Kertokaa legenda tarinoita vuosien vartelta mitä täällä on tapahtunu.
Kertokaa legenda tarinoita näiltä seuduilta
16
1428
Vastaukset
- Anonyymi
Ei täällä mitään legentoja ole.pysy poissa luulevat olevansa jotain porukoista.
- Anonyymi
Tietysti nesteen munkin purijat
- Anonyymi
Erwin Weber pieksi kaikki, ihan kaikki aikoinaan, monet puhui paskaa, yksikään paskanpuhujista ei uskaltanut kohdata, paraassa kunnossaan kosken mike tyson ja sillä sibylla.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Eikös joku kouho ajellut tyttöystävä peräkontissa useamman päivän.
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Tourusen Miika ja Kuivakankaan Kristian laitto talvella monttupyörään narun kiini, toiseen päähän pulkan. Toinen ajo ja toinen oli pulkassa kun ajelivat pitkin lumisia keskustan katuja. Ja taisivatpa myös käydä moottorikelkoillakin heittämässä kylänlenkkiä.
Nykyajan teinit ei osaa kuin ränpyttää runkkukaasua ja ajella ilman äänenvaimenninta...- Anonyymi
Uusavuton avautui
- Anonyymi
Kristianín touhuissa oli joku tolkku, Miika taas… no eka on ollut 15v matojen syömänä ja toisella ei kauaa mene, loppuneljännksestä iso osa käytetty.
- Anonyymi
Miika ja Kuivis kuitenkin tekijäpuolen ukkoja, oikeesti tapahtui eikä jääny puheiden tasolle, varsinkaan nettipuheiden tasolle, onkohan Miika kunnossa, mamut jahtaa sitä ja pahat mielessä..
- Anonyymi
YX HAKIS ON KOVA DIILAAN KAMAA..
- Anonyymi
Runkkurinki holvimäellä,vieläkö lie vetäjä hengissä? Opetti monet nuoret runkkaamaan.
- Anonyymi
Joo, se ois sinuakin auttanut että saat kiveksesi laskeutumaan ja äänenmurroksen alkamaan
- Anonyymi
Usva ja Kolu siinä tekijä ukot.
- Anonyymi
Aikaisemmin oli hyvä keskustelupalsta Äänekosken legendoista, kunnes eräs pariskunta tunki sinne itseään koskevia kommenttejaan.
- Anonyymi
Elääkö pariskunta linja-autossa metsässä? Eikö juoruilua riitä muutenkin, paskan puhumista, perättömiä puheita, naiset käyttävät herkkäuskoisia miehiä torpeedoinaan, käskytetään hakkaamaan jätkiä jotka ovat jättäneet naisen joka ei ole muuta kuin ulkokuori ja sängyn lämmittäjä, tyhjä pää merkkivaatteissa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125855Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323977- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182956Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502007Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881974- 1411758
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391705Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881539