Olen nyt syönyt tuota lääkettä 10 päivää ja ehkä hieman olen huomannut mielialan nousua. Odotan, että surun tunne hellittäisi..
Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Verenpaine on kyllä noussut.
Venlafaxin 37,5
6
406
Vastaukset 6
- Anonyymi
Siis 37,5 x 2.
- Anonyymi
Minkälainen vaikutus Venlafaxin (Efexor) lääkkeellä on? Lääkäri suositteli sitä minulle. Entä millaiset ovat aloitusoireet ja lopetusoireet? Olen kuullut että se on kuin SSRI mutta sen positiiviset ja negatiiviset vaikutukset ovat molemmat isommat.
- Anonyymi
Joo kyllä surun tunne lähtee pillerillä. Jatka vain samaa rataa.
- Anonyymi
Ei se masennus lähde PELKILLÄ pillereillä mutta toivon että nämä pillerit antaa voimia että saa aikaan niitä positiivisia muutoksia elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se masennus lähde PELKILLÄ pillereillä mutta toivon että nämä pillerit antaa voimia että saa aikaan niitä positiivisia muutoksia elämässä.
Joo, kyllä pillerit antavat voimaa. Ilmanhan ei pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2492082
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601214- 211141
- 41756
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤231687Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa205632- 51485
- 38448
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442