? Minä olen ajellut autolla Thaimaan halki ristiin ja rastiin, ollut viikkoja pikkupaikkakunnilla joista sinä et ole kuullutkaan.
        Sinähän puhuit niin kauan todellisen Thaimaan olevan maaseudulla, kunnes arkkivihollisesi muutti maaseudulle, joten kerros nyt uusi versio että mikä se on se todellinen Thaimaa tällä kertaa?

Perjantaina lennän Bangkokiin viidennen kerran kahden vuoden sisällä. Kaikki matkat olleet noin kolme kuukautta. Olen aivan varmasti nähnyt Thaimaata enemmän kuin sinä, sekä aitoa että epäaitoa. On mielestäni hienoa miten upea Pattayasta on tullut ja kehittyy edelleen.
        Olen ollut Wongamatin pilvenpiirtäjissä pelkästään useita kuukausia. Uiskennellut 120 metrin korkeudessa infinite altaissa. Siinä on aidointa luxusta mitä turistille voidaan tarjota, eikä asuntojen vuokrahinnat päätä huimaa. Viimeksi maksoin korkealla olevasta luxushuoneistosta 350 euroa kahdesta viikosta.

sairaspohkeinen mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ääriesimerkki? Pattaya on turismin keskus Thaimaassa Bangkokin jälkeen. Ei Pattayalle mennä katselemaan todellista Thaimaata vaan Pattayaa. Mitähän sinä huihain erakko tiedät mistään todellisesta Thaimaasta kun et ole mitään muuta tehnyt kuin luuhannut kämpässäsi vailla kontaktia keneenkään paikalliseen? Minä olen ajellut autolla Thaimaan halki ristiin ja rastiin, ollut viikkoja pikkupaikkakunnilla joista sinä et ole kuullutkaan.
        Sinähän puhuit niin kauan todellisen Thaimaan olevan maaseudulla, kunnes arkkivihollisesi muutti maaseudulle, joten kerros nyt uusi versio että mikä se on se todellinen Thaimaa tällä kertaa?

Perjantaina lennän Bangkokiin viidennen kerran kahden vuoden sisällä. Kaikki matkat olleet noin kolme kuukautta. Olen aivan varmasti nähnyt Thaimaata enemmän kuin sinä, sekä aitoa että epäaitoa. On mielestäni hienoa miten upea Pattayasta on tullut ja kehittyy edelleen.
        Olen ollut Wongamatin pilvenpiirtäjissä pelkästään useita kuukausia. Uiskennellut 120 metrin korkeudessa infinite altaissa. Siinä on aidointa luxusta mitä turistille voidaan tarjota, eikä asuntojen vuokrahinnat päätä huimaa. Viimeksi maksoin korkealla olevasta luxushuoneistosta 350 euroa kahdesta viikosta.

sairaspohkeinen mies

Mikähän sinusta tekee niin kokeneen thaimaan matkaajan, minä ole asunut täällä kymmenen vuotta, viettänyt sitä ennen kaikki lomani thaimaassa edelliset 13 vuotta, pidin tärkeänä että vaimoni pääsi kotiinsa vähintään kerran vuodessa, työni mahdollisti myös ns. pitkät lomat, minä olen myös ajellut autolla ristiin rastiin thaimaata, ennen avioliittoa olin thaimaassa kolme tai neljä kertaa, kuukaudesta kolmeen kuukauteen kerrallaan, kun vain työt sen sallivat, en minä ole puhut todellisesta thaimaasta, mitään ei sellaista ole olemassakaan, vähiten pattayalla, joka on vain turistipyydys, hua hin on siitä väliltä, maaseutua on paljon, samoin kaupunkityyppistä, asunnoltani ei montaa kilsaa tarvitse mennä niin näet aitomaaseutua koko rahalla... Erinomainen asuinpaikka hieman vanhemmalle.

Minua ihmetyttää suuresti mikä mielenhäiriö teillä kolmella on, ja kaikilla sama sinulla, 2010 sekä palstan heikoimmalla, luulenpa että kaikki viestit tulee samasta ip-osoitteesta, hauskaa on myös se miten olette löytäneet toisenne todelliset aateveljet, tiellä jokaisella on vahvauskomus että pattaya on paratiisi, ja siihen on syynsä, ja syykin on itsestään selvä.

Kuten aikaisemmin minä en näe tätä millään muotoa paratiisina, liikenne maailman top 3, liikenne kuolleisuuden osalta, täällä kuolee noin 12-13 kertaisesti ihmisiä tienpäälle, suomeen verrattuna, kun väliluku huomioidaan, ainoastaan muutamassa afrikan maassa on vielä huonommin, toisena on likaisuus thaikut on paskaista kansaa, laittomia kaatopaikkoja on joka kulmassa, miksi roskia ei voi kertat pois kunnolla, kolmas ongelma on valtio on perseaukinen, sillä ei ole varaa maksaa edes 15 euron eläkkeitä 60 vuotta täyttäneitä, kun itse kävin selvittämässä omaa verovelvollisuuttani tänne, verohemmo sanoin vitsinä että kun täytän 60 saan valtiolta eläkettä, 15 euroa kuukaudessa, jossa valtiolla on varaa maksaa niitä, kunhan maksan itse veroni thaimaan verottajalle, 20% netto eläkkeestäni , en maksan maksan veroni suomeen... nyt ja aina.

Tässä on kolme factaa kaukana paratiisista, onhan täällä hienoja asioita, eilenkin näin eläimen mitä ne ole nähnyt koskaan ennen, laitan kuvan joskus esille, jos se on onnistunut... joku lizard iso metri ilman häntää, kaksi hännällä, myöskään vaimoni ei ole moista koskaan nähnyt epäili että oli karannut jostain...
        By NumBall HHN 62v.
        By NUmBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikähän sinusta tekee niin kokeneen thaimaan matkaajan, minä ole asunut täällä kymmenen vuotta, viettänyt sitä ennen kaikki lomani thaimaassa edelliset 13 vuotta, pidin tärkeänä että vaimoni pääsi kotiinsa vähintään kerran vuodessa, työni mahdollisti myös ns. pitkät lomat, minä olen myös ajellut autolla ristiin rastiin thaimaata, ennen avioliittoa olin thaimaassa kolme tai neljä kertaa, kuukaudesta kolmeen kuukauteen kerrallaan, kun vain työt sen sallivat, en minä ole puhut todellisesta thaimaasta, mitään ei sellaista ole olemassakaan, vähiten pattayalla, joka on vain turistipyydys, hua hin on siitä väliltä, maaseutua on paljon, samoin kaupunkityyppistä, asunnoltani ei montaa kilsaa tarvitse mennä niin näet aitomaaseutua koko rahalla... Erinomainen asuinpaikka hieman vanhemmalle.

Minua ihmetyttää suuresti mikä mielenhäiriö teillä kolmella on, ja kaikilla sama sinulla, 2010 sekä palstan heikoimmalla, luulenpa että kaikki viestit tulee samasta ip-osoitteesta, hauskaa on myös se miten olette löytäneet toisenne todelliset aateveljet, tiellä jokaisella on vahvauskomus että pattaya on paratiisi, ja siihen on syynsä, ja syykin on itsestään selvä.

Kuten aikaisemmin minä en näe tätä millään muotoa paratiisina, liikenne maailman top 3, liikenne kuolleisuuden osalta, täällä kuolee noin 12-13 kertaisesti ihmisiä tienpäälle, suomeen verrattuna, kun väliluku huomioidaan, ainoastaan muutamassa afrikan maassa on vielä huonommin, toisena on likaisuus thaikut on paskaista kansaa, laittomia kaatopaikkoja on joka kulmassa, miksi roskia ei voi kertat pois kunnolla, kolmas ongelma on valtio on perseaukinen, sillä ei ole varaa maksaa edes 15 euron eläkkeitä 60 vuotta täyttäneitä, kun itse kävin selvittämässä omaa verovelvollisuuttani tänne, verohemmo sanoin vitsinä että kun täytän 60 saan valtiolta eläkettä, 15 euroa kuukaudessa, jossa valtiolla on varaa maksaa niitä, kunhan maksan itse veroni thaimaan verottajalle, 20% netto eläkkeestäni , en maksan maksan veroni suomeen... nyt ja aina.

Tässä on kolme factaa kaukana paratiisista, onhan täällä hienoja asioita, eilenkin näin eläimen mitä ne ole nähnyt koskaan ennen, laitan kuvan joskus esille, jos se on onnistunut... joku lizard iso metri ilman häntää, kaksi hännällä, myöskään vaimoni ei ole moista koskaan nähnyt epäili että oli karannut jostain...
        By NumBall HHN 62v.
        By NUmBall HHN 62v.

Mitä tarkoittaa saaripasanen?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Entä se juttu kuksasta,avatkaa vähän

• Anonyymi

Kun pojat on rakastuneet luxukseen pitihän minunkin laittaa semmottinen framelle, ja ihan suomen lahdesta "Tarkka-ampujarykmentin tartuntatautiosasto muuttui luksusasunnoksi jättimäisessä remontissa – kustannukset yli 1 000 € neliöltä
      Remontissa talon alta on muun muassa kaivettu metri maata." uutinen löytyy tekniikka ja talouslehdestä, että kyllä suomessakin osataan.

• Anonyymi

Aika tyhjä on elämä kun pitää ammentaa kehumisen aihetta jostakin persoonattomasta pilvenpiirtäjästä....

No, siellä on samanlaisia nousukkaita joille kehua rahan tuhlausta luullen se nostaa arvostusta. Ehkä nostaa kun ei ole muuta....

Jompalla on menossa ale myynti pilvenpiirtäjissä. Milli, pari, alennusta nyt. Ei mene luukut kaupaksi... Copacabana, Riviera, ym halpoja. Alkaen 1,3 milli THB. Milli on pudonnut pois hinnasta! Mitä korkeammalla sen halvempi.

• Anonyymi

Älähän nyt arvostelet pattayan rakkaisen haaveellista elämän tyyliä, luxusta ja brameaa elämää, todellisuudessa täysin perseaukisia yrittäjiä, pattayalla on aina myynnissä kymmeniä tuhaisia luxus kämppiä, joita kukaan ei huoli.

• Anonyymi

"Olen ollut Wongamatin pilvenpiirtäjissä pelkästään useita kuukausia. Uiskennellut 120 metrin korkeudessa infinite altaissa"

Meneppä seuraavan kerran sen "Infinite" altaan reunalle ja HYPPÄÄ niin huomaat ettei ollutkaan "infinite".... 55555

• Anonyymi

Pasanen puhuu oikein urakalla läpiä päähänsä. Ihailee jotakin Hua Hinin ränsistynyttä Hiltonia joka ei edes ole pilvenpiirtäjä, mutta sitten ei pidä minään huippumodernia luksuscondoa Pattayalla.
      Hua Hin on huonommassa kunnossa kuin Isanin pikkukaupungit koska kukaan ei panosta sen remontointiin. Pölyinen ja paskainen, kuten Pasanen itsekin totesi sen olevan kaatopaikka jossa ihmiset ovat sikoja. Hua Hinista pitää matkata jokunen kilometri sivuun, ennenkuin tule oikealle maaseudulle, eikä Pasasella ole mitään asiaa sinne norkoilemaan. Mitäpä katsomista pelloissa on muutenkaan kenellekään?

Pattayalla on reilusti komeampi infra kuin vaikkapa Monacossa tai Nizzassa. Maailmanluokan rantakadut jossa kaikki palvelut vieressä ja juurikin nuo tornitalot ja pilvenpiirtäjät upealla designilla luovat maailmanluokan metropolin, jossa tulevaisuudessa tuhansilla rikkailla on omat tukikohtansa.

Päinvastoin kuin Pasanen totesi, hinnat on sitä korkeammat mitä korkeammalla huoneisto sijaitsee. Tuossa aloituksen kohteessa korkealta maksaa huoneisto 70% enemmän per neliö kuin alhaalta. Tuulesta temmattuja ovat Pasasen puheet alennusmyynneistä. Sijoitukset pidetään vuokralla vaikeiden aikojen yli eikä oikeilla sijoittajilla ole mikään hätä myydä taantuman aikaan. Russiaanit on rahoineen nyt Pattayalla eivätkä kysy hintaa. Mitään syytä alennusmyynteihin ei ole.

Futuurinäkymää Pattayalta, monorailin rakentaminen on jo alkanut. Maailman upeimpia kaupunkeja jossa luksusta riittää jokaiseen makuun. Luulitkos btw ennen googlausta että infinite altaat päättyy tyhjän päälle kun koit nyt ahaa elämyksen?
      Lapsikin ymmärtää ettei niistä voi vahingossa pudota.
      https://futuresoutheastasia.com/pattaya-monorail/

• Anonyymi

Luuletko ihan oikeasti että minun vittuakaan kiinnostaa pattayan tai hua hinin hiltonit, sekopää vittu elämän arvot pitää olla täysin muualla, oletko sinä ihan idioootti, minä kyllä tiedän että kerro vaikuttaa hintaan, ja thaimaassa taloissa ei ole lainkaan 13. kerrosta, koskaan.

Pattayalla on ainakin 20.000 condoa jotka on ollut myynnissä jo yli vuoden osa viisikin vuotta oli sitten luxusta tai ei so what, pahimmissa on ikkunat rikki, pulut pitävät majapaikkanaan, hienoa kun sellaista on naapurissa, kuten tässä talossa missä 2010 oli asunto, se oli karmeassa kunnossa, en mene enää sinne koskaan, kakkos tiellä on monia hyviä majapaikkoja, eri hintaluokissa, olen asunut täällä jo niin kauan että tiedän paljonko niistä joutuu maksamaan, aivan varmasti...

By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko ihan oikeasti että minun vittuakaan kiinnostaa pattayan tai hua hinin hiltonit, sekopää vittu elämän arvot pitää olla täysin muualla, oletko sinä ihan idioootti, minä kyllä tiedän että kerro vaikuttaa hintaan, ja thaimaassa taloissa ei ole lainkaan 13. kerrosta, koskaan.

Pattayalla on ainakin 20.000 condoa jotka on ollut myynnissä jo yli vuoden osa viisikin vuotta oli sitten luxusta tai ei so what, pahimmissa on ikkunat rikki, pulut pitävät majapaikkanaan, hienoa kun sellaista on naapurissa, kuten tässä talossa missä 2010 oli asunto, se oli karmeassa kunnossa, en mene enää sinne koskaan, kakkos tiellä on monia hyviä majapaikkoja, eri hintaluokissa, olen asunut täällä jo niin kauan että tiedän paljonko niistä joutuu maksamaan, aivan varmasti...

By NumBall HHN 62v.

ja on se saatanan komea intra kun sähköjohtoja menee ristiin rastiin miljoonia kilometrejä, pattaya on ihan asiallinen paikka käydä vaikka songkran aikana, mutta ei sinne viitsi pysyvästi muuttaa koskaan, ressukka, hua hin on huomattavasti parempi, kuten sanoin meillä on 2 kilsaa kaupungin keskustasta, ovat ja portti on aina auki, kukaan ei tule 100 metriä lähemmäs taloa, kun pihalla on kaksi isoa koiraa, lazadan kuski soittaa aina etukäteen että tulossa ollaan en uskolla tulla jos koirat on vapaana, en laita kuin portin kiinni niin kohta auto tai mopo pölähtää paikalle

By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja on se saatanan komea intra kun sähköjohtoja menee ristiin rastiin miljoonia kilometrejä, pattaya on ihan asiallinen paikka käydä vaikka songkran aikana, mutta ei sinne viitsi pysyvästi muuttaa koskaan, ressukka, hua hin on huomattavasti parempi, kuten sanoin meillä on 2 kilsaa kaupungin keskustasta, ovat ja portti on aina auki, kukaan ei tule 100 metriä lähemmäs taloa, kun pihalla on kaksi isoa koiraa, lazadan kuski soittaa aina etukäteen että tulossa ollaan en uskolla tulla jos koirat on vapaana, en laita kuin portin kiinni niin kohta auto tai mopo pölähtää paikalle

By NumBall HHN 62v.

Todistit juuri ettet ollut viime Songkranin aikaan Pattayalla taikka sitten olet sokea, koska sähköjohdot kaivettiin maahan jo pari vuotta sitten kaikilta keskustan pääkaduilta ja walkkarilta. Mistä tuo hirvittävä vihasi ja raivosi oikein johtuu? Saat hirmuisia hepuleita aina jos Thaimaasta puhutaan hyvänä matkakohteena. Ei ole normaalia tuollainen.
        Ei minullakaan ole varaa Pattayan luxuscondoja ostella, mutta toteanpahan vaan että on ne hienoja ja niissä voi tällainen köyhempikin asua vuokralla lomallaan. Ei koko lomaa mutta osan. Saa maistaa palan parempaa elämää hetken aikaa.
        Kuvat joita laitat, ovat aina halvimmista paikoista ja naamasi on aina kuin siellä olisi litra hapanta piimää. Elämänarvosi on että kaikki on aina päin honkia ja mikään ei kiinnosta, innosta eikä maistu. Vaikeatahan se on ilman rahaa.
        Rahalla saa kivaa, oli sitten arvot mitkä hyvänsä ja sinähän et edes liiku luonnossa vaikka se on ilmaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todistit juuri ettet ollut viime Songkranin aikaan Pattayalla taikka sitten olet sokea, koska sähköjohdot kaivettiin maahan jo pari vuotta sitten kaikilta keskustan pääkaduilta ja walkkarilta. Mistä tuo hirvittävä vihasi ja raivosi oikein johtuu? Saat hirmuisia hepuleita aina jos Thaimaasta puhutaan hyvänä matkakohteena. Ei ole normaalia tuollainen.
        Ei minullakaan ole varaa Pattayan luxuscondoja ostella, mutta toteanpahan vaan että on ne hienoja ja niissä voi tällainen köyhempikin asua vuokralla lomallaan. Ei koko lomaa mutta osan. Saa maistaa palan parempaa elämää hetken aikaa.
        Kuvat joita laitat, ovat aina halvimmista paikoista ja naamasi on aina kuin siellä olisi litra hapanta piimää. Elämänarvosi on että kaikki on aina päin honkia ja mikään ei kiinnosta, innosta eikä maistu. Vaikeatahan se on ilman rahaa.
        Rahalla saa kivaa, oli sitten arvot mitkä hyvänsä ja sinähän et edes liiku luonnossa vaikka se on ilmaista.

Todistin siis mitä, sen että sinä olet katkera ja kateellinen, hyvin harhainen.. laitoin valokuvan kun olin pattayalla tämän vuoden songkraniana, laiffila sinun mielenterveystesi on hyvin ohut... sinuna olet viimeinen ottamaan kantaa yhtään mihinkään, kuva kollaasi kertoo sinusta enemmän kuin edes tajuat, ja syyt kateuteen ja katkeruuteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todistin siis mitä, sen että sinä olet katkera ja kateellinen, hyvin harhainen.. laitoin valokuvan kun olin pattayalla tämän vuoden songkraniana, laiffila sinun mielenterveystesi on hyvin ohut... sinuna olet viimeinen ottamaan kantaa yhtään mihinkään, kuva kollaasi kertoo sinusta enemmän kuin edes tajuat, ja syyt kateuteen ja katkeruuteesi.

Mutta eniten sinun ongelmistasi, kertoo fanaattisuusmainen rakkautesi pattayaan, teitä kaikkia sinua laiffila, 2010 ja muutama muukin sama fanaattisuus, ja siihen on syynsä, rakkauteenne, puolustat fanaattisuutesi kohdetta selkeästi mielisairaala tasolla, eikä sinussa ja Tapsukassa ole mitään eroa, paitsi että Tapsukka on sinua huomattavasti terveempi, viimeisenä keinona, tarkastaa elämänsä kortit, jotkut rakastuvat jesseen, mutta harvemmin fanaattisesti paikkakuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eniten sinun ongelmistasi, kertoo fanaattisuusmainen rakkautesi pattayaan, teitä kaikkia sinua laiffila, 2010 ja muutama muukin sama fanaattisuus, ja siihen on syynsä, rakkauteenne, puolustat fanaattisuutesi kohdetta selkeästi mielisairaala tasolla, eikä sinussa ja Tapsukassa ole mitään eroa, paitsi että Tapsukka on sinua huomattavasti terveempi, viimeisenä keinona, tarkastaa elämänsä kortit, jotkut rakastuvat jesseen, mutta harvemmin fanaattisesti paikkakuntaan.

Miksi et nuku yöllä?

• Anonyymi

Näyttääkö Pasasesta siltä että Pattaya on alennusmyynnissä? Katso kerroshintoja, missä on kalliimpaa. https://ibb.co/kKRhSyK
      Ihan riittävän persoonallista minun makuuni. https://ibb.co/m6Hk3PB Kokolasinen julkisivu on muodissa ökytaloissa ollut jo jokusen vuoden.
      Hong Kongissa on talo jossa kallein huoneisto maksaa 178 miljoonaa dollaria.

Tässä Miamin kämpässä voit ajelle Bentleyn suoraan asuntoosi korkeuksiin
      https://ibb.co/xsCSKxd En suosittele että ajat sinne Ladalla, sillä häkä ja öljyvaurioiden korjaaminen saattaa tulla kalliiksi.

• Anonyymi

Pratamnak'in luxus condo Panoda ilmoittaa wed sivulla "ale 100 000THB" mutta Jompalla on 10x20m mainos "Ale 1 000 000 (milli!) THB.
      Halvimman saa 3 millillä, allekin.
      https://www.thepanoracondo.com/en/
      Et sinä tiedä mitään oikeista myynti- ja pyyntihinnoista.
      Googlailet Bururamin pusikoista... ja jatkat märkiä uniasi haavemaailmassa.

• Anonyymi

Pidätkö 2700 euron alennusta 85000 euron kämpästä merkittävänä alennuksena? Nuo on vain Maskun myyntikikkoja joissa ovh nostetaan keinotekoisesti ylös ja ollaan antavinaan sitten alennusta.

30 neliön kämppä 3 miljoonaa bahtia on 2700 euroa neliö jotka on sellaisia kehä kolmosen ulkopuolisia hintoja, noin Tuusulan hintoja.

Jompparilla on paljon pientä koppia jotka on remontin tarpeessa ja lähtee tonnilla neliö. Remontin jälkeen nekin on 2000 euroa neliö, eli ei mitään halpoja nekään.

Sinun Hankasalmelta saa omakotitaloja tontteineen 500 euroa per asuinneliö ja sis tontin.

• Anonyymi

Millä kurssilla "1 millin ale THB" on 2700? Kyllä se on 27 000egee.....

Paras ostella luukkuja Tori'sta Vantaalla ettei tule takkiin maailmalla...

• Anonyymi

Mainossivullasi kylläkin lukee että "discountup to 100,000 THB"

100,000 THB on noin 2700 euroa. Pasasen lukihäiriö ja sairas mieli teki jälleen kerran tepposet ja mitään Tapsaa ei Kampotissa ole sen enempää kuin Senssua Chiang Maissa.
        Mitään "Pattayan rakkautta" ei myöskään ole, on vain se toteamus että Pattaya on monipuolinen lomakohde lapsiperheillekin ja keskeisen sijainnin vuoksi erinomainen tukikohta Thaimaassa lomailuun autoileville turisteille. Liikenne ei ole koskaan ollut meille ongelma.
        Olemme autoilleet noin 9000 kilometriä tähän mennessä Thaimaassa ja täysin turvassa.
        Emme myöskään ole havainneet laittomia kaatopaikkoja eikä kukaan ole huijannut meitä.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainossivullasi kylläkin lukee että "discountup to 100,000 THB"

100,000 THB on noin 2700 euroa. Pasasen lukihäiriö ja sairas mieli teki jälleen kerran tepposet ja mitään Tapsaa ei Kampotissa ole sen enempää kuin Senssua Chiang Maissa.
        Mitään "Pattayan rakkautta" ei myöskään ole, on vain se toteamus että Pattaya on monipuolinen lomakohde lapsiperheillekin ja keskeisen sijainnin vuoksi erinomainen tukikohta Thaimaassa lomailuun autoileville turisteille. Liikenne ei ole koskaan ollut meille ongelma.
        Olemme autoilleet noin 9000 kilometriä tähän mennessä Thaimaassa ja täysin turvassa.
        Emme myöskään ole havainneet laittomia kaatopaikkoja eikä kukaan ole huijannut meitä.

laiffila

Näyttäähän tuo pattayarakkaus olevan voimissaan, kun joka asiaa väännät ja käännät, poju sinä olet vain sekopää, ja vielä pahemmasta päästä, oletko muuten sinäkin kalju, yleensä tukka ja järki ei pysy samassa päässä, mutta se ei koske mielenterveyshäiriöitä, osaan kyllä laskea paljonko on 100.000 bahtia, seuraan kurssia aina silloin kun lähetän rahaa tänne, wisen kautta.
        By Numball, 62v Hua hin...
        ps. älä ota paineita minun hankasalmen reissusta, se kuuluu asiaan se on toinen kerta kun menen kymmenen vuoden aikana joten lienee ihan perusteltua asiaan hoitaminen...
        Kerrot muuten asuvasi Vantaalla se on pääkaupunki seudun köyhälistö aluetta, onko hiekkaharju ja malminiitty tuttuja paikkoja, eiks täällä joku pelle esiintynyt muutama vuosi sitten hanuristina, sopii hyvin SINUUN, kuvat on vain jatkoa mielenterveyshäiriöllesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttäähän tuo pattayarakkaus olevan voimissaan, kun joka asiaa väännät ja käännät, poju sinä olet vain sekopää, ja vielä pahemmasta päästä, oletko muuten sinäkin kalju, yleensä tukka ja järki ei pysy samassa päässä, mutta se ei koske mielenterveyshäiriöitä, osaan kyllä laskea paljonko on 100.000 bahtia, seuraan kurssia aina silloin kun lähetän rahaa tänne, wisen kautta.
        By Numball, 62v Hua hin...
        ps. älä ota paineita minun hankasalmen reissusta, se kuuluu asiaan se on toinen kerta kun menen kymmenen vuoden aikana joten lienee ihan perusteltua asiaan hoitaminen...
        Kerrot muuten asuvasi Vantaalla se on pääkaupunki seudun köyhälistö aluetta, onko hiekkaharju ja malminiitty tuttuja paikkoja, eiks täällä joku pelle esiintynyt muutama vuosi sitten hanuristina, sopii hyvin SINUUN, kuvat on vain jatkoa mielenterveyshäiriöllesi.

Älä selitä tuosta liikenteestä se on thaimaassa täysin perseestä ja pahasti, thaikkujan ajotaidot on 4- vanhalla kouluasteikolla, lisäksi thaimaa kuuluu top 3-5 vaarallisimpiin maihin tieliikenteessä, ja muut on afrikan maita.

• Anonyymi

"Pratamnak'in luxus condo Panoda ilmoittaa wed sivulla "ale 100 000THB" mutta Jompalla on 10x20m mainos "Ale 1 000 000 (milli!) THB."

Kun lukutaito ja/tai ymmärrys ei riitä turha toistaa tollolle...

Tuskin olet Thaimaassa tai edes tiedät mikä "Jomppa" on 5555555

• Anonyymi

No näytäpäs nyt sitten se miljoonan alennuskyltti ja näytä sitten myynti-ilmoitus jossa oli se hinta josta aiotaan alentaa? Jomppa on housussasi.

• Anonyymi

Mitä meinataan tehdä, sille keskeneräiselle tornitalolle??
      2014 jälkeen ei ole rakennuksessa tapahtunut mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe