Olen pari kertaa nähnyt sen kaupassa ja ollut aivan selvinpäin
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ammatti juoposta ei kyllä päällepäin joku 10 kaljaa edes näy..vai puhallutitko?
- Anonyymi
Ei kun hän kirjoittaa itse olleensa aivan selvinpäin..
- Anonyymi
Kaikki teitä kiinnostaa? Typerät uteliaat Karjalaiset! Nuuhi on nyt lomalla, kait se hänellekin sallitaan ,vai? Palataan sitten hommiin kun aika on kypsä, kyllä hän yksityisyrittäjänä tietää kauanko lomaillaan.
- Anonyymi
Muuta en tiedä mutta paremmassa kunnossa hän on kuin moni 16v mcdonaldslapsi roikkuvine poskineen
- Anonyymi
Nuuhista tulee pressa(VARMA TIETO)
- Anonyymi
Joo.
MC Nuuhin presidentti.
- Anonyymi
En tiedä kuiville, mut ehkä liukkaille.
- Anonyymi
Keskitypä sinäkin vaan omiin asioihin. Ymmärrän tietysti se on vaikeaa, kun se tulee täällä äidinmaidossa geeni puutu toisen asioihin keksi hänestä perättömiä juttuja jne.
- Anonyymi00013
Nuuhi on ollut raitis jo pitkään.
- Anonyymi00014
Kyllä se tässä puolen vuoden sisään huikkaa pientä näytti ottavan, mutta jokatapauksessa aika skarppina on ollut viimeajat
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487