Kuinka monta päivää kestää tilisiirto Suomen tililtä Thaimaan tilille. Miten poijat on siirrelleet rahoja. Kahden viikon matkalla koko kassa käteisenä.
Kuinka moni oikeasti on nyt Thaimaassa? Luulen, että ei kovinkaan moni. . Miten joko lippu on ostettu.
Ilman pankkitiliä ei oikein voi asua pitempään missään. Ne on ensimmäisiä asioita mitä pitää tehdä ja seuraavaksi ajokortti.
Miten poijat on järjestänyt tulot. Firmat nurin ja eläkkeelle vai miten. Jälkipolvea ei ole ja ei tule.
Minä kun muutin tai oleskelin Thaimaassa, niin avasin pankkitilin siellä heti. Tietysti heti avasin myös Kambodzassa ABA Bank. Se on paskamainen juttu roikuttaa rahoja mukana tai pakkohan ne on jotenkin Suomesta saatava. Visa on pirun kallista.
Se ajokortti on myös haastava juttu.
Pankkitili Thaimaassa
61
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee yleensä samana päivänä, käytän wisea.. jos voi mennä seuraavalle.
- Anonyymi
Roikutat sitten kaikkia mukana vai ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roikutat sitten kaikkia mukana vai ?
En minulla on kaksi tiliä kasikorn pankissa, rahat tulevat ekaan, ja käytän niitä toisesta, ekassa on vain tili, toisessa on kaikki tarvittavat kortit, thaimaassa on sellainen että rahan nostosta veloitetaan pieni palkkio, jos se nostetaan toisessa kaupungissa, automaatista, ensimmäinen tili on saraburissa toinen hua hinissä jossa ei mene tuota palkkiota, se on 10 - 20 bahtia kerta... aivan sama nostatko 200bahtia tai 40.000 bahtia kerralla, se on aina tuo 10 tai 20 bahtia, mutta jos tosiaan sinulla on tili hua hinissä missä asun, veloitusta ei mene, kun nostat kasikornin automaatista, eikä aina muidenkaan pankkien automaateista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minulla on kaksi tiliä kasikorn pankissa, rahat tulevat ekaan, ja käytän niitä toisesta, ekassa on vain tili, toisessa on kaikki tarvittavat kortit, thaimaassa on sellainen että rahan nostosta veloitetaan pieni palkkio, jos se nostetaan toisessa kaupungissa, automaatista, ensimmäinen tili on saraburissa toinen hua hinissä jossa ei mene tuota palkkiota, se on 10 - 20 bahtia kerta... aivan sama nostatko 200bahtia tai 40.000 bahtia kerralla, se on aina tuo 10 tai 20 bahtia, mutta jos tosiaan sinulla on tili hua hinissä missä asun, veloitusta ei mene, kun nostat kasikornin automaatista, eikä aina muidenkaan pankkien automaateista.
Ei thaimaassa enää kukaan käytä kortteja, kaikki hoituu kännykkäsovelluksella, myös rahan nosto automaatista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei thaimaassa enää kukaan käytä kortteja, kaikki hoituu kännykkäsovelluksella, myös rahan nosto automaatista.
Hienoa kun kerrot, ihan aikuisten oikeasti, Suomessa kanssa.
- Anonyymi
Kaikki $, eli aina taaloina Eurojen sijaan, käteisenä mukana ja hotellit ym VISAan aina kun voi.
Visa EI ole kallis käyttää ja on turvallinen. Vaihtokurssit OK Thaimaassa ja Vietnamissa. BONUS; Saan visalla lentopisteitä joilla ilmaiset matkat.
Pankkisiirrot maksaa koska tulee Saksan pankin kautta. Ja jos on tili muualla kuin Bangkok Bank'issa tulee Thaimaan päässä kuluja.
Kaikki ulkomaan rahat kulkee Bangkok Bank'in kautta. Lie joku " siaäpiirin juttu" että on noin?
WISE antaa huonon vaihtokurssin! Eikä voi käyttää WISEa esim viisumi talletuksiin koska rahat tulee Thaimaasta, ei ulkomailta, kuten on säännöt.- Anonyymi
Visa maksaa aina, se on niiden liikeidea, wise on paras, rahat tule nopeasti ja kurssi hyvä, mihin hiton viisumi talletuksiin, sitä tarvitaan, wisessä rahat tulee sieltä mistä ne olet wiseen lähettänyt, minulle eläke tulee belgiaan, ja sieltä konvertoituvat bahtieksi, muutama minuutti ennenkin ne on tilillä.. .
By Numball HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Visa maksaa aina, se on niiden liikeidea, wise on paras, rahat tule nopeasti ja kurssi hyvä, mihin hiton viisumi talletuksiin, sitä tarvitaan, wisessä rahat tulee sieltä mistä ne olet wiseen lähettänyt, minulle eläke tulee belgiaan, ja sieltä konvertoituvat bahtieksi, muutama minuutti ennenkin ne on tilillä.. .
By Numball HHN 62v.Ainakaan kasikorn mitään kuluja rahansiirroista ota...
- Anonyymi
Käteiseistä, kun käyttää,tietää mitä maksaa. Maanantaina 1€= 38.45 bath, tänään 38.10. 500€ seteleitä vaikea saada nykyään. Visalla,kun maksaa, lasku tulee seuraavan kuun lopussa. Kurssi voi olla mitä vain.
- Anonyymi
"mihin hiton viisumi talletuksiin, sitä tarvitaan"
Jassoo.... sulla ei ole 800t tai 400t pankissa eläkeviisumia varten? - Anonyymi
Kello 05.18 Tapsa aukoo päätään Kampotista. Alle 2 minuutissa Pasanen vastaa ja starttaa yksinpuhelun. "Kumpikaan" herroista ei kerro miksi kuvansa ovat netistä.
Kattilajengin rikkain mies Paraisilta on vuorostaan hiljaa jolla ei ole materialistisia arvoja seisoessaan sikari hampaissa konjakkikuksa kourassaan miljoonajahdin kannella nauraen yläosattomille sukelluksenopettajille jotka ui jahtia ympäri.
Toivottavasti saavat Hankasalmella tuohin Spedeen taottua edes hieman todellisuudentajua.- Anonyymi
Otahan spede rauhallisesti olen yhden kuvan vuosien varrella kopioinut netistä, luulenpa laiffila että sinulla on täysin turhaa kertoa kenenkään todellisuudentajuista kun olet palstan heikoin lenkki ylivoimaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan spede rauhallisesti olen yhden kuvan vuosien varrella kopioinut netistä, luulenpa laiffila että sinulla on täysin turhaa kertoa kenenkään todellisuudentajuista kun olet palstan heikoin lenkki ylivoimaisesti.
Minuutti ja 55 sekuntia jälkeen vastasit "Tapsalle", jota ei ole olemassakaan. Etkä vieläkään ole kertonut vastausta miksi hänen kuvansa ovat netistä ja Senssulla ei ole omia kuvia laisinkaan yhtään?
- Anonyymi
"Visa on pirun kallista."
Se vain tuntuu kalliilta, jos on köyhä.- Anonyymi
Tuo Kampot on Pasasen haave palata Hankasalmelta tropiikkiin. Thaimaahan ei enää rahat ja vakuutukset riitä niin tunnustelee tuota vaihtoehtoa. Ei tule tapahtumaan. Ei saa lentoja, visaa ja vakuutuksia irti pienestä eläkkeestään. Se on game over. Toivottavasti ex-vaimonsa saa vielä alun uudelle elämälle köyhien ja väkivaltaisten vuosien jälkeen. Se on vaikeaa kun on vuosia elänyt "simo hullujenhuoneelta terve" miehen kanssa, jonka multipersoona vaihtelee jopa minuuteissa laidasta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Kampot on Pasasen haave palata Hankasalmelta tropiikkiin. Thaimaahan ei enää rahat ja vakuutukset riitä niin tunnustelee tuota vaihtoehtoa. Ei tule tapahtumaan. Ei saa lentoja, visaa ja vakuutuksia irti pienestä eläkkeestään. Se on game over. Toivottavasti ex-vaimonsa saa vielä alun uudelle elämälle köyhien ja väkivaltaisten vuosien jälkeen. Se on vaikeaa kun on vuosia elänyt "simo hullujenhuoneelta terve" miehen kanssa, jonka multipersoona vaihtelee jopa minuuteissa laidasta toiseen.
Otahan rauhallisesti laiffila ettet katkea kateudesta ja katkeruudestasi, huomaa että olen ollut vaimoni kanssa yhdessä kohta 24 vuotta, ei kukaan pysy moisessa jos liitto on paska, otahan poika hieman oppia,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otahan rauhallisesti laiffila ettet katkea kateudesta ja katkeruudestasi, huomaa että olen ollut vaimoni kanssa yhdessä kohta 24 vuotta, ei kukaan pysy moisessa jos liitto on paska, otahan poika hieman oppia,
Et vieläkään ole kertonut vastausta miksi Tapsan kuvat ovat netistä ja Senssulla ei ole omia kuvia laisinkaan yhtään? Miksi tämä asia ei häiritse sinua laisinkaan mutta muiden jutut ovat sinulle pulmallisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vieläkään ole kertonut vastausta miksi Tapsan kuvat ovat netistä ja Senssulla ei ole omia kuvia laisinkaan yhtään? Miksi tämä asia ei häiritse sinua laisinkaan mutta muiden jutut ovat sinulle pulmallisia?
Miksi minun pitäisi tietää miksi joku laittaa kuvia netistä, mulle on aivan sama laittaako Tapsukka yhtään kuvaa koskaan mistään, minä en ole Tapsukka, eikö tämä ala mennä jakeluun, oletko yksinkertaisesti vaan hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minun pitäisi tietää miksi joku laittaa kuvia netistä, mulle on aivan sama laittaako Tapsukka yhtään kuvaa koskaan mistään, minä en ole Tapsukka, eikö tämä ala mennä jakeluun, oletko yksinkertaisesti vaan hullu.
Luotat mielikuvitusmiehiin mutta epäilet oikeita ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa että nämä Tapsa ja Senssu on aivan verta ja lihaa, kuten sinäkin, en lähde noihin harhajuttuihin mukaan, ne on mielisairauden oireita, ettet pysty erottamaan fantasiaa totuudesta, kuvittelet satuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun kommenttisi o n varsin naivi, "luotan mielikuvitusmiehiin" sinun mielikuvituksesi luomiin oletuksiin, itsestäsi, siksi olet aina palstan heikoin lenkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa että nämä Tapsa ja Senssu on aivan verta ja lihaa, kuten sinäkin, en lähde noihin harhajuttuihin mukaan, ne on mielisairauden oireita, ettet pysty erottamaan fantasiaa totuudesta, kuvittelet satuja.
Mihin perustat luulosti kun Kampotin Tapsasta ja Chiang Main Senssusta ei ole minkäänlaisia todisteita? On vain netistä otettuja kuvia ja sekavia tarinoita jotka eivät voi olla kotoisin terveen aikuisen kynästä. On vain valheista kiinnijäämisiä ja älytöntä yleistämistä joka on täsmälleen sitä samaa mitä sinä teet.
He ovat ihan yhtä todellisia kuin sinä insinöörimajurina, koelentäjänä, lentokapteenina, keksijänä ja koodaajana. Heillä on myös samanverran säästöjä kuin sinulla, eli ei laisinkaan.
Kuvaruutukuvat ovat myös tuttuja teille kaikille kolmelle ja te kaikki kolme elätte yksin kun nainen lähti mutta se on teidän kaikkien kolmen mielestä ok koska ne naiset vain himoitsivat suunnattomia rahavarojanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin perustat luulosti kun Kampotin Tapsasta ja Chiang Main Senssusta ei ole minkäänlaisia todisteita? On vain netistä otettuja kuvia ja sekavia tarinoita jotka eivät voi olla kotoisin terveen aikuisen kynästä. On vain valheista kiinnijäämisiä ja älytöntä yleistämistä joka on täsmälleen sitä samaa mitä sinä teet.
He ovat ihan yhtä todellisia kuin sinä insinöörimajurina, koelentäjänä, lentokapteenina, keksijänä ja koodaajana. Heillä on myös samanverran säästöjä kuin sinulla, eli ei laisinkaan.
Kuvaruutukuvat ovat myös tuttuja teille kaikille kolmelle ja te kaikki kolme elätte yksin kun nainen lähti mutta se on teidän kaikkien kolmen mielestä ok koska ne naiset vain himoitsivat suunnattomia rahavarojanne.Eihän sinustakaan ja sinun olemassa olosta ole ensimmäistäkään todistetta, havaittu palstalla koskaan, selkeästi sinä olet olemassa mutta vain palstalla, ihan yhtä laadukkaasti kuin Tapsa, tai Senssu... Mitä luulet onko sinun epäilyisi muutakuin harhasta kateutta ja katkeruutta, onko sinulla kuviesi lisäksi jokin kristallipallo mistä voit katsoa mitä kenelläkin on tai on olematta, kuvat kertovat kaiken minä voi edes kuvitella elämäsi laadusta, ja sorry vaan poju elän mielelläni omaa elämään, kuin sinun elämääsi, jossa on varsin paljon haasteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinustakaan ja sinun olemassa olosta ole ensimmäistäkään todistetta, havaittu palstalla koskaan, selkeästi sinä olet olemassa mutta vain palstalla, ihan yhtä laadukkaasti kuin Tapsa, tai Senssu... Mitä luulet onko sinun epäilyisi muutakuin harhasta kateutta ja katkeruutta, onko sinulla kuviesi lisäksi jokin kristallipallo mistä voit katsoa mitä kenelläkin on tai on olematta, kuvat kertovat kaiken minä voi edes kuvitella elämäsi laadusta, ja sorry vaan poju elän mielelläni omaa elämään, kuin sinun elämääsi, jossa on varsin paljon haasteita.
Minä olen Suomessa ja en ole koskaan väittänyt asuvani Thaimaassa. Johtuu siitä että asun Vantaalla eikä minulla ole mitään syytä keksiä satuja, kuten Tapsallasi, Senssullasi ja sinulla itselläsi. Minä en ole lentokapteeni enkä koelentäjä, etkä ole sinäkään.
Minä tulen kuitenkin hyvin toimeen ja koko perheemme on ylempää keskiluokkaa. Sinulla ei ole mitään muuta kuin minieläke, kun psyykkisten sairauksien vuoksi jouduit työkyvyttömyyseläkkeelle.
laiffila Anonyymi kirjoitti:
Minä olen Suomessa ja en ole koskaan väittänyt asuvani Thaimaassa. Johtuu siitä että asun Vantaalla eikä minulla ole mitään syytä keksiä satuja, kuten Tapsallasi, Senssullasi ja sinulla itselläsi. Minä en ole lentokapteeni enkä koelentäjä, etkä ole sinäkään.
Minä tulen kuitenkin hyvin toimeen ja koko perheemme on ylempää keskiluokkaa. Sinulla ei ole mitään muuta kuin minieläke, kun psyykkisten sairauksien vuoksi jouduit työkyvyttömyyseläkkeelle.
laiffilaOikein hyvä kuule, että aivan koko perhe on ylempää keskiluokkaa,
Hauskaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laiffilaHienoa kun kerrot, et siis erota kolme eri kirjoittajaa toisistaan, lisäksi aijailet kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, siinä on poika sinulle mielenterveys meriittiä oikein urakalla, kerrot olevasi diplomi-insinööri ja 51 vuotias, kahden lapsen isä, ei hyvä luoja kuinka tyhmänä ennen kaikkea itseäsi pidät, älä vastaa kysymys on lähinnä retorinen, johon ei ole tarkoitus vastata.
Laiffila palstan heikoin lenkki...
Lyön vetoa että et ole 50 vuotias, etkä varmasti dippi-inssi, enemmänkin avohoitopotilas ja vakavasti syrjäytynyt, kun sinun aijaukset on melkoinen todiste, idiootti sinä olet. - Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Oikein hyvä kuule, että aivan koko perhe on ylempää keskiluokkaa,
Hauskaa.Todella hauskaa.
- Anonyymi
Äitteesi eläkettä et voi siirtää olemattomalle tilillesi Thaimaahan. Elä onnellisena siellä Saparomäellä.
- Anonyymi
Jos ei ole 800 000THB tilillä pakkomuutto Hankaluussalmelle ei ole sairaus vaan rahan puute viisumiin!
- Anonyymi
Olen käyttänyt pankkitilin varjoja kaksi kertaa 10 vuodessa, muut olen käyttänyt eläketulotodistusta, jonka olen vahvistanut suomen suurlähetystössä vuosittain, eläkkeeni on kattanut aina vaadittavan 65.000 bahtin / kk vaatimuksen, sekä eläkejatkoon vaadittavat vakuutukset on oltava olemassa, joten oikeastaan kumpikin väittämäsi on väärä,
lisäksi viisumin myöntää ainoastaan lähetystöt thaimaan ulkopuolella, minulla on yksi viisumi vuodelta 2013 lokakuulta joka siirretään aina uuteen passiin, tarpeen mukaan... Sorry vaan laiffila palstan heikoin lenkki... lentäisin jo nyt suomeen mutta odotamme vaimon oleskelulupaa, se tulee vasta helmi maaliskuussa, joten olemme juhannuksen suomessa, ja mökillä hankasalmella, ainakin syksyyn asti
Heikoin lenkki...
BY NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käyttänyt pankkitilin varjoja kaksi kertaa 10 vuodessa, muut olen käyttänyt eläketulotodistusta, jonka olen vahvistanut suomen suurlähetystössä vuosittain, eläkkeeni on kattanut aina vaadittavan 65.000 bahtin / kk vaatimuksen, sekä eläkejatkoon vaadittavat vakuutukset on oltava olemassa, joten oikeastaan kumpikin väittämäsi on väärä,
lisäksi viisumin myöntää ainoastaan lähetystöt thaimaan ulkopuolella, minulla on yksi viisumi vuodelta 2013 lokakuulta joka siirretään aina uuteen passiin, tarpeen mukaan... Sorry vaan laiffila palstan heikoin lenkki... lentäisin jo nyt suomeen mutta odotamme vaimon oleskelulupaa, se tulee vasta helmi maaliskuussa, joten olemme juhannuksen suomessa, ja mökillä hankasalmella, ainakin syksyyn asti
Heikoin lenkki...
BY NumBall HHN 62v.Vaimon oleskelulupaa ei tarvitse odottaa noin kauan jos on puhtaat jauhot pussissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikoin lenkki...
BY NumBall HHN 62v.Lyön tuhannen euron vedon että et palaa enää Thaimaahan. Syy on sama kuin se miksi lähdet Thaimaasta. Terveys, raha, vakuutukset. Mitään niistä sinulla ei ole.
Maksan tonnin ensi syksynä jos todistat olevasti silloin Thaimaassa kirjoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimon oleskelulupaa ei tarvitse odottaa noin kauan jos on puhtaat jauhot pussissa.
Oleskeluluvassa on noin 6-7 kk jono, se pitäisi olla valmis maalis huhtikuussa, oleskelulupa on eri asia kuin viisumi, joka tulee nopeasti.
- Anonyymi
Maksan kaksi tonnia Laiffin tilille heti kun osoittaa todisteellisesti olleensa perheensä kanssa Tahimaassa vuonna 2023.
Guru - Anonyymi
Pahasti on Pasasella pallo hukassa.....
Laillisen vaimon VOI viedä heti Suomeen 90pv viisumilla ja hakea siellä oleskelulupaa!- Anonyymi
Ei voi, oleskelulupa pitää anoa etukäteen Thaimaasta, soitin asiasta migriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi, oleskelulupa pitää anoa etukäteen Thaimaasta, soitin asiasta migriin.
Oleskelulupahakemus perhesiteen perusteella (kun puoliso on Suomen kansalainen)
on nopeutettu käsittely taikka sitten turistiviisumilla Suomeen, nopea käsittely.
Oleskelulupaa voi hakea sitten Suomesta ja maassa saa olla niin kauan kuin käsittely kestää joten jonot ei haittaa.
Ei mene 6-7 kuukautta mitenkään. Eri asia on potilasjonot sitten kun tulet Suomeen. Niissä kestää jopa vuosia.
- Anonyymi
Ei mitään tilisiirtoja tarvita. Visalla tai visa electronilla voi nostaa thaimaassakin automaatilta rahaa omalta suomalaisen pankin tililtä.
- Anonyymi
Voi toki nostella, mutta kulut on kovat ja kurssi huono.
Vaihtelee vähään pankkien kesken.
En tiedä paljonko on tänä päivänä kokonaiskulut mutta 2019 nostin Nordean tililtä pankkikortilla 20000 bahtia, Nordean kurssi oli 32 kun se Pattayan vaihtopisteillä oli 38 paikkeilla, sitten oli 2% palkkio ja sitten oli vielä paikallisen automaatin fee 150 baht.
Hävisin siis tuossa yhdessä nostossa 99 euroa plus 400 bahtia plus 150 bahtia elikäs noin 115 euroa.
Lomalle kannattaa ottaa käteistä arvioitu tarvittava summa ja asukkaiden kannattaa löytää summasta riippuen halvin siirtomenetelmä. Kulut on sitä pienemmät prosentuaalisesti mitä enemmän siirtää. Kun aletaan puhua asunnon ostamiseen tarvittavista summista, silloin siirtoon kannattaa varautua seuraamalla kursseja. Sadassatuhannessa eurossa esimerkiksi yksikin baht on 100000 bahtia eli 2700 euroa tämän päivän kurssin mukaan.
- Anonyymi
Kun maksaa visa electronilla niin ei mene kuluja. Mutta ei kannata joka pikkuputiikkiin korttiansa syöttää.
Suuret tavaratalot ja hotellit ja tällaiset ok. - Anonyymi
Puhut puppua, Millä ne pankit elää muulla kuin kurssikeinottelulla (kuten Pasasen mainostama WISE) ja kuluilla molemmissa päissä.
Paras ja halvin Suomesta on MoneyGram ja taaloina ulos otto. Agentteja vaan vähän.
Taidat verrata EUn sääntöjä Thaimaahan....
Jenkkikortit ovat parhaita koska ei ole välikäsiä. Kulut niissäkin on mutta alle 50% Suomen, Ruotsin ja Eestin korteista. Kokeiltu on -:)- Anonyymi
Vaihtoehtoja on useita wisen edut on nopeus ja edullisuus, rahansiirto thaimaan on huomattavasti edullisempaa kuin sen siirto vaikkapa osuuspankista thaimaahan, osuuspankin palkkio oli jossain vaiheessa 15 euroa / siirto ja kurssi pankin kurssi joka on huomattavasti huonompi kuin wisen tukkukurssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtoehtoja on useita wisen edut on nopeus ja edullisuus, rahansiirto thaimaan on huomattavasti edullisempaa kuin sen siirto vaikkapa osuuspankista thaimaahan, osuuspankin palkkio oli jossain vaiheessa 15 euroa / siirto ja kurssi pankin kurssi joka on huomattavasti huonompi kuin wisen tukkukurssi.
Kansainvälinen tilisiirto tapahtuu OP:n verkkopalvelusta maksumääräyksenä. Tämän hinta on 6 €
- Anonyymi
Thaimaa on erikoinen byrokratia:
Saadaksesi pankkitilin sinulla pitää olla vuoden viisumi.
Se viisumi taas vaatii 800 000 THBn pankkitalletuksen!
3rd World hommaa.....- Anonyymi
Jokaisella pankilla on omat ehtonsa tilinavaamiselle, osa avaa tilin heti, kunhan sinulla jokin viisumi, ja olet kauemmin maassa, ainakin minä sain heti kaksi tiliä auki vuonna 2013 kun tänne muutin, taisi olla samalla viikolla kun muutin tänne, ihan helposti... Onhan se totta että Thaimaassa on paljon mielivaltaa, kun lainsäädäntö on epäselvä, erityisesti harmaita hiuksia aiheuttaa immigration, siellä asiointi ei koskaan ole ollut helppoa, tai viimeisen viisi vuotta on mennyt helposti, kun tuntevat jo, mutta aikaisemmin et tiennyt mitä papereita milloinkin tarvitaan, vaikka kuinka luit netistä niin aina jotain puuttui vaikka ei puuttunut, milloin jokin vaimon todistus, milloin mitäkin... se oli ärtyttävää... katsoin aina mitä tarvitaan bangkokin immigrationin sivulta mitä papereita pitää olla, extensionia hakiessa, ei kelvannut.
Jos joudut itse samaan tilanteeseen, älä hermostu ja rauhassa haet mitä pyydetään.
Hua hinissä oli yksi erittäin vittumainen vanha akka, virkailijana, se aukoi päätänsä kaikille, kerran sanoin hänelle että oletko ymmärtänyt että ilman meitä sinulla ei olisi töitä lainkaan, seuraavalla kerralla kun tarvin jotain akka oli siirretty toisiin tehtäviin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella pankilla on omat ehtonsa tilinavaamiselle, osa avaa tilin heti, kunhan sinulla jokin viisumi, ja olet kauemmin maassa, ainakin minä sain heti kaksi tiliä auki vuonna 2013 kun tänne muutin, taisi olla samalla viikolla kun muutin tänne, ihan helposti... Onhan se totta että Thaimaassa on paljon mielivaltaa, kun lainsäädäntö on epäselvä, erityisesti harmaita hiuksia aiheuttaa immigration, siellä asiointi ei koskaan ole ollut helppoa, tai viimeisen viisi vuotta on mennyt helposti, kun tuntevat jo, mutta aikaisemmin et tiennyt mitä papereita milloinkin tarvitaan, vaikka kuinka luit netistä niin aina jotain puuttui vaikka ei puuttunut, milloin jokin vaimon todistus, milloin mitäkin... se oli ärtyttävää... katsoin aina mitä tarvitaan bangkokin immigrationin sivulta mitä papereita pitää olla, extensionia hakiessa, ei kelvannut.
Jos joudut itse samaan tilanteeseen, älä hermostu ja rauhassa haet mitä pyydetään.
Hua hinissä oli yksi erittäin vittumainen vanha akka, virkailijana, se aukoi päätänsä kaikille, kerran sanoin hänelle että oletko ymmärtänyt että ilman meitä sinulla ei olisi töitä lainkaan, seuraavalla kerralla kun tarvin jotain akka oli siirretty toisiin tehtäviin.Muutit 2014 joulukuuussa eli lähempänä vuotta 2015. Miten vaikeaa voi oll tuon muistaminen aina vaan? Vaimosi muutti syyskuussa 2014. Läksiäiset oli silloin Jyväskylässä. Kaikki lukee selkeästi päiväyksineen ja kellonaikoineen vaimosi fasessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutit 2014 joulukuuussa eli lähempänä vuotta 2015. Miten vaikeaa voi oll tuon muistaminen aina vaan? Vaimosi muutti syyskuussa 2014. Läksiäiset oli silloin Jyväskylässä. Kaikki lukee selkeästi päiväyksineen ja kellonaikoineen vaimosi fasessa.
Vaimo on kirjoitellut mitä on ei kuulu minulle, hänen asiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo on kirjoitellut mitä on ei kuulu minulle, hänen asiansa.
Vaimosi valehtelee? Vai sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosi valehtelee? Vai sinä?
Eipä minua kiinnosta paskan vertaa, hänellä on varmaan syynsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä minua kiinnosta paskan vertaa, hänellä on varmaan syynsä
Pesäero? Varmaan ihan hyvä syy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesäero? Varmaan ihan hyvä syy.
No ei, kohta 24 vuotta aviossa, en minä seuraile mitä vaimoni kirjoittelee missäkin, hommaa itsellesi laiffila elämä, je elä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, kohta 24 vuotta aviossa, en minä seuraile mitä vaimoni kirjoittelee missäkin, hommaa itsellesi laiffila elämä, je elä sitä.
No minä olen ollut aviossa tuplaten tuon, eikä vaimo vieläkään kirjoittele potaskaa netissä meidän suhteesta.
Sulla alkaa eläminen olla finaalissa, exän kanssa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet, mitä vaimosi tykkäisi, jos tietäsi, mitä kirjoittelet täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä olen ollut aviossa tuplaten tuon, eikä vaimo vieläkään kirjoittele potaskaa netissä meidän suhteesta.
Sulla alkaa eläminen olla finaalissa, exän kanssa!Jokainen tablaa tyylillään, toki olet ollut 50 vuotta aviossa, ex:n kanssa on ollut finaalissa jo 25 vuotta, tai no ei oikeastaan, meidänkin välit on kunnossa, onhan hän lasteni äiti ja vielä hyvä sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tablaa tyylillään, toki olet ollut 50 vuotta aviossa, ex:n kanssa on ollut finaalissa jo 25 vuotta, tai no ei oikeastaan, meidänkin välit on kunnossa, onhan hän lasteni äiti ja vielä hyvä sellainen.
Vaan sekään ei sietänyt sinua, sen enempää kuin tämä tuoreempikaan?
- Anonyymi
On sinulla reppana hauskaa, vaimoni ei ole koskaan ollut kaupiksessa, vaan kotitalousoppilaitoksessa, kuten sanoin rouva kirjoittaa mitä kirjoittaa hänen asiansa, minua ei sellainen kiinnosta, joten etsi itsellesi mukavampi duuni, kun stalkata vaimoani, reppana,
Oletko sinä reppana kateellinen muutaman satasen vaimoni eläkkeestä, olet sinä melkoinen pelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla reppana hauskaa, vaimoni ei ole koskaan ollut kaupiksessa, vaan kotitalousoppilaitoksessa, kuten sanoin rouva kirjoittaa mitä kirjoittaa hänen asiansa, minua ei sellainen kiinnosta, joten etsi itsellesi mukavampi duuni, kun stalkata vaimoani, reppana,
Oletko sinä reppana kateellinen muutaman satasen vaimoni eläkkeestä, olet sinä melkoinen pelle.Kateellinen? Kun mulla ja vaimolla paljon parempi eläke kuin sulla ja kahdella vaimolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä reppana kateellinen muutaman satasen vaimoni eläkkeestä, olet sinä melkoinen pelle.Noita päivämääriä ja kellonaikoja ei voi väärentää Facebookissa. Ne on siellä ikuisesti tallessa kuin myös kaveriensa kommentit ja kuvat. Miksi kummassa vaimosi valehtelisi olevansa kauppiksessa jos on ollutkin hoitoalalla?
Onko teidän kotitaloudessa kaksi valepukkia? Menestyksekäs ilmailumajuri ja kauppiksesta valmistunut merkonomi ja kumpikaan ei sitten ollutkaan kumpaakaan?
On mielenkiintoiset kuviot kyllä teillä.
Vaimosi muutti Thaimaahan syyskuun puolivälissä 2014 ja sinä menit perässä joulukuussa. - Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Testsin OP pankin 107eurolla. Tulos huono;
2nd 107e test transfer via S-bank = 2529 THB. In euro 65.75
Tulee Saksan pankin kautta, ALEPA pankilla ei suoraa yhteyttä. Kai ne rokottaa?
Saajan poankki otti 320 THB vieä tuosta.
Kannattaa tuoda käteisenä, on 10 000e saakka OK. - Anonyymi
Tili Bankok pankkiin kun se on helppo avata.
Remitlyllä rahansiirrot Suomesta.
Helppoa kuin heinänteko
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973